Nutteloze opties
- Ahmed
Nutteloze opties
-Automatische verlichting!!
roep maar
roep maar
- Dennis van der Schoot
Waarom is automatische verlichting een nutteloze optie?
Oke,het heeft niets met DF-fun te maken,maar het brengt geen extra gewicht in de schaal,het alleen maar gemakkelijk.
Zelfde geld voor een (goede) regensensor.
Als het erop zit,perfect.
Zit het er niet op,mis je het ook niet.
Is mijn mening dan he?
Oke,het heeft niets met DF-fun te maken,maar het brengt geen extra gewicht in de schaal,het alleen maar gemakkelijk.
Is mijn mening dan he?
- Luca
een richtingaanwijzer die 3x knippert. Erg gevaarlijk en soms erg irritant. Als je van rijbaan wisselt knippert die 3x terwijl je maar 1 baan opschuift ipv 2. Bestuurders op de 3e rijbaan gaan dan meteen in de ankers terwijl niet nodig is! "elke voordeel heeft zijn nadeel"SteV6 schreef:- Automatische verlichting!!
- asbak
- niet 100% uitschakelbaar ESP
-
-
-
SteV6

Doe mij maar wel een regensensor en automatische verlichting! Regensensor heb ik vandaag gemist.......

- Ahmed
Gemakkelijk, hoezo luiDennis van der Schoot schreef:Waarom is automatische verlichting een nutteloze optie?
Is mijn mening dan he?

Bewolkt/regen/schemer/donker = licht aan. Waarom moet je daarvoor een sensor hebben

En nog een beetje gevaarlijk ook, rij je een tunnel in, denken je achterliggers dat je remt...
Vind ik hé...
Regensensor is wel ok omdat ie ook de snelheid regelt.
- Jelmer850i
- Dennis van der Schoot
- Mari Oh Oh!
- Dennis van der Schoot
- Ahmed
-
En nog een beetje gevaarlijk ook, rij je een tunnel in, denken je achterliggers dat je remt...
Als je hard genoeg rijdt heb je ook geen last van achterliggers.
Nu even serieus.
Er is altijd een moment dat het licht aan gaat, tenzij men het gewoon standaard aan heeft (dat doe ik).
Nutteloze optie, denk een cruisecontrol want heb het nooit gebruikt.

Nu even serieus.

- duifjes.com
eeehhhh op mijn dagelijkse auto zo veel mogelijk gadgets etc:
Ik ben zelfs voorzien van:
luchtvering met in en uit stap functie als ik de sleutel uit het contact haal gaat de auto naar de laagste stand zodat je lekker makkelijk kunt uitstappen
en
geheugen op stoelen, speigels en stuur
en de rest van absoluut niet DF functie's
Ik ben zelfs voorzien van:
luchtvering met in en uit stap functie als ik de sleutel uit het contact haal gaat de auto naar de laagste stand zodat je lekker makkelijk kunt uitstappen

en
geheugen op stoelen, speigels en stuur

en de rest van absoluut niet DF functie's
- Sander S.
vind de CC heerlijk, zeker die van toyota/lexus.E60 M5 schreef:En nog een beetje gevaarlijk ook, rij je een tunnel in, denken je achterliggers dat je remt...
Nu even serieus.Er is altijd een moment dat het licht aan gaat, tenzij men het gewoon standaard aan heeft (dat doe ik).
Wat ik echt nutteloos vind is dat tempomat ding van MB.
- Ahmed
E60 M5 schreef:En nog een beetje gevaarlijk ook, rij je een tunnel in, denken je achterliggers dat je remt...
Nu even serieus.Er is altijd een moment dat het licht aan gaat, tenzij men het gewoon standaard aan heeft (dat doe ik).

CC in super hoor! Vooral op stukken met trajectcontrole

- frankv
lichten moet je inderdaad gewoon altijd aan hebben
echt nutteloos? een boordcomputer waarop je je verbruik etc kunt aflezen. ik heb er namelijk eentje in mijn e30 m3 die het al 4 jaar niet doet en ik heb hem geen moment gemist
oh, en ik kan er ook nog een snelheid op instellen waarbij een gong afgaat, dat is dan blijkbaar zodat je weet dat je 240 rijdt...
wel handig vind ik dan weer de buitentemperatuurmelding in mijn andere auto, dan weet je wanneer het glad kan zijn
frank
echt nutteloos? een boordcomputer waarop je je verbruik etc kunt aflezen. ik heb er namelijk eentje in mijn e30 m3 die het al 4 jaar niet doet en ik heb hem geen moment gemist
oh, en ik kan er ook nog een snelheid op instellen waarbij een gong afgaat, dat is dan blijkbaar zodat je weet dat je 240 rijdt...
wel handig vind ik dan weer de buitentemperatuurmelding in mijn andere auto, dan weet je wanneer het glad kan zijn
frank
Laatst gewijzigd door frankv op 29 okt 2007, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nutteloze opties bestaan niet, is toch allemaal persoonlijk. De een vind het belangrijk de ander niet.
Stel dat ik veel kilometers zou maken per jaar, dan zouden er voor mij een stuk minder nutteloze opties bestaan. In m'n dagelijkse auto zou ik sowieso niet snel klagen over dat soort dingen. Zolang het maar niet in de weg zit.
Automatisch licht hoeft van mij niet, heb het liever altijd aan.
Regensensor is geinig maar in mijn BMW vind ik het niet altijd geweldig werken. Idee goed, uitvoering minder
Stel dat ik veel kilometers zou maken per jaar, dan zouden er voor mij een stuk minder nutteloze opties bestaan. In m'n dagelijkse auto zou ik sowieso niet snel klagen over dat soort dingen. Zolang het maar niet in de weg zit.
Automatisch licht hoeft van mij niet, heb het liever altijd aan.
Regensensor is geinig maar in mijn BMW vind ik het niet altijd geweldig werken. Idee goed, uitvoering minder

- Brava
Re: Nutteloze opties
Eens. Ik rijdt altijd met dimlicht en heb dit over het contact geschakeld.Ahmed schreef:-Automatische verlichting!!
¿Que? Sorry, maar betekent dit dat als je drie keer knippert, je twee banen wisselt?Luca schreef:een richtingaanwijzer die 3x knippert. Erg gevaarlijk en soms erg irritant. Als je van rijbaan wisselt knippert die 3x terwijl je maar 1 baan opschuift ipv 2. Bestuurders op de 3e rijbaan gaan dan meteen in de ankers terwijl niet nodig is! "elke voordeel heeft zijn nadeel"
Even de procedure, je kijkt in je spiegels en je kijkt over je schouder. Alles is vrij dus je doet je knipperlicht aan en wisselt van rijbaan. Als in die tijd je knipperlicht drie keer gaat is dat dus te veel voor één rijbaan? Als bestuurders op de derde baan "meteen in de ankers gaan" maken zij de fout.
Met alle respect... kul.
Ik heb mijn knipperlicht op drie keer staan en ik vind het ideaal.
Laatst gewijzigd door Brava op 29 okt 2007, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.