Hier maar effe, werd wel erg off-topic in dat andere topic.
Knot schreef: 01 jul 2025, 14:10
Puma ST als daily heel zo verkeerd niet, in basis een fiesta natuurlijk maar wel net iets ruimer en nog wel speels.
De Fiesta ST vond ik TE hard, hou van sportief maar dit was niet fijn meer, misschien is de Puma net wat softer?
Met Mountune M235 en inlaat etc ging ie goed van zn plek en liep met gemak 260 teller.
Ik vind de Fiesta van ons wel meevallen wat hard betreft(is ook het model voor die jij gehad hebt, weet niet of dat wat uitmaakt?), maar misschien komt dat wel omdat wij bijna altijd wel stugge auto's hebben gereden..... vanaf 1999 twee Impreza's met AST onderstel, Daarna Clio3 RS Cup, toen een Mitsubishi Colt Ralliart(dat vond ik eigenlijk maar een zwabberbak, voelde ook veel groter en zwaarder aan dan dat ie was

) en nu sinds 2017 de Fiesta ST.
Die van ons is niet getuned, ik wild dat eigenlijk wel laten doen, maar omdat bijna altijd MvD erin rijdt heeft het denk niet veel nut....ik heb er toen we 'm net hadden en ik zelf nog veel ermee reed een keer bijna 240km/h op de teller mee gehaald, daarna is het er niet meer van gekomen en mijn vrouw durft niet harder dan 200km/h en dat is ook al een aantal jaar geleden.
Afgelopen vakantie in Duitsland nog wel een heel stuk 150km/h en even 160km/h, maar harder gaat ze niet meer.