Arthur schreef: 06 jul 2025, 15:35 Zou leuk zijn als Hamilton niet wint, die hoeft nooit meer te winnen wat mij betreft. Zelfs geen podium. Alleen al om de interviews![]()

Arthur schreef: 06 jul 2025, 15:35 Zou leuk zijn als Hamilton niet wint, die hoeft nooit meer te winnen wat mij betreft. Zelfs geen podium. Alleen al om de interviews![]()
Echt geweldig, mega prestatie!!!
Je bent een bod aan het voorbereiden?
Godzijdank hebben we daarom het Nederland is naar de haaien topic hier, altijd goed voor een stukje vermaak!JP schreef: 06 jul 2025, 23:40 Dat worden nu 3 saaie weken zonder F1.....
Schermafbeelding 2025-07-06 om 23.38.54.png
tenzij Max in de tussentijd nog op de koffie gaat bij suikeroom Toto![]()
Ik was in de overtuiging dat we in de transitie zitten van "gaat" naar "is", maar als jij het bevestigt is alle hoop vervlogen.Bram schreef: 07 jul 2025, 00:16 Godzijdank hebben we daarom het Nederland is naar de haaien topic hier, altijd goed voor een stukje vermaak!
Tour is ook alleen mooi bergop en de laatste km’s, rest kun je overslaank33z schreef: 07 jul 2025, 00:14 We hebben de komende drie weken de Tour, nog veel mooier dan de F1
Net naar F1 the movie geweest en heb mij prima vermaakt. Je moet het zien als een Hollywood film, maar wel gaaf dat ze zo veel echt aanwezig geweest zijn. Fraaie race beelden.
Heb gisteren best wel genoten van dat zware krachtmens die het toch maar ff doet.Arthur schreef: 07 jul 2025, 10:35Tour is ook alleen mooi bergop en de laatste km’s, rest kun je overslaank33z schreef: 07 jul 2025, 00:14 We hebben de komende drie weken de Tour, nog veel mooier dan de F1
Net naar F1 the movie geweest en heb mij prima vermaakt. Je moet het zien als een Hollywood film, maar wel gaaf dat ze zo veel echt aanwezig geweest zijn. Fraaie race beelden.![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel. Naar Van der Poel kun je prima kijken. Maar de klassementrijders blijven altijd “in elkaars wiel”. Kijken naar elkaar etc.RS-Ron schreef: 07 jul 2025, 10:50Heb gisteren best wel genoten van dat zware krachtmens die het toch maar ff doet.Arthur schreef: 07 jul 2025, 10:35Tour is ook alleen mooi bergop en de laatste km’s, rest kun je overslaank33z schreef: 07 jul 2025, 00:14 We hebben de komende drie weken de Tour, nog veel mooier dan de F1
Net naar F1 the movie geweest en heb mij prima vermaakt. Je moet het zien als een Hollywood film, maar wel gaaf dat ze zo veel echt aanwezig geweest zijn. Fraaie race beelden.![]()
Gr Ron
Precies!
Je bent ruzie aan het zoeken Arthur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten