Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Ha:)
Toen ze als bijrijder in die Huayra zat zag je mimiek/beweging in d'r gelaat/ogen/mond, toen werd ze wel wat 'leuk' en 'echt'. Maar dat strakke stroeve kijkwerk van haar, lijkt wel 'n robot gezichtje.
Toen ze als bijrijder in die Huayra zat zag je mimiek/beweging in d'r gelaat/ogen/mond, toen werd ze wel wat 'leuk' en 'echt'. Maar dat strakke stroeve kijkwerk van haar, lijkt wel 'n robot gezichtje.
- MParallel
- Auto: BMW
Daar kan geen MILF tegen op.
- JP
Kan ze ook koken ?
- MParallel
Niet relevant. Indien wel, bonus.
-
Zie d'r ook regelmatig in m'n Insta feed voorbij komen.
Snap er niks van al die vrouwen in mijn feed.
-
Het is voor velen een soort clickbait/eyecandy, maar wat doet ze nou feitelijk in autoliefhebber land? Vertel mij 't maar.
Dan heb ik liever die andere Duitse 'Sorryihaveaname'
https://www.tiktok.com/discover/have-a-name-sorry
met die bril die wat rondjakkert op en rond de Nordschleife, veel leukere meid om erbij te hebben IMO....
Dan heb ik liever die andere Duitse 'Sorryihaveaname'
https://www.tiktok.com/discover/have-a-name-sorry
met die bril die wat rondjakkert op en rond de Nordschleife, veel leukere meid om erbij te hebben IMO....
- JP
Ja, wat doet zij dan ^^ Haar Ring-toy is net afgeschreven en voor de rest flaneert ze veelal in strakke topjes met het fruit los in de mand.....maar ja ook dat "trekt" views 
Ze heeft btw wel een 'cut'-baan.....

Ze heeft btw wel een 'cut'-baan.....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Tom schreef: 07 mei 2025, 13:23 Zie d'r ook regelmatig in m'n Insta feed voorbij komen.

-
Lol, eigenlijk een keurige samenvatting van de feiten.
www.change.org/p/temporarily-ban-misha- ... rdschleife
www.change.org/p/temporarily-ban-misha- ... rdschleife
- bartb
-
Nu we toch aan het vitten zijn.
Grandioos verhaal over een M2 met aero om op kesselchen voorbij gestoken te worden door een E36 M3 sedan op 235 sectie semi slicks voor en achter en, welbeschouwd, weinig extreme chassisaanpassingen. Om het e.e.a. in perspectief te plaatsen.
Grandioos verhaal over een M2 met aero om op kesselchen voorbij gestoken te worden door een E36 M3 sedan op 235 sectie semi slicks voor en achter en, welbeschouwd, weinig extreme chassisaanpassingen. Om het e.e.a. in perspectief te plaatsen.

-
^^^^^ Ha skitterend, bij 19min 17sec nog een stipje en bij 19min 53sec komt de (400HP S54!!!!) E36 langszij, ok extreme downforce op de G87, maar komop, die E36 heeft ook al '15' bochten gezien zonder dat....
Leuk hoe Bassie en Adriaan over tech/physics en hun rijkunsten aan 't keuvelen zijn desalniettemin:)
Edit : Die 'one year ban' petitie vind ik wel veel te ver gaan hoor, maar de insteek ben ik 't wel zeker mee eens.
Leuk hoe Bassie en Adriaan over tech/physics en hun rijkunsten aan 't keuvelen zijn desalniettemin:)
Edit : Die 'one year ban' petitie vind ik wel veel te ver gaan hoor, maar de insteek ben ik 't wel zeker mee eens.
-
Die ban is ook een beetje onzin maar je merkt dat er een irritatiegrens bereikt is bij de locals en vaste bezoekers.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ik kijk de filmpjes niet, maar ik vind de tekst in dat "wij willen een ban voor de koekenbakker" petitie wel en vind het heel begrijpelijk. Ik vind een ban niet heel gek, als iemand zich niet netjes gedraagt in jou "huis" dan mag je best optreden.
Een waarschuwing / gesprek aangaan zou misschien wel een goede eerste stap zijn. Hij levert zelf wel bewijsmateriaal voor zijn gedrag.
Een waarschuwing / gesprek aangaan zou misschien wel een goede eerste stap zijn. Hij levert zelf wel bewijsmateriaal voor zijn gedrag.
-
Ik heb het ook al een paar keer geroepen hier, jammer dat hij die voorbeeldrol niet neemt. Z'n bereik is heel groot. Een ban vind ik wel ver gaan.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Als hij wel zijn voorbeeldrol neemt heeft hij veel minder content en/of moet daar meer moeite voor doen en/of is zijn bereik minder. Dat levert minder op, uiteindelijk dus een centenkwestie 

