Dit zei hij in 2011 blijkbaar.

Dit zei hij in 2011 blijkbaar.
Uit het artikel blijkt ook gelijk wie zich op de tenen getrapt voelen.....romo schreef: 29 nov 2024, 14:07 De gelovige voelt zich altijd moreel verheven boven de niet gelovige, de gelovige wereld is de enige ware wereld.
O.a. Maastricht begint daar 1 jan. al mee voor de busjes/vrachtwagens. Toeval dat ik zo'n bord (en camera met kentekenherkenning) sinds een week voor de deur heb staan, mijn appartement valt in de zone, de parkeergarage net nietWouter81 schreef: 29 nov 2024, 14:15 In onze marxistische steden Amsterdam, Utrecht en Eindhoven hebben ze een andere religie. Ook zeer onverdraagzaam naar andersdenkenden en ze gaan nu helemaal loco.
Steden willen zero-emissiezones óók voor personenauto’s laten gelden, staatssecretaris niet blij
https://archive.ph/XDlrL
Check het bericht en de kop. Zo wordt je dus verneukt. Geen aansluiting of geen grote aansluiting is het verschil tussen licht en donker. Netcongestie zal van toepassing zijn maar kan je oplossen met tijdelijke voorzieningen (a la batterijen)
Tja dat ligt eraan, als je 3x80 nog klein vind en alles daarboven groot, dan heb je nog net niks, met 3x80 draait zon groot gemeentehuis gewoon niet.328Ti schreef: 29 nov 2024, 17:49Check het bericht en de kop. Zo wordt je dus verneukt. Geen aansluiting of geen grote aansluiting is het verschil tussen licht en donker. Netcongestie zal van toepassing zijn maar kan je oplossen met tijdelijke voorzieningen (a la batterijen)
Schijnbar alleen voor NL kentekenplaten, buitenlandse kentekens staan niet in het register.JP schreef: 29 nov 2024, 17:19O.a. Maastricht begint daar 1 jan. al mee voor de busjes/vrachtwagens. Toeval dat ik zo'n bord (en camera met kentekenherkenning) sinds een week voor de deur heb staan, mijn appartement valt in de zone, de parkeergarage net nietWouter81 schreef: 29 nov 2024, 14:15 In onze marxistische steden Amsterdam, Utrecht en Eindhoven hebben ze een andere religie. Ook zeer onverdraagzaam naar andersdenkenden en ze gaan nu helemaal loco.
Steden willen zero-emissiezones óók voor personenauto’s laten gelden, staatssecretaris niet blij
https://archive.ph/XDlrL![]()
![]()
Stedin is in Amersfoort flink bezig met het verzwaren van het net, daarnaast geven ze het oude gemeentehuis op (dat ligt er 200meter vandaan) dus ik vermoed dat de soep niet zo heet gegeten wordt......
https://www.blankenburgverbinding.nl/ni ... ember-openVoertuigen met een buitenlands kenteken betalen ook tol.
Mwa, met 3x80A kan je op vollast 1.3MWh in 24h uit het net onttrekken. Het lijkt me niet dat zon tent zoveel verbruikt. Het valt of staat met gelijktijdigheid. Met een batterij met 600kWh kom je, gok ik, heel ver. Dus niet eens met de kop dat die tent niet online kan. Kenter/ Fudura / Greener / Bredenoord bellen. Die kunnen een berekening maken.Luco schreef: 29 nov 2024, 17:55Tja dat ligt eraan, als je 3x80 nog klein vind en alles daarboven groot, dan heb je nog net niks, met 3x80 draait zon groot gemeentehuis gewoon niet.328Ti schreef: 29 nov 2024, 17:49Check het bericht en de kop. Zo wordt je dus verneukt. Geen aansluiting of geen grote aansluiting is het verschil tussen licht en donker. Netcongestie zal van toepassing zijn maar kan je oplossen met tijdelijke voorzieningen (a la batterijen)
En aangezien een voorbeeldfunctie hebben zal er geen gasaansluiting zijn, dus alleen al om het gebouw op temperatuur te houden heb je meer nodig.
