
Op maandag 28 april organiseert Driving-Fun.com, in samenwerking met onze vrienden van TT Raceworld, voor de 51e keer een circuitdag op het TT circuit van Assen.
Circuitdagen zijn bij uitstek de manier om op een veilige en vooral hele leuke manier je eigen grenzen en de grenzen van je auto beter te leren kennen.
Programma
Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:
11:00 - 12:00 | Inschrijven in het Paddock restaurant
12:00 - 12:15 | Briefing
12:30 - 16:30 | Open pitlane rijden
Let op: er zijn deze dag maximaal 60 deelnemers toegestaan.
Prijs
Deelname aan de hele dag kost €440 per auto voor leden en €460 voor niet-leden.
Een auto delen met meerdere rijders is mogelijk; tweede rijders betalen €20 extra.
Passagiers betalen eveneens €20 per persoon.
Inschrijven
Inschrijven kan door op onderstaande button te klikken en je gegevens in te vullen.
Je ontvangt dan automatisch via de mail een bevestiging.
Let op: je deelname is pas definitief na ontvangst van je betaling.

Eisen
*) Auto's dienen vrij te zijn van vloeistoflekkages en te beschikken over deugdelijk werkende remmen en gordels. Een rolkooi of meerpuntsgordels zijn niet verplicht. Een sleepoog dient wel aanwezig (en liefst vooraf gemonteerd) te zijn.
*) Een helm is verplicht, zowel voor rijders als bijrijders.
*) Iedere rijder die de beschikking heeft over een DFTrackdays lidmaatschapskaart betaalt de ledenprijs (deze kost eenmalig €50, is geldig tot het einde van het kalenderjaar en kan uitsluitend op de dag zelf gekocht worden).
*) Er mag op Zandvoort maximaal 95dB geproduceerd worden; hier wordt op gecontroleerd.
*) Kinderen onder de 16 jaar mogen niet meerijden op Assen, tenzij ze over een racelicentie beschikken.
*) Betaling dient vooraf of uiterlijk op de dag zelf (pin of contant) te geschieden.
DFTrackdays
De circuitdagen van Driving-Fun.com kenmerken zich door een strakke organisatie, maar een gemoedelijke sfeer in de pitstraat en op de baan. Het zijn nadrukkelijk geen racedagen en zaken als elkaar op het scherp van de snede uitremmen en deurklink aan deurklink door bochten gaan zijn verboden.
Het is de bedoeling dat iedereen zich thuis voelt op onze dagen, van snelle, ervaren racer tot absolute beginner in zijn straatauto en dat kan alleen maar als iedereen rekening houdt met elkaar. De snellere rijder dient rekening te houden met de langzamere rijder en van de langzamere rijder wordt verwacht dat die zich bewust is van mogelijke snelheidsverschillen en hun spiegels goed in de gaten houden.
Deelnemers
1. Coureur voor een uur - BMW E36 325i
2. Raoul Wierenga - BMW E46 325i
3. Quinten te Raa - Honda Prelude
4. Thijs Kemperink - BMW E36 M3
5. Gerko Kempenaar - Peugeot 206 1,6 16v - NIET
6. Eugen Tomm - Mitsubishi EVO 7 - (460baa4t)
=
7. Alexander Schlüchter - Lotus Elan
8. Andre Kern - Renault Clio RS
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.