F1 Seizoen 2025
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: F1 Seizoen 2025
Hij hoeft zijn zitje toch niet op te geven? Hoe vaak wordt een reserve coureur in het seizoen ingezet?
-
- JP
Verstappen laat 'm flink uit de broek hangen. Na zijn ± 13 miljoen euri jacht nu ook een nieuwe jet......nu kan het nog voor hij op de kleintje(s) moet gaan letten...... Registratie PH-UTL oftewel Unleash The Lion. Zit daar ook btw of bpm op ? 
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/28 ... nen-euro-s

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/28 ... nen-euro-s
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Doen ze aan BTW en BPM in Monaco?
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Voorsorteren op de overstap naar McLaren voor 1 miljard? Kan ie daarna ook zn eigen raceteam beginnen.
Hij zal toch wel zn oude vliegtuig erop hebben ingeruild? Dan nog maar wat kleingeld bijbetalen.
Edit: Arthur heeft gelijk!
Hij zal toch wel zn oude vliegtuig erop hebben ingeruild? Dan nog maar wat kleingeld bijbetalen.
Edit: Arthur heeft gelijk!
Laatst gewijzigd door Frank_Sch op 08 feb 2025, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Aston Martin was het toch, voor die 1 miljard?
-
Netflix gaat bieden op uitzendrechten Formule 1
De Formule 1 wordt in de Verenigde Staten uitgezonden door ESPN. De verbintenis van de sportzender met de Formule 1 loopt eind dit jaar af, en de onderhandelingen lijken niet lekker te lopen. Volgens The Times is de exclusieve onderhandelingsperiode van ESPN verlopen, waardoor andere geïnteresseerde partijen zich nu ook mogen melden bij de FOM. Volgens The Times is het de verwachting dat Netflix een bod gaat uitbrengen op deze uitzendrechten.
-
Volgens The Times zou de huidige interesse in de uitzendrechten alleen om de Amerikaanse markt gaan.
- Luco
Zo te zien aan alle clickbaits f1 nieuws aanbieders wordt het wat in 2025
Sainz wereldtijden
Hamilton wereldtijden
Liam wereldtijden

Sainz wereldtijden
Hamilton wereldtijden
Liam wereldtijden
- Arthur
Wie is Liam?
- Arthur
Oohh 

