Robin schreef: 10 mar 2023, 16:52Die lichtblauwe ster(BMW dealer he, ik kop 'm zelf wel in) rechtsonder tov de lichtblauwe autokleur?

Robin schreef: 10 mar 2023, 16:52Die lichtblauwe ster(BMW dealer he, ik kop 'm zelf wel in) rechtsonder tov de lichtblauwe autokleur?
240i boven een Z4 ja?Twist schreef: 21 sep 2024, 19:08 Gaaf om te lezen! Ik mistte de mijne die in de verkoop moest door emigratie 4 j geleden.
Vorige week een nieuwe gekocht. Gewoon in NL bij Hofmeister. Z4 M40i in kunnen ruilen.
Prijzen lijken te stabiliseren, toch? Zelfde als begin van het jaar.
Die 2020 M240i van Hof was ook wel goedkoop. Heb je geld toe gekregen op de Z4?Twist schreef: 21 sep 2024, 19:08 Gaaf om te lezen! Ik mistte de mijne die in de verkoop moest door emigratie 4 j geleden.
Vorige week een nieuwe gekocht. Gewoon in NL bij Hofmeister. Z4 M40i in kunnen ruilen.
Prijzen lijken te stabiliseren, toch? Zelfde als begin van het jaar.
Twist schreef: 21 sep 2024, 21:57 Ja stond best scherp. Vraagprijs 37900. Geproduceerd en geleverd in 2019 maar registratie begin 2020. Zeker wat toegekregen want Z4 staat stuk hoger in de markt en en pas 25000km.
Wilde vooral de m240i vanwege praktischere bruikbaarheid (achterbankje voor kids) nadat we de 3e auto hadden verkocht en er 2 over hadden waarvan een Z4. Een maand de Z4 als daily gehad.
Conclusie: als fun auto is de z4 beter, maar de m240i is een heel solide compromis.
Voordelen z4: strakker op de weg (maar nog steeds comfortabel) maar nog geen vergelijk met een 981 of 718 die ik had. Ook iets specialer gevoel en toch stuk nieuwer interieur met nieuwe idrive, acc en hud. Prima bruikbaar als daily. Veel sneller dakje ook.
Voordelen m240i: iets makkelijker instappen, achterbankje, prima als 2e auto en toch ook funauto. Nodigt veel minder uit om lekker te sturen maar nog steeds heerlijk sportieve en zeer vlotte cruiser om af en toe te laten zingen en toch eens een bochtje lekker aan te snijden. Deze auto laat zich tot 7/10 lekker rijden, waar de z4 dat tot 8/10 doet. (M’n Boxster en zelfs de Taycan tot 9/10 en 718 spyder tot 10/10 ter referentie)
Z4 al ingeleverd?Twist schreef: 21 sep 2024, 21:57 Ja stond best scherp. Vraagprijs 37900. Geproduceerd en geleverd in 2019 maar registratie begin 2020. Zeker wat toegekregen want Z4 staat stuk hoger in de markt en en pas 25000km.
Wilde vooral de m240i vanwege praktischere bruikbaarheid (achterbankje voor kids) nadat we de 3e auto hadden verkocht en er 2 over hadden waarvan een Z4. Een maand de Z4 als daily gehad.
Conclusie: als fun auto is de z4 beter, maar de m240i is een heel solide compromis.
Voordelen z4: strakker op de weg (maar nog steeds comfortabel) maar nog geen vergelijk met een 981 of 718 die ik had. Ook iets specialer gevoel en toch stuk nieuwer interieur met nieuwe idrive, acc en hud. Prima bruikbaar als daily. Veel sneller dakje ook.
Voordelen m240i: iets makkelijker instappen, achterbankje, prima als 2e auto en toch ook funauto. Nodigt veel minder uit om lekker te sturen maar nog steeds heerlijk sportieve en zeer vlotte cruiser om af en toe te laten zingen en toch eens een bochtje lekker aan te snijden. Deze auto laat zich tot 7/10 lekker rijden, waar de z4 dat tot 8/10 doet. (M’n Boxster tot 9/10 en spyder tot 10/10 ter referentie)
Ja! Maar 20k duurder en inmijn ogen beperkte meerwaarde tov m240i. Eerder minderwaarde want logger en digitaler
Je weet hoe dat gaat met budgetten op DF.Twist schreef: 27 sep 2024, 20:15 Z4 staat bij Lars ja!
Toeval dat je deze 240i ook had bekeken. Wat heeft je tegengehouden, addertje ontdekt? Je mag m van mij kopen hoor !
Z4 had je over kunnen nemen, had kunnen werken ja. Gemiste kans wellicht, al ben ik tevreden hiermee. En ik las 40k budget, dat was niet gelukt.
Uiteraard!Twist schreef: 28 sep 2024, 12:44 M240i wil ik je wel verkopen voor dit budget hoor
Mag ik je DM sturen over wat je nog weet over bizarre i5 deals? Ben wel nieuwsgierig en geinteresseerd
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], CRZ, Edwin de Haas en 3 gasten