Als je dat de komende 50 jaar wil opmaken, moet je toch een beetje zuinig doen en niet teveel kWh terugleverboetes gaan betalen

Eerst die 7 wk's van Schumacher en Hamilton(eigenlijk 6 wk's
Ik bedoelde meer aantal keer WK F1 geworden als je dan naast F1 nog allerlei andere autosporten ook leuk vind snap ik dat je eens verder gaat kijkenOpa schreef: 27 aug 2024, 14:19Eerst die 7 wk's van Schumacher en Hamilton(eigenlijk 6 wk's) nog verbreken en de meeste aantal overwinningen, want dat laatste record staat ook nog op Hamilton z'n naam.
Ik denk dat hij daar helemaal geen zin in heeft.Opa schreef: 27 aug 2024, 14:19Eerst die 7 wk's van Schumacher en Hamilton(eigenlijk 6 wk's) nog verbreken en de meeste aantal overwinningen, want dat laatste record staat ook nog op Hamilton z'n naam.
Nee hoor, ik zie het niet anders. Verstappen is een geweldig coureur.Bram schreef: 27 aug 2024, 21:00 En waarom zou hij ook? Het is nou niet zo dat er getwijfeld wordt aan zijn kwaliteiten en capaciteiten als coureur.
Ja ok Hielke ziet het vast anders, maar dat kan je de beste man niet kwalijk nemen…
Ik heb ook wel eens die beleving gehad bij Max, ook om de spanning erin te houden en reuring te maken( er is genoeg reuring bij RBR, maar wat Brundle dus zegt) Aan de andere kant kunnen ze aan de telemetrie toch wel zien waar hij ' t(on)bewust laat liggen?Arthur schreef: 27 aug 2024, 20:41 Brundle wordt oud, of mss seniel![]()
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/102 ... zandvoort/
Wat? Is Hammie ook een performance enhancing drugs gebruiker/coke snuivert?Robin schreef: 28 aug 2024, 07:42 Zoals Alonso al zei, 70% de auto, 30% de coureur. Bij Lewis was dat seizoenenlang 95/5:)
6 WDC's ivm Massa verhaal. Je kunt 't niet terugdraaien helaas....
Nou staat hij bij mij mooi in 't rijtje Armstrong & Maradonna![]()
Wellicht wordt er veel Merchandise verkocht aan de Nostalgische fans?Hielke schreef: 27 aug 2024, 20:46 Colapinto voor Sargent is perfect. Rookies moeten zoveel als mogelijk de kans krijgen zich te bewijzen. Ik verwacht dat Colapinto het heel goed gaat doen.
Waarom Schumacher jr. nog steeds bij de Mercedes stal rondhangt is me dan weer een compleet raadsel. Die heeft bewezen het niet aan te kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten