geef me ff een honkbal knuppel ..
- Sander S.
- GTRene
zow, dat was echt een iri
hij wil respect net zo als hij respect aan anderen geeft...
dan zou je hem dat gunnen(die ziekte, dan weet ie wat het inhoud) waar hij die vrouwen voor uitscheld...
anyway, als ik zoiets zou meemaken zou ik of hem uitlachen of hem het zwijgen opleggen
da's toch niet normaal dat zoiets vrij rondloopt
verder zeg ik maar niks 

dan zou je hem dat gunnen(die ziekte, dan weet ie wat het inhoud) waar hij die vrouwen voor uitscheld...
anyway, als ik zoiets zou meemaken zou ik of hem uitlachen of hem het zwijgen opleggen

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
+ 1, de cameraman had het eindelijk begrepen...........................die grammefoon plaat sloeg te vaak over, nou dan maar wat anders filmen niet dan?......Wouter81 schreef:Lekker kontje op het eind8)

Verder weer typisch de polder cultuur, en maar overleggen en lullen met zo`n gast, moet je in Duitsland is proberen.
Wordt nooit wat hier, van die waslappen die geen greintje gezag uitstralen, tja dan is het een no contest IMO.............................
- Hielke
- GTRene
pest is je mag gewoon niks doen in NL, en als je wat doet krijgen dat soort lui nog recht van spreken en klagen ze je aan en moet jij ook nog voor het gerecht haha krom systeem!
het verhaal van de dief overmeesteren in je huis...en de dief klaagt jou aan....ze moeten de wet veranderen, komt er iemand onrechtmatig in je huis mag jij ermee doen wat jij wil...catain of you ship...dat weerhoud dieven misschien? en zo niet zodra ze betrapt zijn hebben ze hun rechten die je als mens hebt verspeelt...gewoon harder zijn voor die lui die anderen kapot maken.
het verhaal van de dief overmeesteren in je huis...en de dief klaagt jou aan....ze moeten de wet veranderen, komt er iemand onrechtmatig in je huis mag jij ermee doen wat jij wil...catain of you ship...dat weerhoud dieven misschien? en zo niet zodra ze betrapt zijn hebben ze hun rechten die je als mens hebt verspeelt...gewoon harder zijn voor die lui die anderen kapot maken.
- Sjoerd
- Ravin ///M
- MartijnGizmo
Er zijn ook anders blanke Nederlanders die goed slaag verdienen.....