astin martin afgesleept en menig boete uitgedeeld.
waar o waar kunnen we tegenwoordig nog ergens eens lekker toeren met een groep zonder dat de politie de lol er van af haalt

Nergens, want je rijdt in convooi en daar heb je een vergunning voor nodig. Daarbij is het m.i. de normaalste zaak van de wereld dat je een groep foreigners die jou bahn gebruiken voor het betere rasen gewoon een prent geeft.tom caubo schreef:las net in de nieuwe auto,motor und sport dat ze weer een groepje cannonballers hadden aangehouden die ook eens een stukje wilden blazen in duitsland
waar o waar kunnen we tegenwoordig nog ergens eens lekker toeren met een groep zonder dat de politie de lol er van af haalt?
Deelnemen aan een straatrace is verboden in Duitsland.tom caubo schreef:las net in de nieuwe auto,motor und sport dat ze weer een groepje cannonballers hadden aangehouden die ook eens een stukje wilden blazen in duitsland
waar o waar kunnen we tegenwoordig nog ergens eens lekker toeren met een groep zonder dat de politie de lol er van af haalt?
Had ik al iedereen de groeten gedaan vanaf de zonnige Bahama's 8)wjn schreef:
De organisatie (inschrijfkosten à € 40.000,= / deelnemer !!) heeft dit niet tegen de deelnemers gezegd.
dit mag dus niet maar wat als je nou met een groepje bij elkaar komt op bijvoorbeeld een parkeerplaats langs de snelweg en je doet niks fout(tot dan toe)waarom worden dan al bijna mensen opgepakt?wjn schreef:
De auto's waar ze de inschijvingspapieren en routebeschrijvingen van Cannonball hebben gevonden zijn in beslag genomen.
Niet onbelangrijk detail: De organisatie was van tevoren (!!) ingelicht door de Duitse overheid dat als er indicatie werd gevonden in een auto dat deze aan de straatrace meedeed, deze in beslag zou worden genomen.
De organisatie (inschrijfkosten à € 40.000,= / deelnemer !!) heeft dit niet tegen de deelnemers gezegd.
Volgens mij kun je voor dat bedrag ook een leuk seizoen op het circuit terecht.
Max snelheid was 100? Hebben ze jullie toch een beetje gematst. 8)tom caubo schreef:we durfen nog niet harder meer te rijden dan 110 omdat de cops steeds dichterbij kwamen naarmate we de snelheid opvoerden.
Dan fiets je aardig doortom caubo schreef:laats op de fiets stond er nog zo'n smlie langs de weg te knipperen met de tekst"u rijdt te hard"
Nee, maar om mensen een prent te geven omdat ze op de autobahn scheuren gaat ook wel wat ver.hugo schreef:HANZ06 schreef:Hugo , kleine aansteller.....(het tweede gedeelte van je verhaal dan)
Niks kleine aansteller. Ik ben zelf echt niet roomser dan de paus maar om nu weer een , sorry voor mijn woordkeuze, jankdraadje te starten over die so-called NSB'ers gaat mij nu ook wel vervelen.
Dus www.parkeerplaatssex.nl levert gezeik op?Knot schreef:Zolang het spontaan gebeurt en er niks op het net staat gaat t vaak prima toch!?
Daar ben ik het mee eens.HANZ06 schreef:Nee, maar om mensen een prent te geven omdat ze op de autobahn scheuren gaat ook wel wat ver.hugo schreef:HANZ06 schreef:Hugo , kleine aansteller.....(het tweede gedeelte van je verhaal dan)
Niks kleine aansteller. Ik ben zelf echt niet roomser dan de paus maar om nu weer een , sorry voor mijn woordkeuze, jankdraadje te starten over die so-called NSB'ers gaat mij nu ook wel vervelen.
Kijk echt een race is wat anders maar een paar auto`s die 200 of harder rijden waar het mag kan je geen prent gaan geven ook al komen ze uit een ander land.
Grtz,Hanz06
mmm ik ben vorige week nog 's nachts door Duitsland heen "gefietst". Heerlijk tussen Berlijn en Braunschweig 200 op de cruise control, geen één keer hoeven te remmen. Na Hannover kan het gas er ook weer op.tom caubo schreef: je mag nergens meer tegenwoordig eens even 200meter het gas opentrekken.
nee man 120 km/uur was de max snelhied daar,100 is voor watjesallen schreef:Max snelheid was 100? Hebben ze jullie toch een beetje gematst. 8)tom caubo schreef:we durfen nog niet harder meer te rijden dan 110 omdat de cops steeds dichterbij kwamen naarmate we de snelheid opvoerden.