EV auto's (elektrische)
-
Re: EV auto's (elektrische)
Relatief denk ik dat dat nog best meevalt. Een EV tegenover een BMW 6-cilinder? Wij krijgen ze tegenwoordig regelmatig ter inruil aangeboden, maar dat zijn echt de lastigste inruilers op het moment. De klasse Audi SQ7/BMW X5/Ford Explorer PHEV zijn echt beter in te ruilen dan een E-Niro, Megane E-Tech, Ioniq, Mach-e.
-
Er is maar 1 EV die ik zou willen...
Al had die maar 150pk.. .

Al had die maar 150pk.. .

- JP
Morgen dan maar naar de dealer..... 

https://www.autoreview.nl/nieuws/id/347 ... -productieOnze gebeden zijn verhoord: Hyundai N Vision 74 gaat in productie
-
- Auto: Fun Damn Mentally
BMWDennis schreef: 31 okt 2024, 19:57 Relatief denk ik dat dat nog best meevalt. Een EV tegenover een BMW 6-cilinder? Wij krijgen ze tegenwoordig regelmatig ter inruil aangeboden, maar dat zijn echt de lastigste inruilers op het moment. De klasse Audi SQ7/BMW X5/Ford Explorer PHEV zijn echt beter in te ruilen dan een E-Niro, Megane E-Tech, Ioniq, Mach-e.

Gebruikte EV's zijn dramatisch in de verkoop, hoor en lees ik overal.
https://www.autotrack.nl/occasions/tesl ... gle.com%2F
Er staat iig genoeg. Dingen uit '19 en '20 waren nieuw toen 58/59k dacht ik. Dan valt de afschrijving wel weer mee zo te zien tov de mijne die nu wél weer 'prijsvaster' is dan bovenstaande apparaten....ook ander segment totaal.
-
De 2e hands tesla’s zijn inmiddels net zoveel geld al een knappe electrische fiets.
- Darudevampire
- Auto: 325ciAM
Zijn er DF'ers die prive of zakelijk een MG ZS EV rijden? Ben aan het oriënteren voor een nieuwe gezinscontainer en wil de 1e hands ervaringen wel horen qua real world actieradius en voor/nadelen van deze auto
-
Je hoeft de kachel niet aan thuis! Die electrische EV kachels branden mooi lang door. Mooi voor in de winter!
-
LOL
wespennest hier Andre:)
wespennest hier Andre:)
-
Onzin, iedereen weet dat die direct naar afrika gaan. De gewone man zal nooit een ev kunnen kopen, is voor de elite die over de rug van de armen eerst nog subsidie trekt! En over een paar jaar overigens ook geen duitse plofwagens meer. Dus begin maar te sparen voor een goede fiets.Andre schreef: 01 nov 2024, 10:03 De 2e hands tesla’s zijn inmiddels net zoveel geld al een knappe electrische fiets.
-
Aus Deutschland natürlich. Voor degenen die WW2 hebben meegemaakt:)Wimo schreef: 01 nov 2024, 10:42Onzin, iedereen weet dat die direct naar afrika gaan. De gewone man zal nooit een ev kunnen kopen, is voor de elite die over de rug van de armen eerst nog subsidie trekt! En over een paar jaar overigens ook geen duitse plofwagens meer. Dus begin maar te sparen voor een goede fiets.Andre schreef: 01 nov 2024, 10:03 De 2e hands tesla’s zijn inmiddels net zoveel geld al een knappe electrische fiets.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Waarom zou je een MG ZS gaan rijden als je al EV wilt rijden? Het is subjectief, je bent nog aan het oriënterenDarudevampire schreef: 01 nov 2024, 10:08 Zijn er DF'ers die prive of zakelijk een MG ZS EV rijden? Ben aan het oriënteren voor een nieuwe gezinscontainer en wil de 1e hands ervaringen wel horen qua real world actieradius en voor/nadelen van deze auto

