Michael Burks:
Christone Ingram:
crypto_9d067214
1 uur geleden
Is dit serieus een Algemeen top-nieuwsitem? Ik ben 32 en heb nog nooit van The Who gehoord, laat staan deze drummer. Hij zal ongetwijfeld goed zijn maar als ik de naam in 32 jaar nog nooit heb gehoord, is dit geen Taylor Swift- of Justin Bieber-niveau.
En met beiden heb ik dus ook totaal niks, zijn niet van mijn generatie, maar toch ken ik ze.
Respect1
Cornelis_ce76549f
33 minuten geleden
Hello, goodbye,
Dat u nog nooit van The Who en Zak Starkey gehoord heeft, zou kunnen.
Wel heb ik een vraag, wie zijn Taylor Swft en Justin Bieper.
Swiffer is mij bekend, dat is een schoonmaak doekje.
En een pieper ken ik ook, dat is een aardappel.
Groet.
Gerespecteerd10
Grappig, ik voer destijds op de binnenvaart en kwam nog weleens in wat Duitse kroegen/ discotheken. Toen er (ik weet niet eens meer waar) een tent was waar wat muziek live gespeeld zou worden was ik daar. Blijken achteraf dus Nena en de spider murphy gang te spelen. Was het begin van de neue deutsche welle, en ik had geen idee wie het waren. Wel grappig dat die later erg bekend werden.
Maja zonder vleugeltjes?
Quote je nou iets van mij uit een ander topic?Robin schreef: 31 mei 2025, 09:54![]()
Ik kan natuurlijk A4tjes volschrijven met de lofzang over(op?) Wilhelmina, Beatrix, Hillary, AOC, Halsema, Kaag, Von der Leyen, Greta en al die andere net/geheel niet Playboy-waardigen (alhoewel AOC...), maar hier gaat 't dus om :
Oh ja ik vergat Beyonce om het DEI te maken , sorry, bij dezen:)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], jos_br en 9 gasten