Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Bimmer M
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 jun 2024, 20:04
Auto: Een paar BMW's

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Bimmer M » 30 nov 2024, 18:52

F10 M5. 1 persoon.
Bijlagen
Dragy 100-200.jpg
Dragy 100-200.jpg (121.11 KiB) 2515 keer bekeken

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7205
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Erik K. » 01 dec 2024, 11:16

Bimmer M schreef: 30 nov 2024, 18:52 F10 M5. 1 persoon.
Pittig verschil met 1 persoon minder. Nog dingen veranderd aan de auto of koudere omstandigheden (4 graden ipv 12 zie ik nu), andere brandstof?

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9945
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door frank de jonge » 01 dec 2024, 11:46

5.93 gecorrigeerd. Lekker hoor!

Bimmer M
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 jun 2024, 20:04
Auto: Een paar BMW's

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Bimmer M » 01 dec 2024, 13:53

Erik K. schreef: 01 dec 2024, 11:16
Bimmer M schreef: 30 nov 2024, 18:52 F10 M5. 1 persoon.
Pittig verschil met 1 persoon minder. Nog dingen veranderd aan de auto of koudere omstandigheden (4 graden ipv 12 zie ik nu), andere brandstof?
Belangrijkste verschil is andere turbo's en naar aanleiding daarvan een nieuwe tune om de verschillende onderdelen van de setup optimaal op elkaar te laten presteren. Meer pk's die blijven toenemen met de toeren omdat de koppelkromme relatief vlak is.

Overigens scheelt (op basis van mijn meetgegevens) 1 persoon ongeveer 0,05-0,1 sec op de 100-200 km/u sprint. En ik verwacht dat ik richting de 5,8 sec kan gaan. Omdat de 5,94 sec run met een hoge bandenspanning (wielspin) was.
vermogenskromme 785.png
vermogenskromme 785.png (196.9 KiB) 2359 keer bekeken

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7205
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Erik K. » 01 dec 2024, 14:42

Evengoed een mooi resultaat net binnen de 6s!

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12978
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door MartijnGizmo » 17 jan 2025, 11:38

Mijn M140i xDrive met MHD Stage 2 HPFP en bijbehorende mods op Aral 102 (geen jerrycans), XHP Stage 3 op de bak met wat aanpassingen voor schakelpunten etc. Standaard onderstel, lichte 17" wielen (Style 380) met Kumho PS71 in 225/45-17. Was alweer vergeten dat ik nav dit topic ook de 80-120 had ingesteld in Dragy. :blink:

Geen idee waarom de slope wat varieert, is allemaal op dezelfde weg gemeten, loopt kilometerslang paralel aan het water. Kwart mijl kwam ik op 11.14s bij 198.87 km/u, maar dat was net toen het begon te regenen. Sindsdien zijn de wegen voor m'n gevoel niet meer goed droog geweest.

1515kg ledig (1615kg rijklaar) volgens de RDW, dit was met een derde tank en mijn 94kg aan boord. MHD geeft 500pk en 700Nm op voor deze map, al meende ik eens ergens gelezen te hebben dat de OPF-B58's een iets grotere warme kant aan de turbo hebben.

