Dan is het 107km

Dat was geen fout, Enzo. Het is een actie van BP, van 8 april tot en met 5 juli 2024. Elke ochtend en elke avond BP Ultimate voor de prijs van Euro 95. Iedere dag van 08:00-09:00 en 20:00-21:00Enzo schreef: 15 mei 2024, 21:31 Ik heb een gelukje gehad afgelopen zaterdagochtend. Een BP bij mij in de buurt gaf de hele dag bij een bepaald pomp nummer de prijs weer op de pomp van E95 terwijl je daar Ultimate voor tankte.
Oftewel: 2,08€ per liter Ultimate 98 betaald. Die ochtend het hele wagenpark volgegooid haha.
Gisteren gecheckt, helaas, de fout was ontdekt. Heb mezelf wel even rijk gerekend, ook al ging er voor zo’n 500€ benzine doorheen die dag![]()
Wat moet jij in Berghem?
https://www.autoblog.nl/nieuws/brandsto ... ng-6946744Brandstofprijs omhoog door nieuwe CO2-belasting
Beginnen we net een beetje te wennen aan die lagere brandstofprijzen. Met dank aan een nieuwe CO2-belasting
‘Geniet’ nog even van die lagere brandstofprijzen. Voor je het weet zit de prijs weer in de lift. Is het niet een oorlog ergens of een stijgende olieprijs, is het wel weer een andere factor die bijdraagt aan een prijsstijging. In dit geval een vorm van nieuwe CO2-belasting die per 2027 moet ingaan. Nu is 2027 niet om de hoek, maar toch.
Nieuwe CO2-belasting
Het is straks zo dat brandstofleveranciers CO2-rechten moeten kopen, de maatregel is van toepassing voor de gehele EU. De bedrijven moeten gaan betalen voor de CO2 die ze uitstoten met het product. Dat gaan brandstofleveranciers natuurlijk doorberekenen aan de pomp. Consumenten merken dit aan de prijs, de verwachting is dat de brandstofprijzen met 11 tot 13 cent gaan stijgen.
(...)
Mijn vergelijkend warenonderzoek was alweer een paar weken geleden dus dan zal het wel mogen van Arthur (Arthur schreef: 13 jun 2022, 19:49 Zeker, maar elke dag prijzen op blijven sommen is ook zo wat. Ja, het is een stuk goedkoper in B en D. Maar elke dag de cent verschil weer opnoemen?