Is die Z4 M40i nu al dwars gegaan of staat die op dezelfde plek als voorheen de Elise

Pas over een goede week ophalen.
dat maakt ook dat je zulke apparaten kan kopenErikS schreef: 30 dec 2024, 21:00Pas over een goede week ophalen.
Staat al wel op naam, maar eerst effe kerst & o&n draaien. Geen vrij uurtje gehad afgelopen maand. Volgende week woensdag is de dag!
Daar komt het een maand of wat per jaar wel een beetje op neer.
Zo ongeveer.
Dat denk ik eerlijk gezegd wel.
Stock.malle eppie schreef: 09 jan 2025, 12:05 O.a. Mosselman verkoopt leuke pakketten om het vermogen en geluid aan te pakken. Ga je nog iets doen of houd je de auto stock?
Ga zelf dit weekend proefrijden in een Z4 M40i, ben wel erg benieuwd.
Afgesleept via BMW ehh, dan zit er weinig anders op.Arthur schreef: 10 jan 2025, 09:55 Mooie plaatjes!
Wat die band betreft; hoeveel km heb je erop gereden? Anders zou ik ook 2 nieuwe nemen. En voor banden sowieso een bandenboer, nooit de dealer.
Er zit geen motor per wiel op maar een motor per as en dus nogsteeds een diff om snelheid verschillen per wiel te kunnen opvangen. Bijvoorbeeld in bochten… de reden xdrive is dan weer een rare reden want voor en achter as zitten niet fysiek aan elkaar en áls dat de reden was dan moet je ook 4 banden nieuw en niet 2ErikS schreef: 10 jan 2025, 09:39
De i5 staat bij de dealer.
Ivm ' Xdrive ' moet je nu dus 2 banden op 1 as vervangen.
Ik zeg; Het is elektrisch, er zit toch helemaal geen differentieel meer op?
'Dat durf ik niet te zeggen, maar als u ze niet allebei vervangt dan ben je je garantie op de aandrijflijn kwijt'
Ja. En 5 dagen wachten. Top! Rijdt de volgende keer wel naar een bandenboer.![]()
Gave foto’s! Van een heel dikke auto
Ja, niks, dat wij weten.Martijn_bmw schreef: 10 jan 2025, 11:08Er zit geen motor per wiel op maar een motor per as en dus nogsteeds een diff om snelheid verschillen per wiel te kunnen opvangen. Bijvoorbeeld in bochten… de reden xdrive is dan weer een rare reden want voor en achter as zitten niet fysiek aan elkaar en áls dat de reden was dan moet je ook 4 banden nieuw en niet 2ErikS schreef: 10 jan 2025, 09:39
De i5 staat bij de dealer.
Ivm ' Xdrive ' moet je nu dus 2 banden op 1 as vervangen.
Ik zeg; Het is elektrisch, er zit toch helemaal geen differentieel meer op?
'Dat durf ik niet te zeggen, maar als u ze niet allebei vervangt dan ben je je garantie op de aandrijflijn kwijt'
Ja. En 5 dagen wachten. Top! Rijdt de volgende keer wel naar een bandenboer.![]()
Wat was er gebeurd waardoor de schade ontstaan is?
Gebruikers op dit forum: MarcF, WillemBoer en 7 gasten