- Downforce Hans
- RS-Ron
Max ging ook hard op de ski's hoor.....
- Arthur
Het zit Russel wel diep; https://nl.motorsport.com/f1/news/georg ... /10695598/
Ik vond het belangrijk voor mezelf om me uit te spreken tegen Verstappen omdat ik niet accepteer dat er zo openlijk en publiekelijk met me gesold wordt en dat ik niet gerespecteerd word. Dat was de belangrijkste drijfveer. Ik heb veel mensen in hun leven mensen zien drammen om te krijgen wat ze willen. Je hebt iemand nodig die het tegen zulke mensen opneemt en niemand heeft dat gedaan.
Hoe Max reed, hoe hij agressiever was en anderen soort van pestte, hoe hij zijn agressie toonde op een manier waar niemand tegenop kon... De enige coureur die weerstand bood was Lewis Hamilton, merkt Russell op. "Hij was de enige die dat deed in 2021 en dat was zo'n geweldig seizoen. Ik was gefrustreerd toen ik vorig jaar naar de sport keek, toen er zo'n geweldig titelgevecht had moeten zijn. Maar dat was niet zo, dus die opmerkingen in Qatar deden de emmer overlopen. Ik dacht gewoon aan alles wat er was gebeurd, van de capriolen op het circuit tot zijn uitspraken naast de baan. Het was niet acceptabel en er moest iets aan gedaan worden", meent de Brit.
Ik vond het belangrijk voor mezelf om me uit te spreken tegen Verstappen omdat ik niet accepteer dat er zo openlijk en publiekelijk met me gesold wordt en dat ik niet gerespecteerd word. Dat was de belangrijkste drijfveer. Ik heb veel mensen in hun leven mensen zien drammen om te krijgen wat ze willen. Je hebt iemand nodig die het tegen zulke mensen opneemt en niemand heeft dat gedaan.
Hoe Max reed, hoe hij agressiever was en anderen soort van pestte, hoe hij zijn agressie toonde op een manier waar niemand tegenop kon... De enige coureur die weerstand bood was Lewis Hamilton, merkt Russell op. "Hij was de enige die dat deed in 2021 en dat was zo'n geweldig seizoen. Ik was gefrustreerd toen ik vorig jaar naar de sport keek, toen er zo'n geweldig titelgevecht had moeten zijn. Maar dat was niet zo, dus die opmerkingen in Qatar deden de emmer overlopen. Ik dacht gewoon aan alles wat er was gebeurd, van de capriolen op het circuit tot zijn uitspraken naast de baan. Het was niet acceptabel en er moest iets aan gedaan worden", meent de Brit.
- Luco
hij heeft iig het huilgedrag van Huiliton overgenomen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Komtiedanhè: Brokkenpiloot, achterbaks, non-talent, backstabber.
- JP
Gratis, maar dan alleen wat samenvattingen èn alleen bij Odido en Delta.
https://www.autoblog.nl/nieuws/viaplay- ... tv-7047436Eerst even terug naar een jaar geleden: toen werd Viaplay TV gelanceerd, wat de plek innam van SBS9. Daarop was Formule 1 te zien, maar ook voetbal, darten en series en films. Helaas kon je niet alle races kijken, dus je moest alsnog gewoon een streamingsabonnement hebben. Talpa spreekt echter van een succesvolle pilot en dat betekent dat er nu twee Viaplay-zenders komen: Viaplay TV en Viaplay TV+.
Op het gewone Viaplay TV kun je géén Formule 1 races kijken, maar je wordt wel getrakteerd op samenvattingen en verschillende raceprogramma’s met Rob Kamphues. In december werd bekendgemaakt dat Rob de overstap maakt van Ziggo naar Viaplay. Viaplay TV kun je vanaf 14 maart gratis kijken, mits je klant bent bij Odido of Delta. Bij Odido moet je inschakelen op kanaal 13, bij Delta op kanaal 22. SBS9 krijgt weer een andere invulling.
Voor de Formule 1-races zelf moet je – je raadt het al – bij Viaplay TV+ zijn. Voor deze zender moet je €16,99 per maand extra betalen. Wederom geldt dit alleen voor klanten van Odido en Delta. Voor het genoemde bedrag krijg je ook Premiere League-wedstrijden en darttoernooien te zien.
Viaplay TV+ is net zo duur als het goedkoopste streamingsabonnement van Viaplay. Dat is een abonnement inclusief reclame (jazeker). Voor Viaplay zonder reclame betaal je €21,99 per maand, of €19,99 als je meteen een jaarabonnement afsluit.
-
OnlineBram
Ik hoop dat Verstappen snel stopt met de F1. Dan stop ik snel met het sponsoren van Viaplay. Prijs-kwaliteit is ver te zoeken, maar je kan nauwelijks anders.
-
Deel dan met iemand een F1-pro abbo. Scheelt een hoop.Bram schreef: 17 feb 2025, 12:14 Ik hoop dat Verstappen snel stopt met de F1. Dan stop ik snel met het sponsoren van Viaplay. Prijs-kwaliteit is ver te zoeken, maar je kan nauwelijks anders.
-
OnlineBram
Kan je dan gelijktijdig naar een race kijken?
Ik heb maand of drie geleden een Viaplay account afgesloten voor een jaar. Dat scheelt weer wat, zeker omdat dit voor de meest recente prijsverhogingen afgesloten is.
Ik heb maand of drie geleden een Viaplay account afgesloten voor een jaar. Dat scheelt weer wat, zeker omdat dit voor de meest recente prijsverhogingen afgesloten is.
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Jep, tot op heden zonder probleem.
ook F1TV is nu verhoogd, €95 voor een jaar volgens mij. Vorige jaar nog iets van €60,-
Werd afgeschreven zonder dat ik het door had, even dit seizoen afwachten of ik het volgend jaar weer verleng....
-
Vorig jaar bij mij ook al 95 en idd op 2 verschillende adressen tegelijk.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Die Viaplee-club wil ik ook het liefst zo min mogelijk sponsoren, dus heb al een aantal jaar F1TV(laatste jaar al €95,-) en dat werkt prima.....ik kijk het altijd maar op 1 tv, dus weet niet of je het kan delen.
-
Jazeker, mijn schoonvader kijkt op mijn F1TV abbo mee.
Maximaal 6 apparaten tegelijkertijd geven ze aan in het abonnement overzicht.
Maximaal 6 apparaten tegelijkertijd geven ze aan in het abonnement overzicht.