Nemen is er niet bij dus ik wil de coupe...

[img:1024:768]http://s2.desktopmachine.com/pics/BMW_M ... 24x768.jpg[/img]M-bitious schreef:Iedereen die coupe heeft gestemd krijgt dus geen ritje in mijn M3 sedan volgend jaar![]()
Vrienden van de sedan club, trek de agenda's maar 8)
En dan nu serieus. Ik ga voor de M3 sedan vanwege de 4 deuren, maar ik begin hem ook steeds mooier te vinden. De sedan kont is echt geslaagder dan die wilde, onrustige coupe kont. Misschien kan iemand 2 foto's naast elkaar posten? Ik vind de verhoudingen van de sedan beter geslaagd, maar het blijft een persoonlijke smaak kwestie.
Frank.
ps. Ben wel stomverbaasd dat de sedan hier gelijk opgaat met de coupe!!
skinnybmw schreef:Dan zou ik op de Touring wachten... 8) Maar in dat geval zou ik ook een sedan nemen, liever een een 320d touring met een M3 coupé natuurlijk!Marcelvv schreef:Sedan.
Mooier! ...en als ik serieus moet kiezen, is het met 2 kindjes een betere keuze.
Over smaak valt idd niet te twisten.......................................ieder zijn/haar meuk zullen we maar zeggen...............................M-bitious schreef:Ik vind de sedan achterlichten juist mooier. Die van de coupe zijn in de achterklep kleiner dan in de achterschermen, dat is niet mooi in balans.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten