Vastgoedbeheer in Dubai lijkt me ook wel wat

Inderdaad, mijn werk kan ik overal doen en qua kennis/ervaring kan ik ook meerdere kanten op. We zullen zien, dingen moeten ook een beetje op je pad komen met zoiets. Al ben ik er nu niet naar op zoek, maar sta er wel meer open voor dan een paar jaar geleden toen ik overstappen van werkgever best spannend vond (terwijl dat achteraf nergens voor nodig was).Wouter81 schreef: 25 apr 2025, 16:56
En al zou je het maar een tijdje doen, na die paar jaar kun je altijd weer terug naar Nederland om daar weer te werken (als je dat tegen die tijd nog zou willen). Desnoods blijf je daarna remote werken voor een buitenlandse opdrachtgever.
Kijk, goed om te zien. Ach, daar bouw je buffers voor op. Vorige keer was het crisis, nu is er werk zat.Luco schreef: 25 apr 2025, 16:22De vorige periode had ik een buffer van ruim 100k, maar als er echt crisis is en niks binnen komt gaat het hard, en als je dat een keer meegemaakt hebt dan is de volgende keer de stress er gewoon wat eerder, buffer is groot genoeg, maar je kan beter op tijd een extra reserve hebben dan pas als de nood hoog is, want dan wordt je gewoon genaaid.ErikS schreef: 25 apr 2025, 15:59 Volgens mij is Luco gewoon iemand die ze ook graag uitgeeft.
Kan me een vorige stress periode herinneren, toen hij moest stoppen met racen.
Iedereen zo z'n manier van leven, ik houdt van grote buffers, maar heb ook zat spullen die liquide zijn als het slecht mocht gaan.
Tja en de onbetrouwbare regering in Den Haag heeft deze paniek bij opdrachtgevers veroorzaakt, daar heeft geen enkel individu invloed op.
En elke maand rond de 10k van je spaarrekening af moeten halen vind ik toch niet zo fijn.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Andreass, BMWDennis, Darudevampire, Gert-jan, MarcF, Opa, Sidney en 34 gasten