wellicht is een diesel dan toch niet meer zo handig e/o kan de M140i toch blijven
Dat klopt inderdaad MartijnMartijn_bmw schreef: 27 jun 2024, 17:00 Als kind en hond komen neem ik aan dat de woonplaats van jullie beide hetzelfde wordt
wellicht is een diesel dan toch niet meer zo handig e/o kan de M140i toch blijven
Ah die MRB in Duitsland was ik ff vergetenJessieJ schreef: 27 jun 2024, 17:18Dat klopt inderdaad MartijnMartijn_bmw schreef: 27 jun 2024, 17:00 Als kind en hond komen neem ik aan dat de woonplaats van jullie beide hetzelfde wordt
wellicht is een diesel dan toch niet meer zo handig e/o kan de M140i toch blijven![]()
Maar zodra de woonplaats hetzelfde is zullen de kilometers nog steeds een stuk meer zijn dan het geval was toen ik in NL woonde.
Mijn partner komt uit de hak van Italië en dat ligt op een kleine 2.000 kilometer. Verder zullen het veel ritjes Frankfurt - Amsterdam worden.
Dat in combinatie met een hele lage wegenbelasting (30 eu p/m) voor dikke diesels in Duitsland maakt het me toch wel enthousiast.
Voorlopig ben ik nog in Brussel en hond en kind duurt echt nog even, maar die andere auto mag er alvast komen.
Ik zou ze beide moeten rijden. Mijn verwachting is dat een m340d niet zoveel toevoegt aan een 330d.
Zal heerlijk rijden ja. Veel gelezen en gehoord over de 6 in lijn diesels van BMW, maar nog nooit zelf ervaren.matthyssie schreef: 28 jun 2024, 09:47 330d kan ik van harte aanbevelen, heb nog wel een mooie F30 voor je![]()
haha ja tips over de auto zijn niet heel relevant meer, alhoewel ik nu wel benieuwd ben.Riceaux schreef: 22 jul 2024, 18:14 Zie nu dit topic pas nav je post in het roadtrip draadje. Wilde je nog allerlei tips geven, maar gezien je verkoopneigingen bespaar ik mezelf dat typewerk.![]()
Rico heeft nog wel tips over gezelschap, zowel voor het oostblok als voor de NC500JessieJ schreef: 24 jul 2024, 09:37haha ja tips over de auto zijn niet heel relevant meer, alhoewel ik nu wel benieuwd ben.Riceaux schreef: 22 jul 2024, 18:14 Zie nu dit topic pas nav je post in het roadtrip draadje. Wilde je nog allerlei tips geven, maar gezien je verkoopneigingen bespaar ik mezelf dat typewerk.![]()
Achteraf had ik de M3 draagarmen willen doen.
Maar als het om tips over je route door het Oostblok gaat dan hoor ik ze graag![]()
haha vrij cryptisch. Oostblok kan ik me wel iets bij voorstellen maar in de Schotse Hooglanden viel het gezelschap mij tegenPhilipoo schreef: 24 jul 2024, 10:57Rico heeft nog wel tips over gezelschap, zowel voor het oostblok als voor de NC500JessieJ schreef: 24 jul 2024, 09:37haha ja tips over de auto zijn niet heel relevant meer, alhoewel ik nu wel benieuwd ben.Riceaux schreef: 22 jul 2024, 18:14 Zie nu dit topic pas nav je post in het roadtrip draadje. Wilde je nog allerlei tips geven, maar gezien je verkoopneigingen bespaar ik mezelf dat typewerk.![]()
Achteraf had ik de M3 draagarmen willen doen.
Maar als het om tips over je route door het Oostblok gaat dan hoor ik ze graag![]()
Gebruikers op dit forum: manzana en 3 gasten