Ongeacht de uitslag eind oktober, als de een de ander nu al uitsluit, krijg je nooit een meerderscoalitie
Nederland gaat naar de haaien
- JP
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ongeacht de uitslag eind oktober, als de een de ander nu al uitsluit, krijg je nooit een meerderscoalitie
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nee, maar dit ging ook niet werken en was met regelmaat tenenkrommend ongemakkelijk. Het is niet best.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
15 partijen in die grafiek, daar gaat 't al mis.
-
Het "met regelmaat tenenkrommend ongemakkelijk" gaat gewoon door.Bram schreef: 11 jun 2025, 11:06 Nee, maar dit ging ook niet werken en was met regelmaat tenenkrommend ongemakkelijk. Het is niet best.
Conclusie, het lag dus niet aan Geert Wilders/PVV

Partijen die andere partijen op voorhand uitsluiten, en dus zeer ondemocratisch handelen, moeten gewoon van de kieslijst geschrapt worden

-
De PPV kent ook géén leden(Wilders is het enige werkend lid lol) en is in veler ogen daarmee 'ondemocratisch'.
De PVV sluit bepaalde bevolkingsgroepen met bepaalde ideologieën uit; ook niet al te 'democratisch'.
Neemt niet weg dat diezelfde ideologie in mijn laatste zin 'de halve wereld' uitsluit van 'leven op Aarde' in het algemeen en in het bijzonder 'de westerse wereld'
Uitsluiten schiet dus in elk geval niet op, zeker niet als het om het samenwerken van politieke partijen gaat. En die partijen die de PVV uitsluiten zouden dan idd uitgesloten kunnen/mogen worden van deelname bij de Verkiezingen. Inderdaad @Elise.
Intolerant tegen intolerantie, noem ik dat.
Kijk naar een Volkert, kijk naar een Mohammed B. Intolerant. Die kant mag niet winnen.
De PVV sluit bepaalde bevolkingsgroepen met bepaalde ideologieën uit; ook niet al te 'democratisch'.
Neemt niet weg dat diezelfde ideologie in mijn laatste zin 'de halve wereld' uitsluit van 'leven op Aarde' in het algemeen en in het bijzonder 'de westerse wereld'
Uitsluiten schiet dus in elk geval niet op, zeker niet als het om het samenwerken van politieke partijen gaat. En die partijen die de PVV uitsluiten zouden dan idd uitgesloten kunnen/mogen worden van deelname bij de Verkiezingen. Inderdaad @Elise.
Intolerant tegen intolerantie, noem ik dat.
Kijk naar een Volkert, kijk naar een Mohammed B. Intolerant. Die kant mag niet winnen.
-
Oh ja, links heeft het al jaren over 'inclusiviteit'. Alleen als het hen uitkomt....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Niet alleen daar… 

- Bijlagen
-
- IMG_2373.jpeg (387.08 KiB) 1083 keer bekeken
-
OnlineMartijn_bmw
+1 vijf partijen is meer dan goed en kan je ook normaal formeren.
1. Links
2. Links-midden
3. Midden
4. Rechts-midden
5. Rechts
-
Zo bekeken worden het er in ieder geval 7Martijn_bmw schreef: 11 jun 2025, 13:49+1 vijf partijen is meer dan goed en kan je ook normaal formeren.
1. Links
2. Links-midden
3. Midden
4. Rechts-midden
5. Rechts
1. Links
2. Links-midden
3. Midden
4. Rechts-midden
5. Rechts
6. Extreem-Rechts
7. Radicaal-Rechts

