Welke is welke. De linker is blijkbaar de A45? Ik zit helemaal niet in de A35/45 materie, ja A45 dat ie elke 5000km olieverversen moest ofzo?

Geel. Taxis en ANWB voertuigen...en een verdwaalde CTR...
Alleen nog ff de logo's er af en niemand (behalve de kenner) heeft wat door.Martijn_bmw schreef: ↑20 nov 2024, 06:22 Ik vind dat een mooie samenstelling en valt ook meteen het petje/ kamp imago eraf naar mijn mening.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/merce ... 020ee0e542
En voor mij zou een nightpakket het toch wel afmaken. Maar als dit was wat ik zocht, liet ik hem er niet om staan.Martijn_bmw schreef: ↑20 nov 2024, 06:22 Ik vind dat een mooie samenstelling en valt ook meteen het petje/ kamp imago eraf naar mijn mening.
Voor de raamlijsten etc is nightpakket idd wel mooi wat ik alleen niet mooi vond persoonlijk dat de wielen dan ook zwart worden.Arthur schreef: ↑20 nov 2024, 10:34En voor mij zou een nightpakket het toch wel afmaken. Maar als dit was wat ik zocht, liet ik hem er niet om staan.Martijn_bmw schreef: ↑20 nov 2024, 06:22 Ik vind dat een mooie samenstelling en valt ook meteen het petje/ kamp imago eraf naar mijn mening.
@Robin: vaak hebben die AMG’s een Panamericana grille. Al is die natuurlijk ook als losse accessoire te koop, alles voor de looks![]()
PlaatjeMartijn_bmw schreef: ↑20 nov 2024, 19:02Klopt die kleur had ik ook, best verschillend per lichtinval. Hier een foto van mijn auto bij aflevering;
![]()
+1 veel mooier dan elke andere EV MB tot nu toe en veel betere techniek. Mooie auto zo, nu nog voor een fatsoenlijke prijs
Ja, de A eruit, want 'teveel geproduceerd' en dus is CLA instapper bij MB. Aldus woka.
Aantal jaar geleden heeft MB inderdaad gekozen om op te schuiven naar “luxery brand” in auto industrie is massa = kassa niet perse het geval, áls je jezelf voldoende in de kijker speelt bij het rijke deel van de aarde kan je daar meer verdienen met minder producerenRobin schreef: ↑15 mar 2025, 07:51Ja, de A eruit, want 'teveel geproduceerd' en dus is CLA instapper bij MB. Aldus woka.
Aan de ene kant: Massa=Kassa. Aan de andere kant: Kijk naar Porsche en Ferrari.
Mercedes als (bijna) oudste automerk ter wereld, zo ongeveer de uitvinder ervan. (Marcus, Otto etc) was toch altijd een begrip en stond voor degelijk, luxe, comfort, prestaties, met een prijskaartje. Ze willen dat waarschijnlijk nog meer gaan benadrukken.
Voor 70k vanaf hoeft Elon zich geen zorgen te maken. Rijkswaterstaat wel, met die mastodonten van 2000kg +![]()
Als een EQA €70k kost, en een Q4 €50k zie ik die premium meerprijs niet echt bij een Q4, maar ben dan ook bevooroordeeldsitechris schreef: ↑16 mar 2025, 07:53 Tenzij bij premium de kwaliteit zo hard achteruit gaat dat de meerprijs echt niet meer te verantwoorden is. Of dat de ev-specs stucken. Bv Audi Q4, meecedes EQA etc.. Dan stappen rijders wel over naar Tesla of andere merken. Bij een EV tellen ook de range en laadsnelheden een grote rol. Mss wel meer dan het logo.
Klein topicbumpje. I was wrong, want vanafprijs voor launch edition (met eigenlijk alle opties aan boord) is 59k. Best netjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten