The Dick-tator.......

Als je bij een normaal bedrijf niets te doen hebt voor 3 uur pak je een andere klus op.
Exact. Het is niet dat ik die Faber nou zo'n sympathiek mens vind maar ze zit er om een klus te klaren, namelijk minder asielzoekers. Het is al vanaf het begin duidelijk dat ze tegengewerkt wordt door ambtenaren, media en oppositie.350 Z schreef: 02 apr 2025, 11:29 Het kinderklasje en de lintjes ongelofelijk, alles voor de bühne en om de PVV'er Faber weg te krijgen want PVV.
Hebben ze echt niks beter te doen.
Jawel laten zien dat ze deugen en iemand willen cancelen.
Zie dat ze alweer druk bezig zijn, "the Dick has entered the building" ! Hoe lang praten ze al over Faber en de lintjes ? Vanmiddag hebben ze nog een debat over de inflatie. 30minuten, blijkbaar niet zo belangrijk dus....
En zo is 't!Tom schreef: 02 apr 2025, 12:57Exact. Het is niet dat ik die Faber nou zo'n sympathiek mens vind maar ze zit er om een klus te klaren, namelijk minder asielzoekers. Het is al vanaf het begin duidelijk dat ze tegengewerkt wordt door ambtenaren, media en oppositie.350 Z schreef: 02 apr 2025, 11:29 Het kinderklasje en de lintjes ongelofelijk, alles voor de bühne en om de PVV'er Faber weg te krijgen want PVV.
Hebben ze echt niks beter te doen.
Jawel laten zien dat ze deugen en iemand willen cancelen.
Philipoo schreef: 02 apr 2025, 13:57 4,4 miljoen aan fondsen uitgeven aan je eigen partij en voor bijna 5 ton aan fictieve contracten verzinnen klinkt inderdaad niet als corruptie. Nee, dat zijn de linkse rechters die het de partijen aan de rechterkant moeilijk maken.
Ik schat zo in dat deze rechter het ultime wapen heeft gevonden om Le Pen uit te schakelen, in plaats van het hoger beroep af te wachten.Le Pen heeft altijd ontkend en zei eerder al in hoger beroep te zullen gaan. Volgens de Franse wet wordt een vonnis van de rechter normaal gesproken opgeschort als de veroordeelde beroep aantekent. In sommige gevallen mag de rechter ook een straf per direct opleggen. De rechtbank stelt dat het vonnis van Le Pen onmiddellijk in werking treedt, waarmee ze zich per direct niet verkiesbaar kan stellen.
Robin schreef: 02 apr 2025, 14:42 (...)
Terug naar Nederland:
https://www.nu.nl/achterklap/6351247/de ... html#nujij
Je verwacht het niet hèIn eerste instantie wist de presentator niet dat het om een paintballpistool ging en voelde hij zich bedreigd. "Dan kun je zeggen dat dit grappig is, maar het vervelende is dat wij heel vaak worden bedreigd."
Het hof van beroep wil haar beroep voor zomer 2026 afgehandeld hebben tbv de verkiezingen van 2027. Lees wat je wil lezen. Als corruptie bij een linkse politicus geconstateerd en bestraft was stond iedereen hier te juichen.Elise schreef: 02 apr 2025, 14:44Philipoo schreef: 02 apr 2025, 13:57 4,4 miljoen aan fondsen uitgeven aan je eigen partij en voor bijna 5 ton aan fictieve contracten verzinnen klinkt inderdaad niet als corruptie. Nee, dat zijn de linkse rechters die het de partijen aan de rechterkant moeilijk maken.Ik schat zo in dat deze rechter het ultime wapen heeft gevonden om Le Pen uit te schakelen, in plaats van het hoger beroep af te wachten.Le Pen heeft altijd ontkend en zei eerder al in hoger beroep te zullen gaan. Volgens de Franse wet wordt een vonnis van de rechter normaal gesproken opgeschort als de veroordeelde beroep aantekent. In sommige gevallen mag de rechter ook een straf per direct opleggen. De rechtbank stelt dat het vonnis van Le Pen onmiddellijk in werking treedt, waarmee ze zich per direct niet verkiesbaar kan stellen.
Tot zover de linkse rechters in Frankrijk.
Heb je 'm ook (hier)?
Ik lees heel goed Philip, normaliter wordt een vonnis uitgesteld hangende een hoger beroep, ook in Frankrijk. Maar in dit geval is ervoor gekozen om het vonnis per direct in werking te laten treden.Philipoo schreef: 02 apr 2025, 15:20Het hof van beroep wil haar beroep voor zomer 2026 afgehandeld hebben tbv de verkiezingen van 2027. Lees wat je wil lezen. Als corruptie bij een linkse politicus geconstateerd en bestraft was stond iedereen hier te juichen.Elise schreef: 02 apr 2025, 14:44Philipoo schreef: 02 apr 2025, 13:57 4,4 miljoen aan fondsen uitgeven aan je eigen partij en voor bijna 5 ton aan fictieve contracten verzinnen klinkt inderdaad niet als corruptie. Nee, dat zijn de linkse rechters die het de partijen aan de rechterkant moeilijk maken.Ik schat zo in dat deze rechter het ultime wapen heeft gevonden om Le Pen uit te schakelen, in plaats van het hoger beroep af te wachten.Le Pen heeft altijd ontkend en zei eerder al in hoger beroep te zullen gaan. Volgens de Franse wet wordt een vonnis van de rechter normaal gesproken opgeschort als de veroordeelde beroep aantekent. In sommige gevallen mag de rechter ook een straf per direct opleggen. De rechtbank stelt dat het vonnis van Le Pen onmiddellijk in werking treedt, waarmee ze zich per direct niet verkiesbaar kan stellen.
Sure, of het Franse gerechtshof wil voorkomen dat er corrupte ambtenaren hoge publieke functies bekleden?Elise schreef: 02 apr 2025, 15:34Ik lees heel goed Philip, normaliter wordt een vonnis uitgesteld hangende een hoger beroep, ook in Frankrijk. Maar in dit geval is ervoor gekozen om het vonnis per direct in werking te laten treden.Philipoo schreef: 02 apr 2025, 15:20Het hof van beroep wil haar beroep voor zomer 2026 afgehandeld hebben tbv de verkiezingen van 2027. Lees wat je wil lezen. Als corruptie bij een linkse politicus geconstateerd en bestraft was stond iedereen hier te juichen.Elise schreef: 02 apr 2025, 14:44
Ik schat zo in dat deze rechter het ultime wapen heeft gevonden om Le Pen uit te schakelen, in plaats van het hoger beroep af te wachten.
En dat is niet zonder reden, want stel even dat de uitkomst van het hoger beroep toch langer op zich laat wachten, kan Le Pen niet meedoen aan de verkiezingen.
Had de rechter het vonnis opgeschort, dan was Le Pen minder afhankelijk geweest van de datum afhandeling hoger beroep.
Gebruikers op dit forum: frankie, Majestic-12 [Bot] en 10 gasten