Knot schreef: 21 aug 2024, 14:11 Tegenwoordig werkt online opslag beter denk.
Zal eens kijken wat ik nog heb van mn eerste ringtripje in 2001 toen we nog met het shell 100.000 stratenboek die kant op gingen.

Knot schreef: 21 aug 2024, 14:11 Tegenwoordig werkt online opslag beter denk.
Zal eens kijken wat ik nog heb van mn eerste ringtripje in 2001 toen we nog met het shell 100.000 stratenboek die kant op gingen.
Haha, iedereen heeft spullen bewaard... dat was 2006 toen de op de maandagmiddag gingen ofzo toch met Wim?
Klopt
Och mienjonge, kheb me bij Pistenklause Pizzeria toch een joekel van een steak weggewerkt. Perfect!
haha, op dat moment slechts een handgebaar maar hij zal het ongetwijfeld gedacht hebbenFabian schreef: 22 aug 2024, 09:28 Blöde Holländerrrrrrlossssh, fahren du! Hoor t hem alweer zeggen
![]()
Skitterend ding. Is het een Scandinavier? Hij klinkt zo Engels met een NL (zonder) accent eigenlijk.Philipoo schreef: 22 aug 2024, 10:27 @Robin, die 911 is van een kennis van me. Hij heeft een stapel cool spul, waaronder dus deze oude 911. Heb 'm wel voor gek verklaard dat hij Misha liet rijden. Hij noemde Misha erg kundig..![]()
Jup! Maar, oud-militair, daarmee over de hele wereld geweest en nu zit hij vanuit werk ook constant overal, van japan tot amerika tot het midden-oosten.Robin schreef: 22 aug 2024, 12:47Skitterend ding. Is het een Scandinavier? Hij klinkt zo Engels met een NL (zonder) accent eigenlijk.Philipoo schreef: 22 aug 2024, 10:27 @Robin, die 911 is van een kennis van me. Hij heeft een stapel cool spul, waaronder dus deze oude 911. Heb 'm wel voor gek verklaard dat hij Misha liet rijden. Hij noemde Misha erg kundig..![]()
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 10 gasten