-
Onlinetomgtr
Wat ik in de krant las dat heel veel van wat al een tijd in de haven stond te wachten op een baasje nog gauw geïmporteerd is om de verhoging van importheffingen te vermijden. Daar moet echt een berg geld in zijn gegooid dus kan me zo voorstellen dat ze ze nu ook wel via kiloknallers door willen schuiven.
-
Bij het woord 'krant' denk ik vaak aan Depay, Veerman:)
- Luco
Niks waard die EV's, en dan nog al die arme afrikaanse kindertjes die in de mijnen moeten werken voor de grondstoffen!!!!!tomgtr schreef: 01 nov 2024, 11:24 Wat ik in de krant las dat heel veel van wat al een tijd in de haven stond te wachten op een baasje nog gauw geïmporteerd is om de verhoging van importheffingen te vermijden. Daar moet echt een berg geld in zijn gegooid dus kan me zo voorstellen dat ze ze nu ook wel via kiloknallers door willen schuiven.
Schandalig dat men uberhaupt een EV overweegt.
-
Onlinetomgtr
Ik had het over een droge krant.
-
Onlinetomgtr
Huh? Als een reactie op mijn bericht? Zeg ik iets verkeerd? Ik geef toch geen mening over EV’s? Sommige reacties hier zijn overdreven negatief, andere als reactie daarop weer heel verdedigend. Lijkt me beide niet nodig maar iedereen is vrij om zijn mening genuanceerd of minder genuanceerd te geven. Ik deed dat echter geen van beide dus snap je reactie niet helemaal.Luco schreef: 01 nov 2024, 11:35Niks waard die EV's, en dan nog al die arme afrikaanse kindertjes die in de mijnen moeten werken voor de grondstoffen!!!!!tomgtr schreef: 01 nov 2024, 11:24 Wat ik in de krant las dat heel veel van wat al een tijd in de haven stond te wachten op een baasje nog gauw geïmporteerd is om de verhoging van importheffingen te vermijden. Daar moet echt een berg geld in zijn gegooid dus kan me zo voorstellen dat ze ze nu ook wel via kiloknallers door willen schuiven.
-
- Luco
Nee hoor Tom, was meer op de kiloknallers, niks waard en dan nog de rest erbijtomgtr schreef: 01 nov 2024, 11:39Huh? Als een reactie op mijn bericht? Zeg ik iets verkeerd? Ik geef toch geen mening over EV’s? Sommige reacties hier zijn overdreven negatief, andere als reactie daarop weer heel verdedigend. Lijkt me beide niet nodig maar iedereen is vrij om zijn mening genuanceerd of minder genuanceerd te geven. Ik deed dat echter geen van beide dus snap je reactie niet helemaal.Luco schreef: 01 nov 2024, 11:35Niks waard die EV's, en dan nog al die arme afrikaanse kindertjes die in de mijnen moeten werken voor de grondstoffen!!!!!tomgtr schreef: 01 nov 2024, 11:24 Wat ik in de krant las dat heel veel van wat al een tijd in de haven stond te wachten op een baasje nog gauw geïmporteerd is om de verhoging van importheffingen te vermijden. Daar moet echt een berg geld in zijn gegooid dus kan me zo voorstellen dat ze ze nu ook wel via kiloknallers door willen schuiven.

-
Onlinetomgtr
Kiloknaller zegt toch iets over prijs? Niet over kwaliteit?
Qte
kiloknaller
goedkope slager. winkel die producten voor zeer lage prijzen verkoopt, meestal een goedkope slager die relatief grote hoeveelheden vlees voor lage prijzen verkoopt of een supermarkt die grote hoeveelheden vlees voor lage prijzen verkoopt.
Unqte
Qte
kiloknaller
goedkope slager. winkel die producten voor zeer lage prijzen verkoopt, meestal een goedkope slager die relatief grote hoeveelheden vlees voor lage prijzen verkoopt of een supermarkt die grote hoeveelheden vlees voor lage prijzen verkoopt.
Unqte
- Luco
kiloknallers zijn meestal kwalitatief ook niet zo best, vandaar
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat heb ik wel ff 2x moeten lezen, dit is wel erg ver gezocht.
-
Onlinetomgtr
Iets op basis van heel groot inkopen en dan relatief goedkoop verkopen hoort daar inderdaad ook meestal bij. Mocht ik dat bewust of onbewust met mijn bericht impliceren miszeg ik daar in geval van het gros van de Chinese producten die op onze markt komen ook weinig mee.
Ik sta nog in het Andre “het is allemaal kut” nog in het Wimo verdedigingskamp. Het zal me allemaal jeuken. Ik snap de keuze voor EV en snap ook waarom sommige mensen er niks mee hebben. Yolo.
-
Dit soort genuanceerde mensen, daar hebben we natuurlijk niets aantomgtr schreef: 01 nov 2024, 12:25Ik sta nog in het Andre “het is allemaal kut” nog in het Wimo verdedigingskamp. Het zal me allemaal jeuken. Ik snap de keuze voor EV en snap ook waarom sommige mensen er niks mee hebben. Yolo.

-
Het is allemaal 3x niks. Bier!
- Luco
Het is niks Tom, had hem beter los kunnen posten, het was ook allemaal een beetje sarcastisch bedoeld.tomgtr schreef: 01 nov 2024, 12:25Iets op basis van heel groot inkopen en dan relatief goedkoop verkopen hoort daar inderdaad ook meestal bij. Mocht ik dat bewust of onbewust met mijn bericht impliceren miszeg ik daar in geval van het gros van de Chinese producten die op onze markt komen ook weinig mee.
Ik sta nog in het Andre “het is allemaal kut” nog in het Wimo verdedigingskamp. Het zal me allemaal jeuken. Ik snap de keuze voor EV en snap ook waarom sommige mensen er niks mee hebben. Yolo.