Laten we dan naast ASML ook de haven in Rotterdam eens vanuit de “boeren” invalshoek bekijken…………
https://archive.is/Z43LW
Wordt wel lekker rustig in Nederland, over 5 jaar nog maar 1.5 miljoen inwoners, de rest is doodgegaan van de honger of doodgevroren in die echte koude winter die zijn intrede weer doet door het fantastisch herstelde klimaat. Want niemand heeft meer een cent om zijn kont te krabben, het geld van de anderen is een keer op. D66/GL en PVDA enz zetten alles op het stekken van geldbomen op basis van, echt waar, onafhankelijke en objectieve wetenschappelijke onderzoeken.
Gr Ron
Nederland gaat naar de haaien
-
Onlinefrankie
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ron, heb jij misschien een how to van het stekken van een geldboom, lijkt me ook wel wat voor bij mij in de tuin.
- RS-Ron
Ik ben nog in onderhandeling met mijn buurman, die reageerde negatief omdat hij het moet betalen, de populist. Ik heb een denktank opgericht met mijn overbuurvrouw om dat soort ongenuanceerde en domme populistische hersenspinsels bij mijn buurman te veranderen……. Desnoods dwingen we hem door wetswijzigingen. Rinus, je weet wel die van wijlen Romana, doet ook mee, die is het er mee eens dat anderen het moeten betalen en dat zo’n boom kansrijk is, dus zeker geen domme jongen. De denktank bestaat uit alleen maar slimme mensen, 14 om precies te zijn en we hebben 23.001 communicatie adviseurs. Ik ga het 200€ biljet even water laten geven door Fleur en Sterre…….. ik houd je op de hoogte Frank !
Gr Ron
Gr Ron
-
En toch komt dat export argument telkens weer naar voren. Maar dan heel selectief want alleen bij de boeren. Gebruik je hetzelfde argument op een andere sector dan is het ineens een rare vergelijking.
Dan plakken we het op Schiphol of de Rotterdamse haven, die ook voornamelijk als transfer/doorvoer dienen. Ook beperken tot enkel eindbestemming?
-
RS-Ron schreef: 18 jun 2025, 09:58 Ik ben nog in onderhandeling met mijn buurman, die reageerde negatief omdat hij het moet betalen, de populist. Ik heb een denktank opgericht met mijn overbuurvrouw om dat soort ongenuanceerde en domme populistische hersenspinsels bij mijn buurman te veranderen……. Desnoods dwingen we hem door wetswijzigingen. Rinus, je weet wel die van wijlen Romana, doet ook mee, die is het er mee eens dat anderen het moeten betalen en dat zo’n boom kansrijk is, dus zeker geen domme jongen. De denktank bestaat uit alleen maar slimme mensen, 14 om precies te zijn en we hebben 23.001 communicatie adviseurs. Ik ga het 200€ biljet even water laten geven door Fleur en Sterre…….. ik houd je op de hoogte Frank !
Gr Ron

- JP
De hele denktank rijdt Alfa, Ron 
We moeten meer uit eigen land gebruiken/verbruiken. Eigen haard is goud waard….

We moeten meer uit eigen land gebruiken/verbruiken. Eigen haard is goud waard….
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ze rijden Alfa… dan heb ik er wel vertrouwen in dat ze ver komen