Tesla Model Y
- tomgtr
Re: Tesla Model Y
Mijn ervaringen met Tesla beperken zich vooral tot Ubers. Mijn ervaring is, eerste model 3’s een gruwel om achterin te zitten. Je stoot oer definitie je hoofd bij instappen, hele ondiepe achterbank en ontzettend oncomfortabel hard afgeveerd. Nieuwere model 3’s al stuk beter. Model y perfect. Hoe ze rijden, geen idee maar als passagier is de Model Y echt lichtjaren vooruitgang. Ik zit er echt oprecht graag in. Heb 31 December bijna een halve dag dingen moeten regelen (in vergevorderde staat van ontbinding) en heb zelfde chauffeur gebruikt. Was echt helemaal prima, heel comfortabel. Was wel gevalletje te vroeg pieken qua starten met festiviteiten.
- Joop
De Chinezen zullen ‘m geweldig vinden. Het is net zo’n vormloze blob als de rest uit China.
-
Tja, ik weet dat jullie er geen fan van zijn, maar wij hebben nu 2 weken zo'n 2024 model Y voor de deur staan (met de 20" Induction wielen en Long Range uitvoering) en ik moet zeggen: ik ben echt om. Als echte petrolhead. Had het niet verwacht, maar het rijdt wel ó zo verdomde goed. Valt echt niet te ontkennen.
-
Waar zit voor jou het goede rijden dan vooral? (oprechte vraag). En is dat de Y of EV in het algemeen?
Veercomfort, wegligging, instant vermogen, sprinttijden, audio installatie, scherm ipv knoppen, rijhulpen of?. ?
-
50k orders binnen 1 dag. DPG zal er druk mee zijn om het weer negatief te spinnen. Onze facelift M3 is veruit de beste daily die ik ooit gehad heb. Y is absoluut een voorkeur als opvolger.
Heb dit besteld om het gebrek aan hendels te compenseren:
Heb dit besteld om het gebrek aan hendels te compenseren:
-
Dat heeft ze nog nooit geinteresseerd gezien het aantal met grootlicht waarschuwende mensen die ik wekelijks tegenkom.
-
Omdat jouw lampen niet goed staan? Ik heb het met de oud M3 ook gehad.. maar dat was opgelost na 1x stellen in het menu..
-