Acceleratie 80-120 km/h
- BMW M140i xDrive MHD Stage 2 HPFP 102 (~500pk, 1 persoon): 1.87 sec
- BMW M4 (561 pk, 2 personen): 1.9 sec
- Audi RS6 (680 pk. 2 personen): 2.0 sec
- Audi RS3 (544 pk, 2 personen): 2.0 sec
- BMW M5 Competition (625 pk, 2 personen): 2.1 sec
- Tesla Model 3 Performance (462 pk, 1 persoon): 2.1 sec
- Mazda 3MPS (350+PK, 1 persoon): 2.24 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk, 1 persoon): 2.3 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk, 1 persoon): 2.3 sec
- CUPRA Leon VZ 2.0 TSI (432 pk, 2 personen): 2.4 sec
- BMW i7 xDrive 60 (544 pk, 1 persoon: 2.4 sec
- Mercedes-Benz CLS 55 AMG (476 pk, 2 personen): 2.5 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk, 2 personen): 2.5 sec
- BMW M240i xDrive (374 pk, 1 persoon): 2.6 sec
- BMW M140i (340 pk, 1 persoon): 2.6 sec
- Mini JCW GP3 (306 pk, 1 persoon): 2.7 sec
- Audi eTron GT (530 pk, 1 persoon): 2.7 sec
- SEAT Leon CUPRA R (300 pk, 1 persoon): 2.8 sec
- Porsche 911 (992) Carrera T (385 pk, 2 personen, handgeschakeld): 2.9 sec
- Porsche 911 (991.1) Targa 4 GTS (430 pk, 2 personen): 2.9 sec
- BMW 545e (394 pk, 1 persoon): 2.9 sec
- BMW M440i xDrive Coupé (374 pk, 3 personen): 3.0 sec
- Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (462 pk, 2 personen): 3.0 sec
- CUPRA Leon VZ 2.0 TSI (300 pk, 2 personen): 3.0 sec
- BMW X5 50e (489 pk, 1 persoon): 3.0 sec
- BMW M135i xDrive (306 pk, 1 persoon): 3.1 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk, 1 persoon): 3.1 sec
- BMW X4 M40i (360 pk, 2 personen): 3.2 sec
- BMW X3 M40i (360 pk, 2 personen): 3.2 sec
- Porsche Boxster S (315 pk, 2 personen): 3.3 sec
- Volkswagen Polo GTI (275 pk, 2 personen): 3.4 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk, 1 persoon): 3.4 sec
- Renault Mégane R26.R (260 pk, 2 personen): 3.5 sec
- Ford Puma ST Mountune (235 pk. 1 persoon): 3.5 sec
- BMW X5 45e (394 pk, 1 persoon): 3.5 sec
- Volkswagen Golf GTE (245 pk, 1 persoon): 3.5 sec
- Renault Megane RS 265 (265 pk, 2 personen): 3.5
- BMW 330e (292 pk, 2 personen): 3.6 sec
- Volkswagen Golf 7.5 GTI (245 pk, 1 persoon): 3.6 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk, 1 persoon): 3.7 sec
- BMW 330D (265 pk, 2 personen): 3.8 sec
- BMW 330i Touring (258 pk, 1 persoon): 3.8 sec
- Jaguar F-Type (300 pk, 2 personen): 3.8 sec
- Mini Cabrio JCW (231 pk, 1 persoon): 3.9 sec
- Tesla Model 3 Highland (283 pk, 2 personen): 4.0 sec
- Mini Cooper S (178 pk, 1 persoon): 4.0 sec
- SEAT Ibiza 1.5 TSI (196 pk, 1 persoon): 4.1 sec
- Audi A3 Sportback 45 TFSIe (245 pk, 2 personen): 4.2 sec
- Mercedes-Benz A250e sedan (218 pk, 1 persoon): 4.4 sec
- Peugeot 508 SW Hybrid 225 (225 pk, 1 persoon): 4.5 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk, 1 persoon) : 4.5 sec
- Volkswagen Polo GTI (200 pk, 2 personen): 4.6 sec
- Kia C'eed GT (204 pk, 2 personen): 4.7 sec
- Lexus GS 300 - bouwjaar 2008 (249 pk, 1 persoon): 4.7 sec
- Alfa Romeo 156 GTA SW (250 pk, 2 personen): 4.8 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk, 1 persoon): 4.8 sec
- SEAT Ibiza 1.5 TSI Sport (150 pk, 1 persoon): 4.9 sec
- Audi A3 Sportback 40 TFSI (190 pk, 2 personen): 5.0 sec
- BMW 120 (170 pk, 1 persoon): 5.2 sec
- SEAT Leon FR 1.5 TSI (150 pk, 1 persoon): 5.4 sec
- Audi A3 Sportback 35 TFSI (150 pk, 1 persoon): 5.4 sec
- Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir (170 pk, 2 personen): 5.6 sec
- BMW X1 sDrive 18i (136 pk, 1 persoon): 5.7 sec
- BMW 320e Touring (204 pk, 1 persoon): 5.7 sec
- Mini Countryman C (170 pk, 1 persoon): 5.7 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk, 1 persoon): 5.8 sec
- Mini Cooper (136 pk, 1 persoon): 5.8 sec
- Porsche Boxster (204 pk, 2 personen): 5.8 sec
- BMW 420i Cabrio (184 pk, 1 persoon): 5.9 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (95 pk, 1 persoon): 8.1 sec

