Precies wat ik dacht netLuco schreef: 06 apr 2025, 06:55 Ik heb het gevoel dat er vandaag een grote klapper gaat gebeuren, ik hoop dat ik er naast zit.

Britse pers/journalist die de prestatie van Max probeert te bagetaliseren door te beweren in de vraagstelling dat de auto van Max heel goed was om te rijden ipv dat het de vaardigheden van Max zelf waren om naar pole te rijden.
Ja, jij zal het best beter weten met al je ervaring op DF.Enrico schreef: 05 apr 2025, 10:45 Idd, Lawson lacht zich rot en als Marko ballen had stopt hij Hadjar volgende GP in de RB en vernietigt zo zijn hele talent pool in 4 wedstrijden. Koekenbakkers bij RB.
Yuki op 15 en Max op 1 is gewoon Shit….
Bearman! Wat een talent! En mooi voor Albon dat hij weer goed doet en we Williams vooraan bij de middelmoot qualificeert.
It was a Max Verstappen master class!
Vind je Bearman geen talent dan?Downforce Hans schreef: 06 apr 2025, 10:29Ja, jij zal het best beter weten met al je ervaring op DF.Enrico schreef: 05 apr 2025, 10:45 Idd, Lawson lacht zich rot en als Marko ballen had stopt hij Hadjar volgende GP in de RB en vernietigt zo zijn hele talent pool in 4 wedstrijden. Koekenbakkers bij RB.
Bearman! Wat een talent! En mooi voor Albon dat hij weer goed doet en we Williams vooraan bij de middelmoot qualificeert.
It was a Max Verstappen master class!![]()
![]()
Een minut achter Max… 11 plekken achter maar wel iemand ingehaald en dat deed Max niet.
Bearman is zeker een talent maar die Hadjar heb ik hoger zitten. Wat ik bedoelde was je term "koekebakkers" bij RB. Heel makkelijk om iets te schreeuwen als je het waarschijnlijk zelf niet beter had gedaan...(ja, achteraf misschien, maar dat is lekker makkelijk)Enrico schreef: 06 apr 2025, 17:41Vind je Bearman geen talent dan?Downforce Hans schreef: 06 apr 2025, 10:29Ja, jij zal het best beter weten met al je ervaring op DF.Enrico schreef: 05 apr 2025, 10:45 Idd, Lawson lacht zich rot en als Marko ballen had stopt hij Hadjar volgende GP in de RB en vernietigt zo zijn hele talent pool in 4 wedstrijden. Koekenbakkers bij RB.
It was a Max Verstappen master class!![]()
![]()
En gelijk heb je! Jij je mening ik de mijne. Het waren koekenbakkers toen ze Gasly vervingen, koekenbakkers toen ze Albon vervingen, koeken bakers toen ze Ricardo terug brachten en on and on. Mijn mening. Heb jij een andere mening, prima, uit die en geniet van de discussie. Maar hou het bij het onderwerp en niet op de man eh.Downforce Hans schreef: 06 apr 2025, 19:40Bearman is zeker een talent maar die Hadjar heb ik hoger zitten. Wat ik bedoelde was je term "koekebakkers" bij RB. Heel makkelijk om iets te schreeuwen als je het waarschijnlijk zelf niet beter had gedaan...(ja, achteraf misschien, maar dat is lekker makkelijk)Enrico schreef: 06 apr 2025, 17:41Vind je Bearman geen talent dan?Downforce Hans schreef: 06 apr 2025, 10:29
Ja, jij zal het best beter weten met al je ervaring op DF.![]()
![]()
Dat was een Meesterstuk! Idd zo snel mogen lijk die jongen naast Riccardo!Elise schreef: 07 apr 2025, 08:22 Koekenbakkers bij RB, koekenbakkers bij Ferrari en gisteren koekenbakkers bij McLaren......
Behalve in 2016, toen Max na 4 races werd gepromoveerd naar RB, waren het geen koekenbakkers......
Zoiets?
Op naar de volgende saaie optocht![]()
Gebruikers op dit forum: HarryC en 5 gasten