Er werd vrijdagnacht in het ziekenhuis een bloedstaal afgenomen. De resultaten daarvan zijn nog niet bekend. Waes sluit zijn mededeling af door te zeggen in de komende maanden niet meer met de pers te praten. “Tot mijn management laat weten dat ik weer mentaal en fysiek voldoende kracht heb”, besluit hij.
Beelden tonen dronken Tom Waes in Antwerpen op avond van ongeval
Het is ook wel knap als je op zo'n pijlwagen inrijdt. Rode kruizen boven de weg en op het laatst zo'n pijlwagen. Of je bent stekeblind of lam als je dat ontgaat.
Ha moest wel even grinniken ^^^^
Al houd ik mijn ongezouten mening betr dit voorval en hem even voor me, kortom blij dat hij geen andere slachtoffers heeft gemaakt.
Gisteravond eerste aflevering van 'Senna' gekeken, een enorm prijzige Braziliaanse(hoe kan 't ook anders) Netflix productie:
170 miljoen US dollar voor 6 afleveringen)
Sfeer is mooi, gedetailleerd, de racewagens, beetje het 'Rush' F1 gevoel; het draait ook om de mens Senna en z'n relaties onderling, toch is 't imo allemaal wat te vlug om diepgaand te zijn, maar dat geeft niks. Wel allerlei bekende motorsport /F1 figuren 'doen erin mee', want biografisch doh. Het is begin 80s in de UK en Motorsports/F1 , die échte namen(behalve Brundle) zijn nu allang verdwenen, maar wel veel AHA Erlebnisse bij mij:)
Edit: In Afl 1 zaten mooie achtergrond hits/muziek, maar kan niks vinden, Spotify niet, niks. Iemand?
Nu deel 2 kijken.
Edit, ik kom er nu na deel 1 pas achter dat elegante Kaya Scodelario (Video van Robbie Williams, Skins, Gentlemen, Pirates of the Carribean etc) die journaliste is.
Alleen hier niet zo 'mooi' en met bruine lenzen? Ze heeft blauwe ogen...blijkbaar d'r dimmende bril.
Prime Video:
De Tatta's 1 en 2 gekeken(films) en een paar afleveringen van de serie gekeken, en ik vond 't allemaal wel geinig en ok en mild.
En je krijgt sympathie voor het multi-culti verhaaltje (ongeveer). Natuurlijk zijn de autochtonen dus de 'boosdoeners' maarja je kunt niet alles hebben.
Die Leo Alkemade is toch wel een clown hoor in de goede zin van 't woord.
Sterre Koning is ook een poppetje, hoe die kan kijken/glimlachen/ met d'r ogen draaien: Daar word je blij van(en ja ik ben een ouwe lul idd en zij is 21 ofzo )
Dan Sinan Eroglu ook sympathieke acteur.
En die speelt dus in Scotoe(film 2022 ), ook geinig en vermakelijk: Ze rijden met een RS6 met 710pk, ook wel leuk.
Blijkbaar kom je dan in een algortime terecht, met al die Midden Oosten/Noord Afrikaanse toestanden dat ik opeens aan 't kijken ben naar: https://www.filmvandaag.nl/serie/10700- ... -la-pauvre
Met Victor Belmondo (kleinzoon van Jean Paul, en zoon van Paul(ex F1 en LM begin mid 90s tot 2007)
Moet er nog even inkomen. Spelen wel 'n paar elegante Frans Algerijnse dames in mee!
American Primeval, wie kijkt die? Ben nu net begonnen met E6. Miniserie in het heel heel erg wild Westen mid 19e Eeuw . De USA (leger) vs de Mormonen en talloze Indian Tribes. 'Mooie' mix.
Visueel: Filmwerk, effecten, scenery, kleurgebruik is 10/10 wat mij betreft. Casting ook, die koppen van sommige mannen en vrouwen alsof je in een 1850s tijdmachine bent gestapt. En buiten de dialogen wordt niemand, de Mormonen, US militairen, Indian Tribes gespaard, als in : Dit is geen woke ding. Niks wordt gespaard.
Heb me even ingelezen betr Mormonen: Wat een nare vieze foute sekte is dat:)
Buiten 't feit dat ik niet meteen zo ben van moderne Westerns, grijpt mij deze serie wél erg aan. Er er is altijd actie en 'suspense'. Heel goed gedaan dat scenario ook.
Dan nog dat één der hoofdrollen is voor een 'Nederlandse' jongedame geboren in Leiden met Engelse papa en Spaanse mama. Begin van een prima carriere hoop ik.
@tommyellis8325
3 dagen geleden
This should win every award out this year from cinematography, actors, supporting, director, all of them . 10/10
89
Een 9.5. Doet me beetje denken aan 't filmwerk van het meesterlijke *The Revenant(2015) met (niet mijn favoriet als maatschappelijk figuur) DiCaprio:)
EN, begin van de serie is vooral visueel top, maar dat is nog maar 't begin. Aanrader!
Arthur schreef: 17 jan 2025, 10:09
Heb net Missing you (Harlan Coben) gekeken en Achtsam Morden. American Primeval staat (nog) niet op m’n lijstje. Mss toch even nader bekijken.
Serie had wel wat, alhoewel ik vaak dat ‘VoiceOver’ gedoe niet zo leuk vind. Ik vond de verhaallijn ook niet heel robuust maar heb toch vrij vlot de serie uitgekeken. De karakters/acteurs best goed gekozen en de misdaad/comedy combinatie was leuk. Ik gok dat er geen 2e seizoen komt en dat hoeft ook niet, prima zo.
Van de The Recruit en The Nightagent komt wel een 2e seizoen, zag ik. Vond ik ook series die lekker wegkeken. Niet alles hoeft enorme diepgang te hebben, wat mij betreft.
Ook gezien idd, eigenlijk is Kiera Knightley best wel lelijk
Heb nog ff jouw mening teruggelezen over Achtsam Morden, Robin. Vond je het echt skitterend? Het was zeker vermakelijk maar dan zijn er series die me meer ‘pakken’.
Arthur schreef: 17 jan 2025, 10:45
Ook gezien idd, eigenlijk is Kiera Knightley best wel lelijk
Ze word écht ouder en is (veel?) te mager en bleek in 't koppie idd. Of 't is de make up ofzo. Doe mij dan 'semi lookalike' Natalie Portman maar ofzo:)
Maar wil je écht imo mooie 30-40 plus actrices zien? In Seizoen 3 van Netflix serie Machos Alfa (Alfamannetjes), zeer geinig en mooie parodie op de maatschappij anno nu. Zit ook een 991 cabrio en M4 cabrio in, maar ook zeker 3(herstel 4, misschien wel 5 of 6) zeer aantrekkelijke dames. Waarvan 3 zeker 40 +
American Primeval ook al gekeken, vond het wel een goeie serie en ook de film The Revenant vond ik goed en DiCaprio vind ik wel een goeie acteur, mijn vrouw is wat minder gecharmeerd van 'm.
Ik ben weer geen fan van Will Smith, ik moet altijd aan "The Fresh Prince of Bel-Air" denken als ik hem zie.
En zo heeft iedereen z'n bepaalde voorkeuren voor acteurs, maar ook voor films en series.