100-200 km/h
- BMW F10 M5 (ruim 700 pk, 2 personen): 6,56 sec
- BMW M140i (530 pk, 1 persoon): 7,02 sec
- Audi RS6 (680 pk, 2 personen): 7.5 sec
- Audi RS3 (544 pk, 2 personen): 7.6 sec
- BMW M4 (561 pk, 2 personen): 7.6 sec
- BMW M5 Competition (625 pk, 2 personen): 7.7 sec
- BMW M140i xDrive MHD Stage 2 HPFP 102 (~500pk, 1 persoon): 7.87 sec
- Audi S4 Avant B8 (529 pk, 1 persoon): 9.0 sec
- CUPRA Leon VZ 2.0 TSI (432 pk, 2 personen): 9.4 sec
- SEAT Leon CUPRA R (391 pk, 1 persoon): 9.6 sec
- Mercedes-Benz CLS 55 AMG (476 pk, 2 personen): 9.7 sec
- Audi eTron GT (530 pk, 1 persoon): 9.7 sec
- Mazda 3 MPS Gen 1 (350+PK 1 persoon) 9.9 sec
- BMW M240i xDrive (374 pk, 1 persoon): 10.3 sec
- Ferrari Modena 360 (400 pk, 1 persoon): 10.3 sec
- Mercedes-Benz A45 AMG S (421 pk, 2 personen): 10.6 sec
- BMW M140i (340 pk, 1 persoon): 10.8 sec
- Porsche 911 (992) Carrera T (385 pk, 2 personen, handgeschakeld): 11.2 sec
- BMW i7 xDrive 60 (544 pk, 1 persoon: 11.3 sec
- Tesla Model 3 Performance (462 pk, 1 persoon): 11.7 sec
- Porsche 911 (991.1) Targa 4 GTS (430 pk, 2 personen): 11.7 sec
- BMW 545e (394 pk, 1 persoon): 11.8 sec
- Mini JCW GP3 (306 pk, 1 persoon): 11.8 sec
- Ferrari 456M GT (442 pk, 1 persoon): 11.8 sec
- BMW M440i xDrive Coupé (374 pk, 3 personen): 12.4 sec
- Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (462 pk, 2 personen): 12.5 sec
- BMW 440i Cabrio (360 pk, 1 persoon): 12.5 sec
- BMW X5 50e (489 pk, 1 persoon): 12.7 sec
- CUPRA Leon VZ 2.0 TSI (300 pk, 2 personen): 12.8 sec
- SEAT Leon CUPRA R (300 pk, 1 persoon): 12.8 sec
- BMW M135i xDrive (306 pk, 1 persoon): 12.9 sec
- Porsche Boxster S (315 pk, 2 personen): 13.7 sec
- Mini Clubman JCW (306 pk, 1 persoon): 13.8 sec
- BMW X3 M40i (360 pk, 2 personen): 14.4 sec
- BMW X4 M40i (360 pk, 2 personen): 14.8 sec
- BMW X5 45e (394 pk, 1 persoon): 15.5 sec
- Volkswagen Polo GTI (275 pk, 2 personen): 16.2 sec
- Mini Countryman JCW (306 pk, 1 persoon): 16.4 sec
- BMW 330i Touring (258 pk, 1 persoon): 16.5 sec
- Volkswagen Golf GTE (245 pk, 1 persoon): 16.5 sec
- BMW 330e (292 pk, 2 personen): 16.6 sec
- Volkswagen Golf 7.5 GTI (245 pk, 1 persoon): 16.8 sec
- Renault Megane RS 265 (265 pk, 2 personen): 17.2 sec
- Ford Puma ST Mountune (235 pk, 1 persoon): 17.9 sec
- Renault Mégane R26.R (260 pk, 2 personen): 18.0 sec
- BMW 330D (265 pk, 2 personen): 18.0 sec
- Mini Cabrio JCW (231 pk, 1 persoon): 18.1 sec
- Peugeot 508 SW Hybrid 225 (225 pk, 1 persoon): 18.2 sec
- Ford Fiesta ST (200 pk, 1 persoon): 18.3 sec
- Jaguar F-Type (300 pk, 2 personen): 18.4 sec
- Audi A3 Sportback 45 TFSIe (245 pk, 2 personen): 19.0 sec
- Lexus GS 300 - bouwjaar 2008 (249 pk, 1 persoon): 19.3 sec
- Mini Cooper S (178 pk, 1 persoon): 20.6 sec
- Alfa Romeo 156 GTA SW (250 pk, 2 personen): 20.8 sec
- Mercedes-Benz A250e sedan (218 pk, 1 persoon): 20.8 sec
- Tesla Model 3 Highland (283 pk, 2 personen): 20.9 sec
- SEAT Ibiza 1.5 TSI (196 pk, 1 persoon): 21.7 sec
- Audi A5 Sportback 40 TFSI (190 pk, 1 persoon): 22.8 sec
- BMW 120 (170 pk, 1 persoon): 25.4 sec
- Volkswagen Polo GTI (200 pk, 2 personen): 25.8 sec
- Audi A3 Sportback 40 TFSI (190 pk, 2 personen): 26.5 sec
- Kia C'eed GT (204 pk, 2 personen): 27.2 sec
- BMW 320e Touring (204 pk, 1 persoon): 27.3 sec
- Audi Q3 Sportback (230 pk, 1 persoon): 27.9 sec
- SEAT Ibiza 1.5 TSI (150 pk, 1 persoon): 27.9 sec
- Porsche Boxster (204 pk, 2 personen): 28.6 sec
- BMW 420i Cabrio (184 pk, 1 persoon): 30.6 sec
- SEAT Leon 1.5 TSI (150 pk, 1 persoon): 33.3 sec
- Audi A3 Sportback 35 TFSI (150 pk, 1 persoon): 33.7 sec
- Mini Cooper (136 pk, 1 persoon): 34.6 sec
- Mini Countryman C (170 pk, 1 persoon): 38.9 sec
- BMW X1 sDrive 18i (136 pk, 1 persoon): 40.4 sec
- Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir (170 pk, 2 personen): 40.9 sec
- Volkswagen Polo 1.0 TSI (147 pk, 1 persoon): 43.1 sec
Bijlagen
IMG_0259.JPG
IMG_0259.JPG (583.2 KiB) 1730 keer bekeken

