Dat leven mét, waar heb ik dat vaker gehoordIn Nederland denken sommige experts dat we moeten wennen aan een leven mét de Aziatische hoornaar.

Dat leven mét, waar heb ik dat vaker gehoordIn Nederland denken sommige experts dat we moeten wennen aan een leven mét de Aziatische hoornaar.
Dat was mij al erg duidelijk:)
Dus NL banken betaalden 'te lage rente' aan ECB en de rest van 'EU'dan? Misschien volg ik dit even niet helemaal hoor....
https://www.ecb.europa.eu/press/blog/da ... a0.nl.html
Ook in oktober 2023 en in februari 2024 viel zijn gedrag op de openbare weg op bij medeweggebruikers en agenten, schrijft de krant. De zaak werd uiteindelijk door het Openbaar Ministerie Oost-Nederland beoordeeld, zodat de politie- en justitieleiding in Noord-Nederland, waar de burgemeester veel contact mee had, niet kon worden verweten dat de kwestie in de doofpot werd gestopt. Schuiling zegt dat ook die twee eerdere gevallen op een misverstand berusten.
Nee dat hoeft niet, maar als je een cabrio hebt blijft je hemel vrij van vlekken.
De treurnis van dit land....Volgens Martijn Burger, hoogleraar Geluk aan de Open Universiteit
Aan de achternaam van die vent te zien; 5 jaar McDrive ervaring:)
https://www.ou.nl/-/openmagazine-2022-martijn-burger
Prof. dr. Martijn Burger (1982) is sinds 2021 bijzonder hoogleraar Economie van het geluk aan de faculteit Managementwetenschappen van de Open Universiteit. De leerstoel is voor vijf jaar ingesteld in samenwerking met het onderzoeksinstituut EHERO (Erasmus Happiness Economics Research Organisation). Burger is academisch directeur van EHERO en universitair hoofddocent Industriële en regionale economie bij de capaciteitsgroep Toegepaste Economie van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarnaast is hij lid van het bestuur van de International Society for Quality of Life Studies. Na twee masters in economie en sociologie promoveerde hij in 2011 cum laude aan de Erasmus Universiteit op onderzoek omtrent verstedelijking en productiviteit.
Ik zou zeggen dat er meer factoren verantwoordelijkheid zijn voor die stijging o.a een hoog gdp, import van energie, hoge belastingen, schrale woonvoorzieningen en een overhitte woningmarkt.