Joh!

Dan heb je dat niet begrepen. Voor mensen met een fietsdrager en matchende ANWB jassen. Trekhaak is voor sedanliefhebbers die er een kar achter kunnen knopen omdat ze anders niks kunnen vervoeren in die krappe dingenKnot schreef: 09 sep 2024, 16:24 Trekhaak ook volgens mij omdat tourings bedoeld zijn voor gezinnen met caravan![]()
Precies, ik moest rekenen op 3000 achteraf ivm nieuwe kabelboom etc bij de dealer. Gelukkig nu af-fabriek éénArthur :Dpost_id=1666083 schreef:09 sep 2024, 16:17 Elke auto heeft wel een maar. En waar zijn de tijden dat een electrische trekhaak, achteraf, 1500,- kostte? Heb 2x voor 1500,- een nieuwe electrische trekhaak laten monteren bij de BMW dealer. Nu zat ie er al onder, evenals het sper![]()
de lekkerste gezinsauto van dit moment
Ik denk wel dat jullie gelijk hebben, zou hem lekker koesteren. Heb deze week de 330i ingeleverd en ter overbrugging naar de X3 heb ik een nieuwe 330e en dat is eigenlijk best wel (grote) een achteruitgang. Laat staan tov. een M340i...
Nee, dat is alleen als je er ook nog zwarte wielen onder stopt Arthur! Ik weet wat turkenspec is, heb er jaren in gereden namelijkArthur schreef: 09 nov 2024, 11:27 Nou ja, de bitcoin is het iig nietEn de mijne is hier al eens een bepaalde ‘spec’ genoemd dat het wss ook niet PVV is
Vleesch noch visch dan maar?
![]()
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten