Zal wel iets meer wordenTom schreef:+60kg extra gewicht Adje
Het grote "Wie gaat er naar de Norschleife" topic
- Adje ///M3
- GTRene
dat mag je rond deze tijd zeker, en zelfs de kou speelt al parten, het motortje loopt er mooi op maar merkete dan het nu al wat doet met je banden, gisteravond zat er een snelle golf 1 achter me op mijn bumper bijna, en dus moest ik ff stukje gassen, en van 2 naar 3 sloegen de banden ff door voor ze de grip terug hadden(ging ook lekker sporty), niet veel maar merkte adt het door de temperatuur kwam en de banden net wat stugger/kouder zijn, en dus de grens iets eerder bereikt is, watch out 
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik ben gister met Mark weer even wezen kijken. Was echt een prima dag. Wel erg koud, maar dat went ook wel.
We waren er al vroeg, dus de echt snelle rijders waren bezig met hun ronden. Ik moet zeggen het ging gister echt verschrikkelijk hard! We zijn er nu al een tiental keer geweest ofzo, maar zo hard als het vandaag ging stond ik van te kijken. Vooral 's ochtends en het laatste uur (16u-17u) ging het echt hard. Leuke dag om te kijken en foto's te schieten.
De hoeveelheid dikke auto's was ook echt ongelovelijk. 997 GT3 RS 8 keer, CSL tussen 10 en 15 schat ik wel. En een leuke pronkstukje, een McLaren F1 8) Al met al een erg leuk dag en niet al te laat weer thuis.
Over twee weken weer, ben benieuwd hoe het zal zijn.
We waren er al vroeg, dus de echt snelle rijders waren bezig met hun ronden. Ik moet zeggen het ging gister echt verschrikkelijk hard! We zijn er nu al een tiental keer geweest ofzo, maar zo hard als het vandaag ging stond ik van te kijken. Vooral 's ochtends en het laatste uur (16u-17u) ging het echt hard. Leuke dag om te kijken en foto's te schieten.
De hoeveelheid dikke auto's was ook echt ongelovelijk. 997 GT3 RS 8 keer, CSL tussen 10 en 15 schat ik wel. En een leuke pronkstukje, een McLaren F1 8) Al met al een erg leuk dag en niet al te laat weer thuis.
Over twee weken weer, ben benieuwd hoe het zal zijn.
- Peter Tunissen
-
Steven N.
- Adje ///M3
Yesterday: http://www.mijnalbum.nl/Album=HSGESRFO
Weet niet waar het aan ligt, maar m'n foto's komen nogal donker over
Weet niet waar het aan ligt, maar m'n foto's komen nogal donker over
- Knot
-
Steven N.
- Ruud Hulsegge
- Sander S.
''Ab 2008 wird es während der Tourifahrten keine Busse mehr auf der NS geben.
Gründe:
Schwerfahrzeuge wie Busse schädigen die Asphaltdecke nachhaltig und zu gefährlich während der Tourifahrten.''
Dus .. geen Touringbussen meer ivm asfaltbeschadiging.
Ene kant jammer .. per seizoen gaat er steeds een beetje meer charme van de NS af. Maarjah, qua veiligheid valt er ook genoeg te zeggen.
Wat ik me weleens afvroeg, mensen kunnen natuurlijk in zo'n ding naar de WC, maar als ze dan een nummertje 1 of 2 moeten doen, valt dat gewoon op de NS dan
?
Gründe:
Schwerfahrzeuge wie Busse schädigen die Asphaltdecke nachhaltig und zu gefährlich während der Tourifahrten.''
Dus .. geen Touringbussen meer ivm asfaltbeschadiging.
Ene kant jammer .. per seizoen gaat er steeds een beetje meer charme van de NS af. Maarjah, qua veiligheid valt er ook genoeg te zeggen.
Wat ik me weleens afvroeg, mensen kunnen natuurlijk in zo'n ding naar de WC, maar als ze dan een nummertje 1 of 2 moeten doen, valt dat gewoon op de NS dan
- Knot
Inderdaad Ruud, na een rondje volle pollen bekommer je je echt niet meer om die 20 tot 30 euro die je hebt uitgegeven (+ de rest dan natuurlijk aan brandstof, remmen en slijtage).
Sander, mooi opgelost toch, die bussen reden echt in de weg, blokkeerden de ingang/doorgang, en levensgevaarlijk als je volle pijp aan komt zakken door fuchsrohre en er doet zich bij aandriften van AF ineens een bus op!
Sander, mooi opgelost toch, die bussen reden echt in de weg, blokkeerden de ingang/doorgang, en levensgevaarlijk als je volle pijp aan komt zakken door fuchsrohre en er doet zich bij aandriften van AF ineens een bus op!
- Sander S.
Knot,
De NS is géén circuit .. ik weet niet of er ooit mensen op zo'n ding geklapt zijn maar mijn inziens rij je dan met te weinig marge.
Een bocht indriften zonder de exit te kunnen zien vind ik zowieso not done op de NS, als je kijkt hoevaak mensen omgekeerd staan.
Ik vond het altijd geweldig om te zien hoe mensen die op doorreis waren gewoon even een relaxt rondje maakten over de NS, evenals auto's inc. caravan en touringbussen .. heeft gewoon wat.
De NS is géén circuit .. ik weet niet of er ooit mensen op zo'n ding geklapt zijn maar mijn inziens rij je dan met te weinig marge.
Een bocht indriften zonder de exit te kunnen zien vind ik zowieso not done op de NS, als je kijkt hoevaak mensen omgekeerd staan.
Ik vond het altijd geweldig om te zien hoe mensen die op doorreis waren gewoon even een relaxt rondje maakten over de NS, evenals auto's inc. caravan en touringbussen .. heeft gewoon wat.
- Femme
Als je ziet hoe druk het is in bepaalde weekenden kan er nog wel wat op de prijs bijgedaan worden. Toen ik er was in het Singen-weekend ging ik me serieus afvragen hoe lang het nog goed kon gaan met de toenemende populariteit van de NS. Op een gegeven moment zitten de baan, de Parkplatz en alle wegen eromheen gewoon vol en dan wordt het een kwestie van vraag & aanbod.
-
ArjanBor
Je mag mij dan wel de naam doorgeven van dat hotel want ik betaal altijd 100 euro per kamer. We slapen dan wel met 2 man op de kamer maar het scheelt flink.Nandor schreef:Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Een overnachting met ontbijt kost je twee tientjes. 2 personen eten kost je daar ook 2 tientjes. Rondje ring 2 tientjes. Wat mij betreft is de verhouding volledig zoek.
N.