De prijs was 27% kleiner... Dan zit ik goed

De prijs was 27% kleiner... Dan zit ik goed
Iets meer nog uiteindelijk.Robin schreef: 09 aug 2024, 06:57 Dus 38k korting in dit geval op een NIEUWE i5, nog niet gekentekend?
Wel 'n keurige kar, hoop dat z'n stance meevalt, heb een paar sedans irl gezien en dat viel mij niet mee(smalle banden/hoog op de poten, spoorbreedte speelgoedautootje)
Maar goed, serieus ding!![]()
Alles behalve een M.sitechris schreef: 08 aug 2024, 21:30 . Zoals in alle opzichten een echte M. Lijkt me wat overdreven voor deze auto. Ook al rijdt ie ongetwijfeld erg fijn. 5-serie fijn zeg maar![]()
Ik sta er ook wel van te kijken, ook omdat de i5 pas net uit is.Arthur schreef: 08 aug 2024, 21:01 Niet jaloers, maar 38k korting is absurd. Wat een marge zit er dan op. En normaal gesproken lopen ze te janken dat er nog geen 200,- af kan. En hier zomaar 38k? Ik zou me zelfs besodemieterd voelen eigenlijk…
En al helemaal de touring, want die is echt pas net uit.Tom schreef: 09 aug 2024, 09:21Ik sta er ook wel van te kijken, ook omdat de i5 pas net uit is.Arthur schreef: 08 aug 2024, 21:01 Niet jaloers, maar 38k korting is absurd. Wat een marge zit er dan op. En normaal gesproken lopen ze te janken dat er nog geen 200,- af kan. En hier zomaar 38k? Ik zou me zelfs besodemieterd voelen eigenlijk…
Het is niet alsof het een auto is die al even op de markt is, die dealers per se moeten afnemen om de aantallen te halen waardoor de showroom uitpuilt van dat model (dat gevoel krijg ik bij de Taycan, al sprak TomGTR dat laatst wel tegen).
taycan ligt op z'n gat, de Macan wordt blijkbaar nonstop besteld.tomgtr schreef: 09 aug 2024, 09:49 Dat was van afgelopen periode. Ik zie om me heen heel weinig Taycans met hagelnieuw kenteken. Dus zou best kunnen dat nu finaal is ingezakt.
Zoveel smaller/korter is de nieuwe (i)5 niet hoor. Correctie, 5m40!!! Die krijg je idd niet in een parkeervak.Will F. schreef: 08 aug 2024, 23:14 Mooi toestel, maar het zijn wel afschrijvingskanonnen een I7 m60 Msp met 70k korting voor een ton heb ik ook al voorbij zien komen. Die zijn te groot voor NL wegen en parkeervakken trouwens. Denk dat ze gewoon te hoog in de markt gezet zijn.
5.06 meter is de nieuwe 5 toch?Kadett schreef: 09 aug 2024, 15:26Zoveel smaller/korter is de nieuwe (i)5 niet hoor. Correctie, 5m40!!! Die krijg je idd niet in een parkeervak.Will F. schreef: 08 aug 2024, 23:14 Mooi toestel, maar het zijn wel afschrijvingskanonnen een I7 m60 Msp met 70k korting voor een ton heb ik ook al voorbij zien komen. Die zijn te groot voor NL wegen en parkeervakken trouwens. Denk dat ze gewoon te hoog in de markt gezet zijn.
Ik kan alleen niet wennen aan die schuine kofferklep van de sedan. Snap dat het voor de cw waarde is maar ziet er niet uit.
https://www.hofmeisterautomotive.nl/occ ... ndividual/
Dit geld toch voor elke EV die er bestaat... dood en doodsaaie hokken kwa rijden
Ik vermoed erg veel steun vanuit de Importeur omdat de dure EV's maar slecht verkopen....Arthur schreef: 08 aug 2024, 21:01 Niet jaloers, maar 38k korting is absurd. Wat een marge zit er dan op. En normaal gesproken lopen ze te janken dat er nog geen 200,- af kan. En hier zomaar 38k? Ik zou me zelfs besodemieterd voelen eigenlijk…
PLus 1.Roy RS schreef: 11 aug 2024, 20:07 38 korting, als je dan zo’n auto al op het oog had is het natuurlijk een no brainer. Geeft mooi aan hoe populair het spul is momenteel. Alles staat wat stil, maar electrisch spant wel de kroon
Ja, een Up als tweede auto......Arthur schreef: 12 aug 2024, 08:24 Ik hoef ‘m als daily ook niet. Heb een Up staan als 2e auto en zou de daily niet willen ruilen voor een EV. Ook niet voor zo’n dikke i5 M60.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten