Daar ben ik het roerend mee eens

Voor de duidelijkheid, De Hoop is Ethiopiër.
Daar ben ik het roerend mee eens
Hij zegt letterlijk dat de Hoop populair is vanwege z’n kleurtje. Klinkt toch behoorlijk racistisch.RS-Ron schreef: 06 feb 2025, 18:38 Bedoel je dat het commentaar van Robin racistisch is ? Ik maak dat niet op uit zijn opmerking. Hij heeft zijn kleurtje mee is in bepaalde kringen in Nederland wel gewoon een flinke plus om exposure = aandacht = een bepaalde positie te krijgen. Ik ben niet zo van het op basis van huidskleur selecteren, maar ik zie het toch wel erg veel gebeuren. Dat hij dat benoemd is toch niet racistisch?
Gr Ron
Als een vrouw gebruik maakt van haar dubbel D's met een enorme decolleté en je benoemd dat, noem jij dat seksistisch?Riceaux schreef: 06 feb 2025, 19:13 Hij zegt letterlijk dat de Hoop populair is vanwege z’n kleurtje. Klinkt toch behoorlijk racistisch.
Vreemde vergelijking. Robin benoemt niks, Robin doet aannames.
Dan wordt er wel een nieuwe gestart.Gijzert schreef: 07 feb 2025, 08:28 Er wordt in deze zeik op Nederland en de wereld continue op de man gespeeld.
Slotjes zou de sfeer op het forum ten goede komen.
Snap ik. Maar simpelweg aangeven dat politieke draadjes niet gewenst zijn als DF zijnde zou dit snel de kop in kunnen drukken.Martijn_bmw schreef: 07 feb 2025, 08:35Dan wordt er wel een nieuwe gestart.Gijzert schreef: 07 feb 2025, 08:28 Er wordt in deze zeik op Nederland en de wereld continue op de man gespeeld.
Maar eens ik zei het al eerder in dit topic, beter te stoppen met al dit offtopic gezeur over en weer. Meningen worden toch niet bijgesteld en dat hoeft ook niet ieder recht op zijn eigen mening maar die steeds harder elkaar opdringen al honderden pagina’s lang wordt niemand beter van…
Beter concentreren we ons weer op auto topics op DF![]()
Heel het off-topic deel dicht gooien en gewoon over auto's gaan lullen.Martijn_bmw schreef: 07 feb 2025, 08:35Dan wordt er wel een nieuwe gestart.Gijzert schreef: 07 feb 2025, 08:28 Er wordt in deze zeik op Nederland en de wereld continue op de man gespeeld.
Maar eens ik zei het al eerder in dit topic, beter te stoppen met al dit offtopic gezeur over en weer. Meningen worden toch niet bijgesteld en dat hoeft ook niet ieder recht op zijn eigen mening maar die steeds harder elkaar opdringen al honderden pagina’s lang wordt niemand beter van…
Beter concentreren we ons weer op auto topics op DF![]()
Dat is het een beetje hé, je kunt dat hele off-topic overslaan als het je stoort. Maar men leest het wel en begint dan te zeiken dat wat er geschreven wordt ze niet aanstaat.Robin schreef: 07 feb 2025, 08:49 Beetje een cancel methode, als 't sommigen niet zint hoef je't niet te lezen/mee eens te zijn, maar op slot gooien is dan wél een manier.
Wel eerst je app-groepje raadplegen zodat we allemaal tegelijk kunnen posten... Ik neem er ook nog eentjeElise schreef: 07 feb 2025, 09:00Dat is het een beetje hé, je kunt dat hele off-topic overslaan als het je stoort. Maar men leest het wel en begint dan te zeiken dat wat er geschreven wordt ze niet aanstaat.Robin schreef: 07 feb 2025, 08:49 Beetje een cancel methode, als 't sommigen niet zint hoef je't niet te lezen/mee eens te zijn, maar op slot gooien is dan wél een manier.
Ik neem nog een bakkie![]()
Jezus zeg. Worden ze er thuis niet doodmoe van dat jij altijd maar weer je irritante mening overal doorheen moet drukken? En als een Calimero gaan jammeren als ze het niet met je eens zijn?Robin schreef: 07 feb 2025, 08:49 Beetje een cancel methode, als 't sommigen niet zint hoef je't niet te lezen/mee eens te zijn, maar op slot gooien is dan wél een manier. 'Jullie' manier blijkbaar.
Maargoed als de mods dat ook zo zien, prima.
Het ironische is dat in échte DF auto-draadjes ik 'jullie' ook bijna nooit zie posten:)
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Stefan R en 8 gasten