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3315
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door ADV » 17 jan 2025, 11:41

Ik zal eens mijn draggy aanslingeren van de week :x

Robin
Berichten: 54768
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Robin » 17 jan 2025, 12:53

Héél vlot Martijn 3.25s 0-100, maarja Xdrive werkt!
100-200 kan veel sneller, maar moet je meer vermogen/koppel hebben:)
Ik zat op 7.19
100-160 in 3.76 als snelste dus dat lijkt wel op mekaar:)

En 80-120 ook iets van 1.8 ofzo. Moet niet te warm zijn droge baan, vocht in de lucht.

Maar geen aanpassingen behalve gewoon Ultimate 98, Michelin PS4S standaard maat. MHD Stage 2.

@Arjan. Klap die platte kever even 0-300 ofzo:)

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 1993
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door veejay » 17 jan 2025, 13:04

3.25 is echt snel! Knap hoor.

Ik zou zelf bang zijn iets te slopen (met launch control) in de x-drive systeem met zoveel extra vermogen op een stock aandrijflijn. De motor en versnellingensbak kan het wel aan denk ik, maar de rest?
Laatst gewijzigd door veejay op 17 jan 2025, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4848
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M2 (G87)
Locatie: http://www.driveaholic.nl

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door sitechris » 17 jan 2025, 13:05

Mooie tijden Martijn!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 42784
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Arthur » 17 jan 2025, 13:16

veejay schreef: 17 jan 2025, 13:04 3.25 is echt snel! Knap hoor.

Ik zou zelf bang zijn iets te slopen (met launch control) in de x-drive systeem met zoveel extra vermogen op een stock aandrijflijn. De motor en versnellingensbak kan het wel aan denk ik, maar de rest?
Heb ik nu al met het standaard vermogen en xDrive. Het zal er allemaal tegen kunnen, hoop ik, maar ik vind het nu al een redelijk geweld wat er op los gelaten wordt als ik eens een sprintje trek. En dat is, in dit topic, ‘maar’ 375pk/500nm.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12978
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door MartijnGizmo » 17 jan 2025, 13:24

Robin schreef: 17 jan 2025, 12:53 Héél vlot Martijn 3.25s 0-100, maarja Xdrive werkt!
100-200 kan veel sneller, maar moet je meer vermogen/koppel hebben:)
Ik zat op 7.19
100-160 in 3.76 als snelste dus dat lijkt wel op mekaar:)

En 80-120 ook iets van 1.8 ofzo. Moet niet te warm zijn droge baan, vocht in de lucht.

Maar geen aanpassingen behalve gewoon Ultimate 98, Michelin PS4S standaard maat. MHD Stage 2.

