Poffertjes zijn eigenlijk kleine pannenkoekjes.
-
Poffertjes zijn eigenlijk kleine pannenkoekjes.
Edit: jullie hebben gelijk, gewoon zoals mijn schoonvader zegt, 'niet storen aan idioten!' 

Laatst gewijzigd door Enzo op 20 nov 2024, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Philipoo
Re: Zakelijk gezeik
Je moet eigenlijk df even vragen voor wat 5 sterren reviews 

- Martijn_bmw
Eerste reactie wil je dit wel zo op een openbaar onafgeschermd forum zetten?
En verder zou ik kijken is er geen optie om Google reviews überhaupt helemaal uit te zetten? Dan ben je er ook vanaf
En verder zou ik kijken is er geen optie om Google reviews überhaupt helemaal uit te zetten? Dan ben je er ook vanaf
-
Ik zit/zat in de online marketing en ken het probleem maar al te goed. Zelfs al eens zijdelings een gigantische smaadzaak meegemaakt die in het nieuws kwam. Ergo: weinig aan te doen, en hoewel je reactie logisch en begrijpelijk is, moet je vooral proberen om je er niks van aan te trekken. Naar mijn ervaring doet het voor je omzet niets, het gros van je klanten kent je, de meeste mensen prikken er wel doorheen en je hebt genoeg goede reviews om het te compenseren.
Google verwijdert de reviews meestal wel na een paar dagen, daar gaat wel een belletje rinkelen dat er iets niet in de haak is. Verder kun je de reviews melden. Geduld is hier een schone zaak.
Andere tip van mijn kant; pleur het niet op een openbaar forum. Niet zo moeilijk om uit te vinden over welke firma er gesproken wordt.
Google verwijdert de reviews meestal wel na een paar dagen, daar gaat wel een belletje rinkelen dat er iets niet in de haak is. Verder kun je de reviews melden. Geduld is hier een schone zaak.
Andere tip van mijn kant; pleur het niet op een openbaar forum. Niet zo moeilijk om uit te vinden over welke firma er gesproken wordt.

