Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Dat laatste zou zomaar kunnen Emiel, en ja basisdingen etc is inderdaad één. De rest valt nog te bekijken. Karakter/attitude/leergemak/leergierigheid etc van het kind is ook een dingetje(postief/negatief)
- JP
Het gedrag en karakter van je kind is een weerspiegeling van je eigen ouderlijke ziel.
-
Mede.ook.deels.JP schreef: 28 mei 2025, 11:41 Het gedrag en karakter van je kind is een weerspiegeling van je eigen ouderlijke ziel.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Portie geluk zit er ook bij. En hopen op wat boerenverstand zodat het ook aankomt.
- Wout309t
- Auto: V70 III 270PS/Passat GTE
Soms helaas wel, soms helaas niet...JP schreef: 28 mei 2025, 11:41 Het gedrag en karakter van je kind is een weerspiegeling van je eigen ouderlijke ziel.
- 350 Z
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2733676 ... ewerkstand
Daarom krijgt Faber dus niks voor elkaar:
Faber heeft net zo’n 700 schriftelijke vragen over haar voorstellen beantwoord, maar krijgt – onder meer met steun van NSC – nog een vragenronde te verwerken: „Er zitten nog circa honderd vragen in de pijplijn. Dan zitten we al bijna op duizend, ik weet niet waar dit eindigt. Het gaat in elk geval niet vlot op deze manier.”
En dan krijgt ze steeds weer nieuwe vragen waardoor ze niks kan. Doelbewuste actie om de PVV te saboteren en nadien te zeggen zie je wel ze kunnen niks terwijl ze dus echt met alles worden tegengewerkt.
Mijn mening: media en de andere partijen (behalve de BBB) willen gewoon de PVV het liefste cancelen.
Daarom krijgt Faber dus niks voor elkaar:
Faber heeft net zo’n 700 schriftelijke vragen over haar voorstellen beantwoord, maar krijgt – onder meer met steun van NSC – nog een vragenronde te verwerken: „Er zitten nog circa honderd vragen in de pijplijn. Dan zitten we al bijna op duizend, ik weet niet waar dit eindigt. Het gaat in elk geval niet vlot op deze manier.”
En dan krijgt ze steeds weer nieuwe vragen waardoor ze niks kan. Doelbewuste actie om de PVV te saboteren en nadien te zeggen zie je wel ze kunnen niks terwijl ze dus echt met alles worden tegengewerkt.
Mijn mening: media en de andere partijen (behalve de BBB) willen gewoon de PVV het liefste cancelen.
- Philipoo
De PVV staat eigenlijk altijd in de top 3 partijen die de meeste kamervragen stellen. Maar nu de vragen aan de PVV gesteld worden is het cancelcultuur! 

-
Ik wist niet dat ze daar een top 3 lijst van bijhielden, waar kan ik deze vinden?Philipoo schreef: 28 mei 2025, 14:56 De PVV staat eigenlijk altijd in de top 3 partijen die de meeste kamervragen stellen. Maar nu de vragen aan de PVV gesteld worden is het cancelcultuur!![]()
- Philipoo
Statistieken over kamervragen zijn openbaar in te zien: https://www.openkamer.org/stats/kamervraag/
-
Of Faber heeft gewoon een heel slecht plan gemaakt. Dan moet je niet zeuren over veel vragen maar gewoon betere plannen maken.
-
Nou, dan staat de PVV onderin de ranglijst (alleen CU/PvdD/SGP minder)Philipoo schreef: 28 mei 2025, 15:02 Statistieken over kamervragen zijn openbaar in te zien: https://www.openkamer.org/stats/kamervraag/

(PVV is de onderste blauwe lijn)
Dus jouw bewering klopt iig niet.
-
Eerdmans met een betoogje:
https://www.facebook.com/share/v/19Csja ... tid=wwXIfr
Scheidslijn tussen gelijk willen hebben en geweld is bij links altijd heel klein geweest weten we, maar toch. Goed punt wat mij betreft
https://www.facebook.com/share/v/19Csja ... tid=wwXIfr
Scheidslijn tussen gelijk willen hebben en geweld is bij links altijd heel klein geweest weten we, maar toch. Goed punt wat mij betreft
- 350 Z
Rofl je bewijst je eigen ongelijk met de statistieken. Maar welke partij in de eigen coalitie stelt er nu bijna 1000 vragen aan 1 minister. Ofwel NSC voert oppositie in de eigen coalitie zoals steeds meer bekend word van die farizeeërs.Philipoo schreef: 28 mei 2025, 15:02 Statistieken over kamervragen zijn openbaar in te zien: https://www.openkamer.org/stats/kamervraag/
-
Dat is Nieuw Sociaal gedrag

-
Bij NSC denk ik op dit moment meer aan Nieuw Sociaal Beleid....
-
OnlineLuco
- 350 Z
Gisteren vertelde politiek duider Thomas van Groningen dat de vragen die ministers krijgen 3000 is verspreid over dus alle ministers. Faber word dus echt genaaid door NSC. Maar het erge is zo wel dit jaar weer 130.000 gelukszoekers erbij als het zo door gaat, ofwel ik zie het somber in voor dit land.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Linea recta uit het Syrische AZC als ik het goed lees.frank de jonge schreef: 26 mei 2025, 16:03 Die kansparels al gezien die al die knuffels aant jatten waren van die 2 kinderen die overleden zijn in Winschoten?
Dat waren ook geen Henk en Pietje.
Ze zijn voorwaardelijk vrij. https://archive.ph/imKSV
Blijkbaar pikken ze marktaandeel in van de Marokkaanse kansenparels, als zelfs Marcouch ze kwijt wil.
https://archive.ph/gSbUx
-
Mooie krantenkop hoor:)
https://www.ad.nl/politiek/pvv-minister ... ~a1e4e24b/
120/130 échte kms is zoveel relaxeder en beter voor de doorstroming. En waar 't niet kon(want te druk) kon 't ook al niet toen 't nog 120/130 was.... Het kost wat meer brandstof/energie, maar dat heb ik er graag voor over.

