Ah, ja nee dán mogen ze wel klakkeloos toeteren.Arthur schreef: 07 aug 2024, 11:40 Mss waren het wat minder mobiele mensen, of mensen met rug of gewrichtsklachten, die niet kónden helpen?
Alleen jammer dat MHD er niks mee doet/kan anders was het nog makkelijker van 184 naar 310pk.MartijnGizmo schreef: 07 aug 2024, 13:18 B48 zijn fijne blokjes, qua duurzaamheid ook wel upgrade tov de N20.
Nee, je hebt het wel bij het juiste eind. De foto met de velgen is van mijn eigen auto. De foto's en tijdslijnen lopen een beetje door elkaar heen.MartijnGizmo schreef: 07 aug 2024, 13:18 Duurde even voordat ik doorhad dat "niet mijn voorkeur ivm het M135i/M140I wannebe gehalte" icm de grijze spiegels en voorbumper ging om een foto van de verkopende partij!B48 zijn fijne blokjes, qua duurzaamheid ook wel upgrade tov de N20.
De eerste weken in ieder geval wel, van bijna 400 naar 184pk, dat merk je wel.Eeuwe schreef: 07 aug 2024, 14:09 Mooie auto geworden! Voelt van 6cyl naar 4cyl niet een soort van downgrade?
Het stuurt idd wel erg leuk. De velgen die ik gekocht heb, hebben continental contact sport 5 banden met een recente productie code er op, dus die hebben wel een sportief karakter. Maar in dagelijkse praktijk heb je denk ik meer beleving met de accelaratie kracht, dan aan stuur precieze op de max.Arthur schreef: 07 aug 2024, 14:16 Leuke 1-serie zo. Lijkt me juist wel een upgrade tov een 6 cilinder. Stuk lichter in de neus en klapje zuiniger. Veel plezier ermee![]()
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Google [Bot], Luco en 12 gasten