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Kan je reageren als eigenaar van de toko op de geplaatste reviews? Zo ja, bij alle spam reageren dat de persoon niet in je klanten bestand voor komt? Geeft in ieder geval iets aan voor de mensen die het wel lezen.
Als ik al reviews lees kijk ik vaak ook naar de naam van de plaatser. Allemaal Aziatische namen bij een Duitse token bijvoorbeeld neem ik dan al niet serieus.
Hoelang is je wachtlijst? Als je het van nieuwe klanten moet hebben ook weer anders dan als je al ramvol zit hoeveel aandacht je hier aan wil besteden.
Als ik al reviews lees kijk ik vaak ook naar de naam van de plaatser. Allemaal Aziatische namen bij een Duitse token bijvoorbeeld neem ik dan al niet serieus.
Hoelang is je wachtlijst? Als je het van nieuwe klanten moet hebben ook weer anders dan als je al ramvol zit hoeveel aandacht je hier aan wil besteden.
-
Ja, je kunt reageren. Deed ik voorheen wel, en ik ben all for transparantie en als iemand daadwerkelijk een klacht heeft en die online wil uiten, dan moet dat kunnen! Het voornaamste vind ik dat dit soort dingen door Google beter opgepakt moeten worden.
Het is heel erg druk bij ons en de aanwas is enorm, we zitten op een toplocatie in een drukke winkelstraat dicht bij de steeds meer groeiende Zuidas. Ik denk persoonlijk dat bovenstaande verhaal niet veel kwaad kan te delen, Ik ben alleen erg teleurgesteld in hoe iemand je onrecht kan aandoen en je eigenlijk machteloos kan staan als hardwerkende ondernemer.
Het is heel erg druk bij ons en de aanwas is enorm, we zitten op een toplocatie in een drukke winkelstraat dicht bij de steeds meer groeiende Zuidas. Ik denk persoonlijk dat bovenstaande verhaal niet veel kwaad kan te delen, Ik ben alleen erg teleurgesteld in hoe iemand je onrecht kan aandoen en je eigenlijk machteloos kan staan als hardwerkende ondernemer.
-
Ik zie dat ze vrijwel allemaal al weg zijn. Zoals gezegd, het is ff kut maar Google verwijdert ze wel. Daar hangt één of ander algoritme achter die dat wel opvalt.
-
OnlineLuco
Ja Enzo, des te beter je mensen leert kennen des te meer je van dieren gaat houden.Enzo schreef: 20 nov 2024, 21:49 Ja, je kunt reageren. Deed ik voorheen wel, en ik ben all for transparantie en als iemand daadwerkelijk een klacht heeft en die online wil uiten, dan moet dat kunnen! Het voornaamste vind ik dat dit soort dingen door Google beter opgepakt moeten worden.
Wat dat betreft zijn mensen de grootste beesten.
Mijn opdracht houdt ook ineens op terwijl er wat anders mondeling beloofd is, natuurlijk maak je je dan erg boos en gefrustreerd, zoals ook in jouw verhaal, maar uiteindelijk helpt dat niks want je kan het toch niet beinvloeden/veranderen.
Proberen de schouders op te halen en over tot de orde van de dag, hoe moeilijk dat ook is.
-
Het gekke is, ik kan ze dus in de Google Account allemaal nog zien. Mijn vrouw kan ze niet zien inderdaad, als zij niet ingelogd is. Zie ik nu. Achja, misschien moet ik het laten rusten. Ik denk dat ik gewoon bang ben voor weer een vloedgolf aan fake reviews waardoor ik weer blauwe vingers krijg van het ‘reporten’. Vermoeiend dit. Thanks voor het luisterende cq. meelezende oor.
-
Luco schreef: 20 nov 2024, 21:54Je hebt 100% gelijk.Enzo schreef: 20 nov 2024, 21:49
Mijn opdracht houdt ook ineens op terwijl er wat anders mondeling beloofd is, natuurlijk maak je je dan erg boos en gefrustreerd, zoals ook in jouw verhaal, maar uiteindelijk helpt dat niks want je kan het toch niet beinvloeden/veranderen.
Proberen de schouders op te halen en over tot de orde van de dag, hoe moeilijk dat ook is.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hoeveel mensen lezen een review van een tandarts? Volgens mij mag je al blij zijn als er eentje is waar je je aan kunt melden. Zeker in A’dam, lijkt mij. En je hebt het heel erg druk met ook nog aanwas, zeg je. Niks van aantrekken dus en lekker doorgaan met wat je doet.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Poffertjes zijn eigenlijk kleine pannenkoekjes.
En een stoeptegel door z'n raam laten gooien.
- JP
De tandjes wat een verhaal, je hebt wel wat voor de kiezen gekregen, ja dan moet je even op het tandvlees bijten. Anonieme reviews zijn als onverdoofd behandelen, het hoort niet. Gelukkig hebben jullie het druk en waarschijnlijk geen gaatjes. Als ondernemer moet je wel haren op je tanden hebben, de kaken op elkaar houden als zo’n patient een grote mond opzet en doorgaan en lachen als een boer met…..kiespijn. 

-
Haha ja, zeker. Ik heb de beginpost even aangepast. Moest mijn frustraties even kwijt en ben door jullie goed geadviseerd! Dank!
-
OnlineEeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Haha verdeurie, nu kan ik niet meegenieten van het verhaal.. 

- Fabian
proestJP schreef: 20 nov 2024, 23:04 De tandjes wat een verhaal, je hebt wel wat voor de kiezen gekregen, ja dan moet je even op het tandvlees bijten. Anonieme reviews zijn als onverdoofd behandelen, het hoort niet. Gelukkig hebben jullie het druk en waarschijnlijk geen gaatjes. Als ondernemer moet je wel haren op je tanden hebben, de kaken op elkaar houden als zo’n patient een grote mond opzet en doorgaan en lachen als een boer met…..kiespijn.![]()