De Abarth van mijn moeder is onlangs ook bij Zagato geweest voor onderhoud en binnenkort gaat de 155 er ook heen voor onderhoud. Dus ik ben benieuwd.

Jij komt daar toch ook al behoorlijk lang ? Ik haal hem eind van de week weer op, eens kijken wat ik er allemaal van ga vinden irl. Ik zit nu nog te dubben of ik nog een andere diffuser ga monteren, deze zit een gat in voor de afneembare trekhaak…….. en niet symmetrisch en gewoon echt lelijk gezaagd. Echter, dan kan ik ook erg goed bij de einddemper. Wil beslist geen herrie, maar dit maakt minder geluid dan de Enyaq van de vrouw…… we zien het wel, eerst maar eens rijden.Joël D. schreef: 08 sep 2024, 14:59 Ziet er goed uit Ron! Stance is erg gaaf zo.
De Abarth van mijn moeder is onlangs ook bij Zagato geweest voor onderhoud en binnenkort gaat de 155 er ook heen voor onderhoud. Dus ik ben benieuwd.![]()
Die past niet !
Jazeker, in de D stand zo’n 300+ PK. Maakt het een lekker vlotte sedan.DFJEF schreef: 16 sep 2024, 20:00 Alles bij elkaar opgeteld zal het zeker een flink verschil maken. Fijn dat het allemaal goed uitpakt.![]()
P.s. Was de auto al gechipt? Bijna een must voor deze 2 liter benzine.
Uitgezet met een hamer?