Enzo schreef: 12 apr 2025, 22:20 ‘De Arabische wereld’… met die analogie zijn wij ook allemaal Anders Breiviks.
Alles valt voor mij op z’n plek nu, Robin! Jouw social media algoritme is gelijk aan die van Willem Engel en Thierry![]()

Enzo schreef: 12 apr 2025, 22:20 ‘De Arabische wereld’… met die analogie zijn wij ook allemaal Anders Breiviks.
Alles valt voor mij op z’n plek nu, Robin! Jouw social media algoritme is gelijk aan die van Willem Engel en Thierry![]()
Nabeurs $3,45 ....lekker hoor, gefeliciteerdJdBn schreef: 14 apr 2025, 12:05 Ik zit nog steeds vol in TMC, en ben erg nieuwsgierig naar wat vandaag gaat brengen. Aandeel sloot vrijdag op $1.95, en staat nu pre-market op $2.35![]()
Verkopen? Neuh. Trump tekent vandaag een aantal executive orders, waarvan er eentje heel goed met Deep Sea Mining (en dus TMC) te maken kan hebben. Als dat het geval is dan kunnen we nog wat meemaken vandaag..Elise schreef: 15 apr 2025, 08:42Nabeurs $3,45 ....lekker hoor, gefeliciteerdJdBn schreef: 14 apr 2025, 12:05 Ik zit nog steeds vol in TMC, en ben erg nieuwsgierig naar wat vandaag gaat brengen. Aandeel sloot vrijdag op $1.95, en staat nu pre-market op $2.35![]()
![]()
En dat alles omdat Trump iets heeft geroepen.....
Verder heeft een insider begin april flink verkocht (dat soort berichten word ik altijd wat achterdochtig van), dus als ik ze zou hebben zou ik er vandaag een hele mooie strik omheen doen en er iemand anders gelukkig mee maken.
Kun je ze altijd over een tijdje weer oppakken voor $1,95![]()
Wel een verschil tussen een blanket tarriff en een tarrif op een specifiek product.Tom schreef: 11 apr 2025, 11:41 Niet veel anders dan de Brexit toch? Volk kiest ervoor om uit de EU te gaan, dus landen die er zaken mee doen krijgen met die effecten te maken...
Verder praat ik het niet goed, heb geen idee hoe dit uitpakt. Maar zo'n verrassing is het niet... die tarieven waren onderdeel van z'n verkiezingscampagne. Het is ook niet zo dat tarieven ongebruikelijk zijn, in juni 2024 heeft de EU besloten ze op Chinese auto's in te voeren (van zo'n 20 tot 40%). Daar was geen ophef over?
TMC (+45%) vandaag ook! En er nog niet eens een EO
Deze is mooiJdBn schreef: 19 jun 2025, 14:48 Mocht je nog in willen stappen onder de $10..![]()
Heb al wat favorieten in de Marktplaats app opgelijnd staan. Lambo of Ferrari?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 18 gasten