@Arjan. Klap die platte kever even 0-300 ofzo:)
Standaard turbo is maar een kleintje hè, en boven de 100 xDrive alleen maar nadeel ivm extra gewicht. Scheelt geloof ik 0,2 s met een achterwielaandrijver.
veejay schreef: 17 jan 2025, 13:04 3.25 is echt snel! Knap hoor.

Ik zou zelf bang zijn iets te slopen (met launch control) in de x-drive systeem met zoveel extra vermogen op een stock aandrijflijn. De motor en versnellingensbak kan het wel aan denk ik, maar de rest?
Launch control heb ik uitgezet, dan issie sneller. Koppelomvormer 'opladen' tot 2800rpm en dan bij 5500rpm al 1>2 en 2>3, de rest op 6000rpm. Met 225 rondom beetje wielspin op de achteras, maar dan kunnen de krachten tenminste ergens heen. :)

Toch zie ik heb ook bij de mannen met dikke turbo's etc verrassend lang goed gaan, soms een kapotte aandrijfas en heel enkele keer een gewokkelde cardanas met echt serieuze vermogens (700+pk) en veel grip (dragstrip). Maak me er zelf weinig zorgen, staande start met vol vermogen doe ik in de praktijk misschien eens in de twee maanden? Rest van de tijd lekker met verkeer mee hobbelen met max snelheid + de BTW, kan een B58 gelukkig ook erg goed.

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9945
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door frank de jonge » 17 jan 2025, 13:47

Arthur schreef: 17 jan 2025, 13:16
veejay schreef: 17 jan 2025, 13:04 3.25 is echt snel! Knap hoor.

Ik zou zelf bang zijn iets te slopen (met launch control) in de x-drive systeem met zoveel extra vermogen op een stock aandrijflijn. De motor en versnellingensbak kan het wel aan denk ik, maar de rest?
Heb ik nu al met het standaard vermogen en xDrive. Het zal er allemaal tegen kunnen, hoop ik, maar ik vind het nu al een redelijk geweld wat er op los gelaten wordt als ik eens een sprintje trek. En dat is, in dit topic, ‘maar’ 375pk/500nm.
Heb je een nieuw speeltje Arthur?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 42784
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Arthur » 17 jan 2025, 13:55

Nee hoor, al bijna 1,5 jaar een M340i touring (G21).

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3617
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Martijn M » 17 jan 2025, 14:10

Verrekte snel die M140 Martijn! Vroeger was je blij als je Ferrari zulke tijden haalde... Nu is een 'doorsnee' 1-serie.

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9945
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door frank de jonge » 17 jan 2025, 14:13

Arthur schreef: 17 jan 2025, 13:55 Nee hoor, al bijna 1,5 jaar een M340i touring (G21).
Helemaal gemist :duh:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 33984
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Boomer Life Matters

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door JP » 17 jan 2025, 14:15

Zwart op zwart, dat valt niet op hè..... :coffee:

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6732
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Opa » 17 jan 2025, 14:53

JP schreef: 17 jan 2025, 14:15 Zwart op zwart, dat valt niet op hè..... :coffee:
Maar is wel mooi. :wheelchair: :love:

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12978
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door MartijnGizmo » 17 jan 2025, 16:20

Martijn M schreef: 17 jan 2025, 14:10 Verrekte snel die M140 Martijn! Vroeger was je blij als je Ferrari zulke tijden haalde... Nu is een 'doorsnee' 1-serie.
Nooit een 'doorsnee' 1-Serie vertrouwen! :tooth:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 42784
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Arthur » 17 jan 2025, 16:25

Zo, da's echt een wolf in schaapskleren!

Robin
Berichten: 54768
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Robin » 17 jan 2025, 16:37

Skitterend '118i'(?) :headbang:
Mooi Gross Domestic Product:)

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12978
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door MartijnGizmo » 17 jan 2025, 16:42

M118i hè, zit een chipje op! :mrgreen:

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9945
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door frank de jonge » 17 jan 2025, 20:01

Die stortkokers links rechts verraden em

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12978
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door MartijnGizmo » 17 jan 2025, 20:13

Nee joh, iedere tuningboy met een gechipte Einser heeft M140i-look met Alipoviç-sierstukken... :tooth:

Wimo
Berichten: 2447
Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31

Re: Het grote acceleratietijden topic, post hier je 0-100, 80-120, 100-200, 1/4 mile etc

Bericht door Wimo » 17 jan 2025, 21:11

Tijd dat iemand met de DF twingo bovenaan komt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten