Het grote biertopic
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Het grote biertopic
Kent iemand dit bier en is het wat?( anders dan normaal alcohol ‘vrij’ bier?)
https://www.facebook.com/share/v/1EBqNR ... tid=wwXIfr
https://www.facebook.com/share/v/1EBqNR ... tid=wwXIfr
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Filmpje gekeken en wat ik ervan begrepen heb is het een IPA en daar ben ik meest niet zo dol op, paar keer een IPA geprobeerd, maar daar ben ik mee gestopt.
Maar smaken verschillen, dus misschien vindt jij 'm wel lekker, gewoon een kwestie van uitproberen.
Alcoholvrij heb ik hier meest Affligem Blond 0.0, Leffe Blond 0.0, Texels Skuumkoppe 0.0, Birra Moretti 0.0, of La Trappe Nillis 0.0......dat vind ik in ieder geval tot nu toe de lekkerste 0.0 bieren die ik geproefd heb en waarvan ik er meest ook een aantal in huis heb.
Maar smaken verschillen, dus misschien vindt jij 'm wel lekker, gewoon een kwestie van uitproberen.

Alcoholvrij heb ik hier meest Affligem Blond 0.0, Leffe Blond 0.0, Texels Skuumkoppe 0.0, Birra Moretti 0.0, of La Trappe Nillis 0.0......dat vind ik in ieder geval tot nu toe de lekkerste 0.0 bieren die ik geproefd heb en waarvan ik er meest ook een aantal in huis heb.
-
Die Affligem en Leffe 0.0 drink ik ook wel eens doordeweeks, valt prima in te nemen idd Ron.
Dat Thrive bier voor de sporter leek me wat hyperig, maar zal eens kijken , of ik 't überhaupt ergens kan vinden:)
Dat Thrive bier voor de sporter leek me wat hyperig, maar zal eens kijken , of ik 't überhaupt ergens kan vinden:)
-
OnlineMartijn_bmw
Ik heb idd ook niet zo op IPA bieren maar wat je zegt opa gewoon zelf proeven. Is heel smaak afhankelijk
Wat betreft 0.0 eens met het lijstje van Opa, vind ik ook wel de lekkerste.
Wat betreft 0.0 eens met het lijstje van Opa, vind ik ook wel de lekkerste.
-
https://npo.nl/start/serie/keuringsdien ... 1/afspelen
IPA
Afl. 4•Ma 17 feb•25m•
Lang was het simpel: bestelde je een biertje, dan kreeg je pils. Nu is de bierkaart net zo lang als die van de wijn. Het hoekje gerstenat bij de grootgrutter is ingeruild voor een eindeloze gang goudgele rakkers. En op al die flitsende flesjes en blitse blikjes zie je telkens drie letters staan: IPA. Bijzonder bittere biertjes in bijzonder grote variatie. Er is IPA en NEIPA, LIPA en Session IPA. De meesten pittig geprijsd, sommige dan weer spotgoedkoop. Maar wat is IPA eigenlijk? De Keuringsdienst hopt van brouwerij naar brouwerij op zoek naar de essentie van IPA.
-
Ik ben wel van de Dual IPA
- Arthur
- Auto: Nr.51
Met of zonder alcohol, maakt niet uit 

- Opa
Tijdje terug wat aparte biertjes gekocht van Gulden Draak, die hebben ook een aantal biertjes die op bepaalde vaten gerijpt zijn.
De Bourbon en Laphroaig moet ik nog bestellen, de Porto en Cognac heb ik al staan hier, maar nog niet geproefd.

De Bourbon en Laphroaig moet ik nog bestellen, de Porto en Cognac heb ik al staan hier, maar nog niet geproefd.

- Opa
Zo heb ik ook o.a. van bijv. Duvel en Straffe Hendrik nog een apart flesje staan:

-
- Opa
Moet je maar niet zo gulzig zijn.

Ik heb ze net besteld(voordat ze weer uitverkocht zijn