Ik zou eerst eens kijken hoe groot dat gemeentehuis is en hoeveel mensen er werken, 3x 80 is veel te weinig, zeker als er ook verwarmd moet worden zonder gas.328Ti schreef: 29 nov 2024, 19:45Mwa, met 3x80A kan je op vollast 1.3MWh in 24h uit het net onttrekken. Het lijkt me niet dat zon tent zoveel verbruikt. Het valt of staat met gelijktijdigheid. Met een batterij met 600kWh kom je, gok ik, heel ver. Dus niet eens met de kop dat die tent niet online kan. Kenter/ Fudura / Greener / Bredenoord bellen. Die kunnen een berekening maken.Luco schreef: 29 nov 2024, 17:55Tja dat ligt eraan, als je 3x80 nog klein vind en alles daarboven groot, dan heb je nog net niks, met 3x80 draait zon groot gemeentehuis gewoon niet.328Ti schreef: 29 nov 2024, 17:49
Check het bericht en de kop. Zo wordt je dus verneukt. Geen aansluiting of geen grote aansluiting is het verschil tussen licht en donker. Netcongestie zal van toepassing zijn maar kan je oplossen met tijdelijke voorzieningen (a la batterijen)
En aangezien een voorbeeldfunctie hebben zal er geen gasaansluiting zijn, dus alleen al om het gebouw op temperatuur te houden heb je meer nodig.
Veel succes met 3x80, kansloosEind november ondertekenden de Gemeente Amersfoort en Dura Vermeer Bouw Hengelo, officieel het contract voor de bouw en het onderhoud van het nieuwe Huis voor de Stad. Het nieuwe stadhuis is ontworpen door Kraaijvanger Architects en kenmerkt zich door twee in elkaar geschoven ‘ringen’, die een patio en een atrium vormen. Het eindresultaat moet een iconisch stadhuis zijn dat niet alleen functioneel is voor de huidige inwoners en werknemers van Amersfoort, maar ook voor de toekomstige generaties.
Het nieuwe stadhuis heeft een oppervlakte van 22.180 m² bvo en wordt op basis van hoge duurzaamheidsambities een sociaal, circulair en slim gebouw. Het is ontworpen met een flexibele structuur en constructie, waardoor het is aan te passen aan veranderende behoeftes in de tijd. De modulaire opzet met systeemwanden maakt zelfs herbestemming als logies- of woongebouw mogelijk.
Duurzaam
Verder is het ontwerp gericht op duurzaamheid. Voor een groot deel van de benodigde materialen en gebouwonderdelen zijn bandbreedtes omschreven en wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van oogstmaterialen. De overige materialen zijn biobased, zoals houten binnenwanden, keramische gevels, isovlas isolatie, beton met eco-granulaat enzovoorts. Tevens zal rondom, op en in het gebouw veel groen worden toegepast. Hieronder een voorplein, een patio en een toegankelijke daktuin.
Meer dan 1000 zonnepanelen dragen bij aan de energievoorziening. Tijdens de bouw wordt zo emissieloos mogelijk gewerkt door onder meer de inzet van elektrisch materieel.
Je kan / moet jezelf aanmelden als je door die tunnel gaat rijden en dan betaal je ook alvast vooruit of een abonnement afsluiten waarmee betalen automatisch verloopt.JP schreef: 29 nov 2024, 18:55 Maar hoe ?![]()
https://www.blankenburgverbinding.nl/ni ... ember-openVoertuigen met een buitenlands kenteken betalen ook tol.
En op wat voor manier gaan ze dat handhaven voor buitenlandse kentekens?JP schreef: 29 nov 2024, 18:55 Maar hoe ?![]()
Jouw handeltje in knijpkatten is booming of wat?328Ti schreef: 29 nov 2024, 17:49 Netcongestie zal van toepassing zijn maar kan je oplossen met tijdelijke voorzieningen (a la batterijen)
Of je het wil is een tweede, maar met batterijen kun je een heel eind kunt komen door deze tijdens kantooruren leeg te trekken en buiten die tijden op te laden.