Wel jammer van het achterruitje bij de Touring. Ik begreep van de verkoper dat het ten gunste van de actieradius van de i5 was (wel een hele 2km

Nee, vanaf de E46/E39 volgens mijRobin schreef: 07 nov 2024, 08:34 Oh ja, dat idee had ik al...in de praktijk weet ik niet of dat zo'n gemis is. Was BMW de eerste die dit zo deed?
Ik eigenlijk alleen als ik de auto schoonmaakfrankie schreef: 07 nov 2024, 09:48 Ik gebruik dat ruitje in m'n G21 best wel vaak, dus jammer dat dat wegbezuinigd is. Niet dat ik in de markt ben voor een 5 Touring, maar toch.
Een (uitloop want nieuwe komt eraan) RS6 begint bij 215k, een Panamera Sporttourismo Turbo S 277k, een E53 AMG begint bij 115k, maar is eigenlijk geen vergelijk. De full fat E63 AMG is er nog niet / niet meer.Arthur schreef: 07 nov 2024, 10:32 Dat is uiteindelijk wel zo. Beetje overkill wel, voor dagelijks gebruik. Maar qua prijsstelling mss niet eens zo verkeerd. Maar aangezien dit niet mijn prijsklasse is weet ik niet wat vergelijkbare auto's doen.
Ach dat is achter de komma t.o.v. de afschrijving die je op zo'n apparaat hebtJP schreef: 07 nov 2024, 11:17 Wat doet die eigenlijk aan mrb in 2025 ? 75% van het tarief 2650kg ? Voor mij de afknapper waar ik 'm op laat staan.....![]()
Gebruikers op dit forum: dave van marion, Robbert92 en 9 gasten