Het grote DF cryptocurrency topic
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Ah, het bekende zwarte scherm van teamviewer.
Op een gegeven moment heeft teamviewer het complete IP segment van India moeten blokkeren op deze functionaliteit, omdat het de spuigaten uitliep met scamming.
Dat heeft deze man blijkbaar gemist.
Op een gegeven moment heeft teamviewer het complete IP segment van India moeten blokkeren op deze functionaliteit, omdat het de spuigaten uitliep met scamming.
Dat heeft deze man blijkbaar gemist.
-
Gevaar voor pronkende cryptobelegger: ’Op straat of thuis onder bedreiging gedwongen digitale wallet te openen’
Nouja zeg, had ik dan zo'n voorspellende gave?
Nouja zeg, had ik dan zo'n voorspellende gave?

-
- MParallel
- Auto: BMW
Man man, geld maakt echt wel het meest prehistorische greed en jaloezie wakker in een zooitje lowlife scumbags.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Martijn_bmw
-
Afpersen in de crypto wereld is ondertussen schering en inslag
Cryptoinvesteerder (37) martelt toerist (28) wekenlang in luxe appartement: getaserd en bedreigd met kettingzaag
Vader cryptomiljonair twee dagen lang gegijzeld in Parijs: vinger afgeknipt en losgeld geëist

Cryptoinvesteerder (37) martelt toerist (28) wekenlang in luxe appartement: getaserd en bedreigd met kettingzaag
Vader cryptomiljonair twee dagen lang gegijzeld in Parijs: vinger afgeknipt en losgeld geëist
-
"en gedwongen cocaïne te nemen"
Wut?
-
OnlineWJ
Als de hit van drugs is uitgewerkt zijn mensen vaak wat vermoeider, mentaal uitgeput, emotioneler, etc. Kan helpen met het verkrijgen van informatie, hehe.
- JP
Is het dan geen All-Time High ? 

-
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Gaat nog eens heel groot worden, die digitale tulpenbollen!
Google voorbij en Amazon bijna, nu op naar Apple. Het uiteindelijke doel: voor goud gaan. Da's dus een x10 vanaf hier.
-
Wat me wel opval als ik de lijst van top assest zie.
Er is er maar 1 welke geen impact zal hebben mocht deze morgen plots niet meer bestaan, dat is BTC.
Dat is bij de andere totaal niet het geval.
Er is er maar 1 welke geen impact zal hebben mocht deze morgen plots niet meer bestaan, dat is BTC.
-
Jep... Lucht. 0 assets.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Precies! Allemaal lucht.
-
Voor diegene die zijn hele hebben en houden in btc heeft zitten, zal de impact desastreus zijnJoost H. schreef: 11 jul 2025, 17:09 Wat me wel opval als ik de lijst van top assest zie.

-
Ja, allemaal lucht inderdaad. Voor diegene die zich er iets beter in wil verdiepen. Bekijk deze video eens en vraag je af waar de lucht zit:
Ik heb wel een vermoeden waar de lucht zit. Printscreen van bovenstaande video op 15:04 overzicht van de geldhoeveelheid USD, EUR, etc. :
Vanaf 1971 heeft Nixon de goudstandaard losgelaten en al het geld is min of meer gekoppeld aan de Dollar. Hadden ze de goudstandaard gehandhaafd, dan zaten we nu niet in deze shit en was BTC er nooit gekomen. Alle efficiency/automatisering van de afgelopen decennia was ten goede van iedereen gekomen en iedereen zou een hogere levensstandaard hebben. Mensen zouden niet gedwongen worden om in vastgoed en aandelen te investeren om zo de inflatie bij te kunnen houden. Maar goed, het gros van de mensen begrijpt deze scam niet. Lekker voetbal kijken, nergens over nadenken.
Ik heb hem volgens mij al eens eerder gepost hier:
“It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.”
― Henry Ford
Ik heb wel een vermoeden waar de lucht zit. Printscreen van bovenstaande video op 15:04 overzicht van de geldhoeveelheid USD, EUR, etc. :
Vanaf 1971 heeft Nixon de goudstandaard losgelaten en al het geld is min of meer gekoppeld aan de Dollar. Hadden ze de goudstandaard gehandhaafd, dan zaten we nu niet in deze shit en was BTC er nooit gekomen. Alle efficiency/automatisering van de afgelopen decennia was ten goede van iedereen gekomen en iedereen zou een hogere levensstandaard hebben. Mensen zouden niet gedwongen worden om in vastgoed en aandelen te investeren om zo de inflatie bij te kunnen houden. Maar goed, het gros van de mensen begrijpt deze scam niet. Lekker voetbal kijken, nergens over nadenken.
Ik heb hem volgens mij al eens eerder gepost hier:
“It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.”
― Henry Ford
-
Wel dure lucht inmiddels...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die video (net begonnen te kijken btw) van Rnd bij 2:18
https://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_ ... cle_theory
Daaruit:
Jullie?
https://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_ ... cle_theory
Daaruit:
Terwijl ik die Oostenrijkse Theorie juist wel plausibel vind.According to the theory, the business cycle unfolds in the following way: low interest rates tend to stimulate borrowing, which lead to an increase in capital spending funded by newly issued bank credit. Proponents hold that a credit-sourced boom results in widespread malinvestment. A correction or credit crunch, commonly called a "recession" or "bust", occurs when the credit creation has run its course. The money supply then contracts (or its growth slows), causing a curative recession and eventually allowing resources to be reallocated back towards their former uses.
The Austrian explanation of the business cycle differs significantly from the mainstream understanding of business cycles and is generally rejected by mainstream economists.[5][6][7][8] Austrian School theorists have continued to contest these conclusions.[9]
Jullie?
-
Mijns inziens zijn al dat soort filmpjes propaganda voor btc.
Stel even dat morgen een grote campagne gestart wordt dat je zelf goud moet bezitten om dezelfde redenen die aangeven worden dat je btc moet bezitten. Wat zou dat voor de goudkoers betekenen?
Het is het verzinnen van argumenten om mensen btc te laten kopen.
Ik neem ff een bakkie
Stel even dat morgen een grote campagne gestart wordt dat je zelf goud moet bezitten om dezelfde redenen die aangeven worden dat je btc moet bezitten. Wat zou dat voor de goudkoers betekenen?
Het is het verzinnen van argumenten om mensen btc te laten kopen.
Ik neem ff een bakkie