Het grote Porsche 992 draadje
- Tristan
- Berichten: 13422
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Tja...was had je anders verwacht. Is meer een facelift met wat kleine wijzigingen. Je moet Porsche prijzen dat men nog zo'n blok kan produceren met de huidige emissie regels. Ze moeten meer bruto vermogen produceren om netto (na OPF, emissie etc) hetzelfde vermogen te halen als de 992.1. Verder heeft de 992.2 GT3 heeft een hoop componenten van de S/T gekregen. Dus ben het niet helemaal eens met zijn kritiek eerlijk gezegd.
-
- Berichten: 54738
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Maar ik denk dat men heel blij moet wezen met een 992.1 GT3 tov deze. Mooie analoge dash en meer koppel:)
-
- Berichten: 54738
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Alhoewel ik die achterspoiler mis is dit wel 'n mooie configuratie:
https://engineroom.nl/car/porsche-992-4-0-gt3-touring/

Duur? Ik dacht dat die dinge 3 ton deden minimaal?
https://engineroom.nl/car/porsche-992-4-0-gt3-touring/

Duur? Ik dacht dat die dinge 3 ton deden minimaal?
- Alexsti
- Berichten: 1177
- Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Mooi ding, mis de achterspoiler niet, ziet er netter uit zo zonder.....wat minder opzichtig.
Zegt degene met een blauwe Soebaroe met een grote boekenplank achterop en gouden wielen....

Zegt degene met een blauwe Soebaroe met een grote boekenplank achterop en gouden wielen....


-
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Mooie auto hoor. Als het hier geen drempel vallei zou zijn stond er al een voor de deur.
- malle eppie
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:27
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Daar is de lift kit voor
- Arthur
- Berichten: 42745
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Zou ik ook zeggen. En heb begrepen dat die lift ook nog onthoudt waar die drempels zijn.
- romo
- Berichten: 27047
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Ik heb de lift met de RS echt nergens nodig gehad tot nu toe, behoudens in mijn eigen parkeergarage. De hellingbaan daar gaat net niet zonder lift.
Touring is mooi, maar geen zwarte velgen dan graag.
Touring is mooi, maar geen zwarte velgen dan graag.
- JP
- Berichten: 33945
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Het grote Porsche 992 draadje
2 redenen dat ik nog geen 911 heb en daar is een liftkit de minste van 

-
- Berichten: 18921
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
- Tristan
- Berichten: 13422
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Lift optie werkt heel fijn op een GT3. Werkt heel snel en genoeg ruimte over voor (steile) drempels. Ik zou niet zonder kunnen in NL.
-
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Heb ik al.. met met de huidige PASM kom ik echt NET over de drempels hier.. oprit met een lagere auto kan ik vergeten.
- ADV
- Berichten: 3315
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Turbo S met Pasm -10mm hier (zonder lift), maar ik heb eigenlijk nog nergens last gehad met drempels/schrapen. De GT4 was wel anders, die overhang aan de voorkant is veel langer, en een drama qua parkeergarages etc.
-
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Dat is dus SPASM (
) Hier in de wijk zou dat echt een drama zijn.. De R8 heb ik toentertijd ook iets hoger laten zetten.

-
- Berichten: 54738
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Harry wil liever 'n Turbo S met de kop eraf, want te duur ook in de UK tov z'n voorganger: 123k GBP vs 156k GBP, dus die CO2 shit heeft Porsche met dit ding qua hybride niet geheel begrepen(tov een 296 bijvoorbeeld). Er zit nog 'n toefje turbolag in aldus Harry en 't ding weegt in '4' uitvoering letterlijk exact 1700kg.
Maar 't leek mij de ideale daily vol met high tech:)
Maar 't leek mij de ideale daily vol met high tech:)
-
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Hij heeft een 4s met allerlei zware opties. Er kan ruim 150kg vanaf als dat je eis is. Verder is de techniek prachtig.. de turbo s zal helemaal een beest worden.
Prachtige daily... Bloed snel met een vleugje van Rimac.
Prachtige daily... Bloed snel met een vleugje van Rimac.
-
- Berichten: 54738
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Klein schopje:
Zet maar hier neer hoor:
Bij 7min 53sec even een schrikmomentje bij mij als continentaal Europeaan.....
Maar toch aldus Harry, annoyingly lange verzetten 135 ofzo in 2 en dik 190 in 3. Al is 't een turbomotor he.
En al is het 'Porsche Lightweight' dit ding met die electrische memory seats toch 1520kg wat als semi light beschouwd kan worden in 2025
Woka /Autoblog vroeg zich af hoe Porsche het voor elkaar kreeg deze handbak in 4.5 naar de 100 te laten sprinten zonder de kopprling te bbq en. Longlist om dat zelf even mee te maken.
Zet maar hier neer hoor:
Bij 7min 53sec even een schrikmomentje bij mij als continentaal Europeaan.....
Maar toch aldus Harry, annoyingly lange verzetten 135 ofzo in 2 en dik 190 in 3. Al is 't een turbomotor he.
En al is het 'Porsche Lightweight' dit ding met die electrische memory seats toch 1520kg wat als semi light beschouwd kan worden in 2025

Woka /Autoblog vroeg zich af hoe Porsche het voor elkaar kreeg deze handbak in 4.5 naar de 100 te laten sprinten zonder de kopprling te bbq en. Longlist om dat zelf even mee te maken.

-
- Berichten: 2446
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Eeuwig zonder dat de GTS er niet meer is met handbak..Robin schreef: ↑05 mei 2025, 07:05 Klein schopje:
Zet maar hier neer hoor:
Bij 7min 53sec even een schrikmomentje bij mij als continentaal Europeaan.....
Maar toch aldus Harry, annoyingly lange verzetten 135 ofzo in 2 en dik 190 in 3. Al is 't een turbomotor he.
En al is het 'Porsche Lightweight' dit ding met die electrische memory seats toch 1520kg wat als semi light beschouwd kan worden in 2025![]()
Woka /Autoblog vroeg zich af hoe Porsche het voor elkaar kreeg deze handbak in 4.5 naar de 100 te laten sprinten zonder de kopprling te bbq en. Longlist om dat zelf even mee te maken.![]()
- sitechris
- Berichten: 4845
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 (G87)
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Die lange bakverhoudingen zouden mij toch naar PDK doen switchen. Wel fijn dat ze nu een zesbak hebben, want ik vond de 7-bak best wel complex te rijden. Toch vaak misshifts naar 5.
Maar qua motorisering is de basis imo echt voldoende. Sterker, je kunt de auto nog net iets beter de sporen geven zonder dat je meteen idioot hard gaat op een kleine Landstrasse.
Maar qua motorisering is de basis imo echt voldoende. Sterker, je kunt de auto nog net iets beter de sporen geven zonder dat je meteen idioot hard gaat op een kleine Landstrasse.
-
- Berichten: 2989
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Het grote Porsche 992 draadje
Als ik dat zo hoor is een 992.1 met handbak de betere keuze. Gewichtsverlies wordt teniet gedaan, handbak alleen maar met de 'kleinere' motorisering, veel te lange overbrengingen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten