Porsche 718 Spyder
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Re: Porsche 718 Spyder
Prachtige auto idd. Heel veel plezier ermee!
- Tristan
Schitterend auto, Tom! Die 997.1 GT3 ook trouwens, 1 van de mooiste GT3's in mijn optiek.
-
Ja mee eens, die is ook echt in de perfecte spec wat mij betreft. Mk1, wit, zilveren velgen, kuipen, rolkooi.
- Fernando
Heel gaaf Tom, echt schitterend! Veel plezier ermee 
- De fiscalist
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Gave kar! Gefeliciteerd.
Helaas kon Gelderland niet combineren met de agenda thuis, had hem graag live bekeken. En dan hadden er mooi twee zilveren Spyders naast elkaar kunnen staan
Alhoewel mijn 987 platinum silver is en niet GT
Nog een mooie accessoire voor je voor in de GT stoelen:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... nt=app_ios
Helaas kon Gelderland niet combineren met de agenda thuis, had hem graag live bekeken. En dan hadden er mooi twee zilveren Spyders naast elkaar kunnen staan

Alhoewel mijn 987 platinum silver is en niet GT
Nog een mooie accessoire voor je voor in de GT stoelen:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... nt=app_ios
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Dit topic volledig gemist, hoe krijg ik dat voor elkaar…
Maar gefeliciteerd Tom, je hebt echt een bloed- en bloedmooie auto gekocht! Ben zelf al jaren een groot fan van de 911, zeker de GT3. Die van jouw maat (997.1 GT3) vind ik dan ook prachtig, maar is tevens ook erg gedateerd naast de Spyder. Laatstgenoemde zou de keuze dan ook heel erg moeilijk maken tussen deze twee, mocht ik in een 100% hypothetisch geval ooit mogen kiezen.
Geweldig dat je voor een handbak bent gegaan! Die beginnen toch langzaam aan uit te sterven. Ook begrijpelijk als ik moet geloven hoe idioot goed de moderne PDK’s zijn. Maar mijns inziens wordt het nooit zo puur als zelf roeren.
Heel veel plezier gewenst met deze schitterende geweldenaar!
Maar gefeliciteerd Tom, je hebt echt een bloed- en bloedmooie auto gekocht! Ben zelf al jaren een groot fan van de 911, zeker de GT3. Die van jouw maat (997.1 GT3) vind ik dan ook prachtig, maar is tevens ook erg gedateerd naast de Spyder. Laatstgenoemde zou de keuze dan ook heel erg moeilijk maken tussen deze twee, mocht ik in een 100% hypothetisch geval ooit mogen kiezen.
Geweldig dat je voor een handbak bent gegaan! Die beginnen toch langzaam aan uit te sterven. Ook begrijpelijk als ik moet geloven hoe idioot goed de moderne PDK’s zijn. Maar mijns inziens wordt het nooit zo puur als zelf roeren.
Heel veel plezier gewenst met deze schitterende geweldenaar!