Audi A3 Sportback 30TFSI S edition
- Martijn_bmw
Re: Audi A3 Sportback 30TFSI S edition
Inderdaad nieuw of jong gebruik rijden is gewoon erg duur.
-
Gefeliciteerd Knot met de verkoop.
Voorlopig even niets of heb je al een opvolger in gedachten?
Voorlopig even niets of heb je al een opvolger in gedachten?
- Knot
Zie het andere (wat nu) topic.... heb echt geen idee.
De volgende is auto #53 dus je zou zeggen dat moet een kever worden.
Aan de ene kant zin om een M240i met sper etc te kopen/maken maar aan de andere kant die kosten/afschrijving etc krijg ik snel spijt van ben ik bang.
Nu in de zomer boeit het niet zo, gebruiken eigenlijk helemaal geen auto behalve ritje camping maar niet als dagelijks/woon/werk.
Hou het in de gaten en als er wat leuks (hier) voorbij komt pak ik die goeie deal wel.
De volgende is auto #53 dus je zou zeggen dat moet een kever worden.
Aan de ene kant zin om een M240i met sper etc te kopen/maken maar aan de andere kant die kosten/afschrijving etc krijg ik snel spijt van ben ik bang.
Nu in de zomer boeit het niet zo, gebruiken eigenlijk helemaal geen auto behalve ritje camping maar niet als dagelijks/woon/werk.
Hou het in de gaten en als er wat leuks (hier) voorbij komt pak ik die goeie deal wel.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Afschrijving zorgen voor morgen. Toeslaan nu het nog kan!
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Hou eens op man, ga eens leven. Je hebt er overduidelijk zin in want je roept het al heel lang, gun het jezelf ook eens. Dat een M240i duurder zal zijn dan een A3 of een Coure is niet meer dan logisch maar gun jezelf ook eens een pleziertje. Ook jij wordt iedere dag een dag ouder en voordat je het weet ga je met een dikke portemonnee het graf in.Knot schreef: 18 jul 2025, 13:14Aan de ene kant zin om een M240i met sper etc te kopen/maken maar aan de andere kant die kosten/afschrijving etc krijg ik snel spijt van ben ik bang.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Wat Eeuwe zegt.Eeuwe schreef: 18 jul 2025, 23:02Hou eens op man, ga eens leven. Je hebt er overduidelijk zin in want je roept het al heel lang, gun het jezelf ook eens. Dat een M240i duurder zal zijn dan een A3 of een Coure is niet meer dan logisch maar gun jezelf ook eens een pleziertje. Ook jij wordt iedere dag een dag ouder en voordat je het weet ga je met een dikke portemonnee het graf in.Knot schreef: 18 jul 2025, 13:14Aan de ene kant zin om een M240i met sper etc te kopen/maken maar aan de andere kant die kosten/afschrijving etc krijg ik snel spijt van ben ik bang.

- JP
Is een Materia niets? Vorige week was hier in de buurt een meeting van de Materia Club Net een maatje meer dan je Cuore en toch betrouwbaar !
Mooi zo'n teller die tot 220 gaat en al die pracht voor €3250

https://www.autoscout24.nl/aanbod/daiha ... 9e138f0dda
Mooi zo'n teller die tot 220 gaat en al die pracht voor €3250

https://www.autoscout24.nl/aanbod/daiha ... 9e138f0dda
- Martijn_bmw
+2 gewoon nog een keer doen nu het nog kanWouter81 schreef: 18 jul 2025, 23:11Wat Eeuwe zegt.Eeuwe schreef: 18 jul 2025, 23:02Hou eens op man, ga eens leven. Je hebt er overduidelijk zin in want je roept het al heel lang, gun het jezelf ook eens. Dat een M240i duurder zal zijn dan een A3 of een Coure is niet meer dan logisch maar gun jezelf ook eens een pleziertje. Ook jij wordt iedere dag een dag ouder en voordat je het weet ga je met een dikke portemonnee het graf in.Knot schreef: 18 jul 2025, 13:14Aan de ene kant zin om een M240i met sper etc te kopen/maken maar aan de andere kant die kosten/afschrijving etc krijg ik snel spijt van ben ik bang.![]()