Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RS-Ron

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door RS-Ron » 18 jun 2025, 09:18

Laten we dan naast ASML ook de haven in Rotterdam eens vanuit de “boeren” invalshoek bekijken…………

https://archive.is/Z43LW

Wordt wel lekker rustig in Nederland, over 5 jaar nog maar 1.5 miljoen inwoners, de rest is doodgegaan van de honger of doodgevroren in die echte koude winter die zijn intrede weer doet door het fantastisch herstelde klimaat. Want niemand heeft meer een cent om zijn kont te krabben, het geld van de anderen is een keer op. D66/GL en PVDA enz zetten alles op het stekken van geldbomen op basis van, echt waar, onafhankelijke en objectieve wetenschappelijke onderzoeken.

Gr Ron

frankie

Bericht door frankie » 18 jun 2025, 09:24

Ron, heb jij misschien een how to van het stekken van een geldboom, lijkt me ook wel wat voor bij mij in de tuin.

RS-Ron

Bericht door RS-Ron » 18 jun 2025, 09:58

Ik ben nog in onderhandeling met mijn buurman, die reageerde negatief omdat hij het moet betalen, de populist. Ik heb een denktank opgericht met mijn overbuurvrouw om dat soort ongenuanceerde en domme populistische hersenspinsels bij mijn buurman te veranderen……. Desnoods dwingen we hem door wetswijzigingen. Rinus, je weet wel die van wijlen Romana, doet ook mee, die is het er mee eens dat anderen het moeten betalen en dat zo’n boom kansrijk is, dus zeker geen domme jongen. De denktank bestaat uit alleen maar slimme mensen, 14 om precies te zijn en we hebben 23.001 communicatie adviseurs. Ik ga het 200€ biljet even water laten geven door Fleur en Sterre…….. ik houd je op de hoogte Frank !

Gr Ron

Tom

Bericht door Tom » 18 jun 2025, 10:11

Wimo schreef: 18 jun 2025, 09:14 Lol, wat een vergelijking.. man man.
En toch komt dat export argument telkens weer naar voren. Maar dan heel selectief want alleen bij de boeren. Gebruik je hetzelfde argument op een andere sector dan is het ineens een rare vergelijking.
Dan plakken we het op Schiphol of de Rotterdamse haven, die ook voornamelijk als transfer/doorvoer dienen. Ook beperken tot enkel eindbestemming?

Elise

Bericht door Elise » 18 jun 2025, 10:13

RS-Ron schreef: 18 jun 2025, 09:58 Ik ben nog in onderhandeling met mijn buurman, die reageerde negatief omdat hij het moet betalen, de populist. Ik heb een denktank opgericht met mijn overbuurvrouw om dat soort ongenuanceerde en domme populistische hersenspinsels bij mijn buurman te veranderen……. Desnoods dwingen we hem door wetswijzigingen. Rinus, je weet wel die van wijlen Romana, doet ook mee, die is het er mee eens dat anderen het moeten betalen en dat zo’n boom kansrijk is, dus zeker geen domme jongen. De denktank bestaat uit alleen maar slimme mensen, 14 om precies te zijn en we hebben 23.001 communicatie adviseurs. Ik ga het 200€ biljet even water laten geven door Fleur en Sterre…….. ik houd je op de hoogte Frank !

Gr Ron
:roflol: :clap:

JP

Bericht door JP » 18 jun 2025, 15:17

De hele denktank rijdt Alfa, Ron :hmmm:

We moeten meer uit eigen land gebruiken/verbruiken. Eigen haard is goud waard….

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 18 jun 2025, 17:21

Ze rijden Alfa… dan heb ik er wel vertrouwen in dat ze ver komen :coffee: :angel:

Plaats reactie