https://www.ad.nl/politiek/pvv-minister ... ~a1e4e24b/
Ambtenaren weerhielden hem van dat plan.
120/130 échte kms is zoveel relaxeder en beter voor de doorstroming. En waar 't niet kon(want te druk) kon 't ook al niet toen 't nog 120/130 was.... Het kost wat meer brandstof/energie, maar dat heb ik er graag voor over.
Het kabinet-Rutte III verlaagde in 2019 de maximumsnelheid op de snelwegen overdag van 130 naar 100 kilometer per uur. Dit om de stikstofuitstoot in ons land naar beneden te krijgen. Premier Mark Rutte noemde het destijds een ‘rotmaatregel’.
Een snelle terugkeer naar 130 achtte hij toen niet waarschijnlijk.„Ik vind het verschrikkelijk als VVD’er. Maar banen gaan boven snelheid”, zei Rutte toen. „Als mensen met de kerst thuiszitten omdat ik vast wil houden aan die 130, zou ik mijzelf niet in de spiegel kunnen aankijken.’’

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Opgeblazen verhaal… Je zoekt toch de snelste manier om iets er doorheen te krijgen, als je ambtenaren het afraden dan dus anders doen. Om dit nu gelijk met Trump te vergelijken…
Waren er maar meer ambtenaren die eerst eens kijken hoe ze snel iets voor elkaar zouden kunnen krijgen.
Gegronde reden om het af te wijzen, prima en dan dus verder zoeken. Zo niet, dan doorpakken. Misschien dat er dan eindelijk wat gaat gebeuren in plaats van vergaderen, onderzoeken, vergaderen onderzoeken etc.
Waren er maar meer ambtenaren die eerst eens kijken hoe ze snel iets voor elkaar zouden kunnen krijgen.
Gegronde reden om het af te wijzen, prima en dan dus verder zoeken. Zo niet, dan doorpakken. Misschien dat er dan eindelijk wat gaat gebeuren in plaats van vergaderen, onderzoeken, vergaderen onderzoeken etc.
-
Relaxter is subjectief, beter voor doorstroming moeten juist de snelheids verschillen omlaag tussen de verschillende voertuigen.Robin schreef: 30 mei 2025, 16:54 Mooie krantenkop hoor:)
https://www.ad.nl/politiek/pvv-minister ... ~a1e4e24b/Ambtenaren weerhielden hem van dat plan.
Het kabinet-Rutte III verlaagde in 2019 de maximumsnelheid op de snelwegen overdag van 130 naar 100 kilometer per uur. Dit om de stikstofuitstoot in ons land naar beneden te krijgen. Premier Mark Rutte noemde het destijds een ‘rotmaatregel’.
Een snelle terugkeer naar 130 achtte hij toen niet waarschijnlijk.„Ik vind het verschrikkelijk als VVD’er. Maar banen gaan boven snelheid”, zei Rutte toen. „Als mensen met de kerst thuiszitten omdat ik vast wil houden aan die 130, zou ik mijzelf niet in de spiegel kunnen aankijken.’’![]()
Ik ervaar juist dat het op dit moment relaxter rijden is.
Wat vooral aangepakt mag worden is onnodig links of middelste baan rijden. Als iedereen gewoon beetje naar rechts zou gaan heb je al een stuk betere doorstroming.
-
Dit wilde ik gisteren al ongeveer typen, maar ik dacht laat maar. De linksplakkers met 98/106/112 op de teller etc zijn 'n product van die onzinnige maatregel. En jij vindt 't nu relaxeder, kan ik inkomen, jij rechts rijden ik 120/130. Makkelijk zat.Kadett schreef: 30 mei 2025, 18:06
Wat vooral aangepakt mag worden is onnodig links of middelste baan rijden. Als iedereen gewoon beetje naar rechts zou gaan heb je al een stuk betere doorstroming.
We zijn er weer eens ingetuind voor de zoveelste keer.

-
Als iedereen gewoon 130 rijdt is de doorstroming optimaal, dus de minimum snelheid moet omhoogKadett schreef: 30 mei 2025, 18:06 Relaxter is subjectief, beter voor doorstroming moeten juist de snelheids verschillen omlaag tussen de verschillende voertuigen.

Als je 110 km/h rijdt, is het een uitzondering als je nog wordt ingehaald......d'r zijn er zelfs legio die nog onder de 100 blijven

-
Kijk maar bij de overlijdensadvertenties

- Arthur
- Auto: Nr.51

Maar in alle eerlijkheid rijd ik ook niet vaak te hard en op de max snelheid. Ik weet hoe lang ik erover doe om,op m’n werk te komen, daar stem ik de vertrektijd op af. Hoef ik niet te jagen. Lange afstanden schat je in met de navi en die houdt ook de tijd bij. Dus als ik op tijd kom met de max snelheid ga ik niet 20-30 te hard rijden. Of ik moet later weggaan