https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202409 ... centimeter)%5E2).
kan ook komen doordat ze niet zo zwaar geschapen zijn.MParallel schreef: 10 sep 2024, 16:22 die als ze voor het toilet staan hun eigen 'johnson' niet meer kunnen zien.
Er bestaan ook mensen die bijv. problemen hebben met hun schildklier.
Dat maakt voor het perspectief weinig uit.
Die betalen zij ook .MParallel schreef: 10 sep 2024, 17:29 Ik heb het niet over de uitzonder van de uitzondering. Er zijn ontzettend veel obese mensen. Nog net geen USA, maar we scoren goed. En dat is niks anders dan pure vraatzucht en op je luie reet zitten.
En ik maar betalen aan me zorgpremie.
Jammer dat er zoveel tijd en geld besteed moet worden aan mensen zoals jij...
Die discussie loopt natuurlijk al heel lang.Knot schreef: 10 sep 2024, 19:16 Ik vind dat hij een goed punt heeft, hij leeft waarschijnlijk net als ik sportief en wij belasten het zorgstelsel niet, althans niet op een manier die makkelijk voorkomen kan worden.
Lekker met je vette reet in de auto 1km naar de supermarkt om ongezonde troep te halen, liefst ondertussen nog roken ook en peuk uit het raam pleuren, klagen over vanalles met grove taal en in het ziekenhuis niet eens 2 trappen op kunnen lopen.
Dubbele premie mogen ze van mij betalen!
Als je die vraag moet stellen heb je ook nog wat uitdagingen.PeterB schreef: 10 sep 2024, 17:57Die betalen zij ook .MParallel schreef: 10 sep 2024, 17:29 Ik heb het niet over de uitzonder van de uitzondering. Er zijn ontzettend veel obese mensen. Nog net geen USA, maar we scoren goed. En dat is niks anders dan pure vraatzucht en op je luie reet zitten.
Wat is je punt....
Jij snapt het.Knot schreef: 10 sep 2024, 19:16 Ik vind dat hij een goed punt heeft, hij leeft waarschijnlijk net als ik sportief en wij belasten het zorgstelsel niet, althans niet op een manier die makkelijk voorkomen kan worden.
Lekker met je vette reet in de auto 1km naar de supermarkt om ongezonde troep te halen, liefst ondertussen nog roken ook en peuk uit het raam pleuren, klagen over vanalles met grove taal en in het ziekenhuis niet eens 2 trappen op kunnen lopen.
Dubbele premie mogen ze van mij betalen!
Je hebt het toch echt zelf over "geen enkel excuus"....als er uitzonderingen zijn is er dus wel soms een excuus!MParallel schreef: 10 sep 2024, 17:29 Ik heb het niet over de uitzonder van de uitzondering. Er zijn ontzettend veel obese mensen. Nog net geen USA, maar we scoren goed. En dat is niks anders dan pure vraatzucht en op je luie reet zitten.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Sabberjoch, Thomas H en 6 gasten