- JP
Inderdaad is cancelen of bannen een groot woord en dat hoeft voor mij ook niet, maar hij weet dat die onder een vergrootglas rijdt, dus gebruikt hij het ook. Vanwege zijn media-license mag die geen beelden delen, maar het is toch weer voer voor filmpjes straks over de wederopbouw en de verbetering en dat hij natuurlijk de meerkosten ook nog op zich gaat nemen en daar zal zijn bedrijf Vulcan Alpha ook een dikke vinger in de pap hebben. Kan me de beelden al voorstellen straks, mega-aero onder die Golf en hij rijdt de sterren van de hemel.
Ook al heb je 800miljoen views, dan kun je toch niet elk jaar iemands auto afschrijven en uit eigen beurs opnieuw opbouwen ?
Trouwens toen hij nog een soort zelfbenoemd 'instructor' was bij het inmiddels wijlen Apex, heeft die ook eens (vrijwillig?) zijn stuur aan de wilgen gehangen omdat die teveel akkefietsjes had en het hem onzeker maakte....
Ook al heb je 800miljoen views, dan kun je toch niet elk jaar iemands auto afschrijven en uit eigen beurs opnieuw opbouwen ?

Trouwens toen hij nog een soort zelfbenoemd 'instructor' was bij het inmiddels wijlen Apex, heeft die ook eens (vrijwillig?) zijn stuur aan de wilgen gehangen omdat die teveel akkefietsjes had en het hem onzeker maakte....

-
Is Apex gestopt? Hadden ze er geen zin meer in of toch niet zo'n interessante business voor die Amerikaan? Wat bedoel je precies met akkefietjes?
- JP
Ik zal eens kijken of ik het filmpje kan vinden waar hij destijds uitlegt waarom hij stopte als instructor.
Apex heet nu / is overgenomen door Nurblife https://nurblife.com/hotel/ Robert Mitchell is met de noorderzon verdwenen ?

Apex heet nu / is overgenomen door Nurblife https://nurblife.com/hotel/ Robert Mitchell is met de noorderzon verdwenen ?

-
Om ondertussen ingehaald te worden op Mutkurve/Kesselchen door een 1981 Golf 1 GTI standaard:)JP schreef: 08 mei 2025, 10:04 Kan me de beelden al voorstellen straks, mega-aero onder die Golf en hij rijdt de sterren van de hemel.
- JP
JP schreef: 08 mei 2025, 10:13 Ik zal eens kijken of ik het filmpje kan vinden waar hij destijds uitlegt waarom hij stopte als instructor.
(...)
-
'Is there life after destr...instructing on the Nürburgring?'
Een baantje in 't Vaticaan als ik dat filmpje zo kijk en luister.....
Een baantje in 't Vaticaan als ik dat filmpje zo kijk en luister.....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Brengt die beste man ook anderen in gevaar? Zo ja, dan zou een ban helemaal geen gek idee zijn. Ik neem aan dat hij door z’n crashes ook wel eens de baan vervuilt met vloeistof of wat dan ook, waar een ander zich op kán vergalopperen?
Edit: typo
Edit: typo
Laatst gewijzigd door Arthur op 08 mei 2025, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- MParallel
Misschien een apart "Youtueber uurtje" invoeren. Dan mogen alle 'coureurs' lekker hun gang gaan en elkaar eraf rijden en voor de rest v.d. dag lekker wegwezen.
- JP
Je hebt aandelen Nett, de lokale vangrail-boer ?