Mag nog wel 1000 af voor reinigingskosten, auto's van Bram zijn altijd enorm versmeerd

Mag nog wel 1000 af voor reinigingskosten, auto's van Bram zijn altijd enorm versmeerd
Benieuwd met wat voor prijs Fabian komt
Ik had voor mijzelf ook even een inschatting gemaakt en ik zou denken 11kFabian schreef: 15 jan 2025, 10:01 Handel 14-15k als ik het vergelijk wat ik de laatste weken verkocht heb ervan. Inruil zou wat mij betreft daar dus wel boven moeten liggen afhankelijkl van de deal natuurlijk. Beestje heeft ook nog 2K rest-BPM bij export.
Kijk eens wat er te koop staat in NL, 2017 t/m 2019 staat er 9 Superb diesel stations te koop onder de 180k km's. Waarvan maar 6 een automaat. Begint bij 18500 vraagpriijs.
Ik zal hem even vullen voor Bram:smiley schreef: 15 jan 2025, 12:50 Ik denk dat je wel wat DF'ers van de straat houd als je je optie wensenlijst even aangeeft.
Gaan die van jou dan naar autobedrijven of bedrijven die ze meteen op de export zetten? Ik roep ook nog weleens wat prijzen op auto's, maar dit ligt wel een stukje hoger als wat ik meteen had durven zeggen.Fabian schreef: 15 jan 2025, 10:01 Handel 14-15k als ik het vergelijk wat ik de laatste weken verkocht heb ervan. Inruil zou wat mij betreft daar dus wel boven moeten liggen afhankelijkl van de deal natuurlijk. Beestje heeft ook nog 2K rest-BPM bij export.
Kijk eens wat er te koop staat in NL, 2017 t/m 2019 staat er 9 Superb diesel stations te koop onder de 180k km's. Waarvan maar 6 een automaat. Begint bij 18500 vraagpriijs.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], wimprezawrx en 1 gast