-
VVD voert al jaren de agenda van Renew Europe uit en die ondersteunen de migratie om zo de soevereiniteit van landen af te brokkelen en de macht naar Brussel/Europa te verschuiven. https://europa.vvd.nl/reneweurope/Tom schreef: 11 jun 2025, 10:55Inderdaad, de VVD heeft tijdens verkiezingen elke keer hetzelfde verhaal over dat ze een strenger asielbeleid willen. Het vorige kabinet zat D66 er nog, maar nu met Wilders was een daadwerkelijk strenger asielbeleid geen probleem geweest. Die noodwet hebben ze laten klappen op wat punten en komma's vermoed ik. Geen idee wat erachter zit (EU of NAVO invloed, het niet gunnen van Wilders' z'n succes etc.) maar doen wat veel kiezers willen is het in ieder geval niet. Nu wederom de PVV uitsluiten is kansloos.Elise schreef: 11 jun 2025, 08:56
Dilan had gewoon naast Geert moeten gaan staan toen het de noodwet betrof, hadden we nu al deze ellende niet gehad.
Hier vertelt psychopaatje Guy Verhofstadt wat de bedoeling is: https://x.com/Alcyone22178001/status/19 ... 5979872677
Ze willen helemaal geen strenger asielbeleid, dat is alleen om het idee te geven dat ze nog de partij zijn waar de VVD ooit voor stond.
-
Precies, een stem op VVD is in feit gelijk een stem op Volt. Alle macht naar de EU.Rnd schreef: 11 jun 2025, 14:02 VVD voert al jaren de agenda van Renew Europe uit en die ondersteunen de migratie om zo de soevereiniteit van landen af te brokkelen en de macht naar Brussel/Europa te verschuiven. https://europa.vvd.nl/reneweurope/
Hier vertelt psychopaatje Guy Verhofstadt wat de bedoeling is: https://x.com/Alcyone22178001/status/19 ... 5979872677
Kijk even wat de VVD de afgelopen 10 jaar gepresteerd heeft, in plaats van schoon schip te maken zijn we nog veel verder het drijfzand ingetrokken met meer verstikkende wetten/regels/richtlijnen, met afbraak van de GGZ, gevangeniswezen, ouderenzorg en ga zo maar door. Daarnaast de problemen met gas/Groningen en het gezeur rondom de toeslagen maar voor je uit blijven schuiven.
En dan heb ik het nog niet over de immigratie gehad.
Zojuist een stukje over VVD'er Van Weel.
Oppositie verbaast zich over extra banen voor bekritiseerde Van Weel
Van Weel, de man die duidelijk maakte dat grenscontroles niet gewenst zijn.Met tien zogeheten onvolkomenheden is de Rekenkamer spijkerhard over het ministerie van Justitie en Veiligheid. Het controle-orgaan deelt de meeste onvoldoendes uit aan het ministerie van Van Weel. Songül Mutluer (PvdA/GL) zegt ’geschokt’ te zijn over de bevindingen van het verslag. ,,De meeste onvolkomenheden van álle ministeries. Keer op keer vraagt de Kamer op verbetering.”
VVD, das war einmal.
Vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen tot aan het gezeik rond het inlegbriefje van Rutte altijd VVD gestemd, maar ik zal nooit meer op de VVD stemmen. Net zoals de PvdA geen arbeiders partij meer is, is de VVD niet meer de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie.
- MParallel
- Auto: BMW
Zolang de moeder van Yeselgüz de baas is van VON kan je VVD niet serieus nemen.
- 350 Z
Mooie is als het een PVV'er zou zijn met die missers dan stonden echt dagelijks de kranten vol en ging het dagelijks in de talk shows over de PVV. Nu het een VVD'er betreft even wat opschudding en over tot de orde van de dag. Tja de media wiens brood men eet.
-
-
Dit soort dingen verwacht je inderdaad niet want die voel je op je klompen aan...
-
Deze Bergkamp staat voor mij al tijden buitenspel.
-
Uiteraard heeft Bergkamp al weer een nieuwe bestuursfunctie bij zorgbalans.
Oud D66 Pechtold wordt burgemeester van Delft
Oud D66 Pechtold wordt burgemeester van Delft

- MParallel
- Auto: BMW
Bergkamp had Baudet moeten zijn...pfff
Dan waren de maatregelen niet mis, gesteund door D66.
Dan waren de maatregelen niet mis, gesteund door D66.
-
https://www.ad.nl/politiek/ambtenaar-so ... a78b0c888/
Vriendjespolitiek? Wie is die rechter? Paar maanden voor de Verkiezingen is 't niet handig om als vooraanstaand D66er door 't slijk te gaan.
Vriendjespolitiek? Wie is die rechter? Paar maanden voor de Verkiezingen is 't niet handig om als vooraanstaand D66er door 't slijk te gaan.
-
Volgens het artikel "een gebbetje"

-
Hier maar even. Hoop flauwe 'grappen' en ongein zoals gewoonlijk. En op ongeveer driekwart van de video 'het klimaat'...natuurlijk, je kon erop wachten(bron Oxvam Novib, dus dan weet je 't wel), maar goed.
Kern: Grote auto's, SUVs heb ik ook weinig mee, máár! Laat iedereen aanschaffen wat hij/zij wil.
Zoals ook de comments waar ik 't vaak totaal, maar dan totaal mee oneens ben(want afgunstig gelul, klimaat/milieu erbij pakken), iedereen mag nog zeggen wat hij/zij wil. Zo mag ook iedereen rijden wat hij/zij wil.
Kern: Grote auto's, SUVs heb ik ook weinig mee, máár! Laat iedereen aanschaffen wat hij/zij wil.
Zoals ook de comments waar ik 't vaak totaal, maar dan totaal mee oneens ben(want afgunstig gelul, klimaat/milieu erbij pakken), iedereen mag nog zeggen wat hij/zij wil. Zo mag ook iedereen rijden wat hij/zij wil.
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wie willen ze bereiken? Niet de jongerenRobin schreef: 12 jun 2025, 16:09 Hier maar even. Hoop flauwe 'grappen' en ongein zoals gewoonlijk. En op ongeveer driekwart van de video 'het klimaat'...natuurlijk, je kon erop wachten(bron Oxvam Novib, dus dan weet je 't wel), maar goed.

Nederlandse jongere ziet klimaatverandering minder als urgent probleem
https://nos.nl/l/2570824
-
Mwuah ben het wel eens hoor met item van Lubach. Auto's van nu zijn te groot. Alle techniek die ontwikkelt is de afgelopen 20 jaar om auto's efficienter te maken is teniet gedaan door breder/hoger/langer en zwaardere auto's met enorme velgen en banden eronder.
Niemand heeft 22 of 23 inch velgen nodig met 275+ brede banden.
Niemand heeft 22 of 23 inch velgen nodig met 275+ brede banden.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Voor dat soort taal kun je hier op vakantie gestuurd worden he.