https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2116131304
Misschien kan ik er hier iemand gelukkig mee maken.
Vorig jaar heb ik mezelf deze mountainbike aangekocht, maar in de tussentijd toch maar akelig weinig gebruikt. De omgeving hier is niks spannends en het gevecht met de fiets in/op/achter de auto steeds vind ik vrij irritant. Ik heb de kilometers niet exact bijgehouden, maar steek mijn hand in het vuur dat het er niet meer dan 250 zijn. De fiets is dan ook in nieuwstaat en vorig jaar aangeschaft tegen een toenmalige prijs van €2400,00.
Bij de aankoop is het schakelsysteem direct vervangen voor een Shimano XT shifter waarmee het geheel Shimano is. Verder heb ik het stuur vervangen voor een 800mm breed Renthal Fat Bar stuur. Verder betreft dit het vlaggenschip van de hardtail mountainbikes van TREK. Met gigantische remmen, een dropper post en Fox 36 voorvork is het dan ook een serieus stukje techniek.
E.e.a. aan details is te zien op de foto's en omschrijving in de Marktplaats advertentie. Ik heb nog een tegoed voor een gratis 500km beurt bij Hans Lemmens in Cuijk. Verder heeft de fiets nog fabrieksgarantie. Framemaat is XL, voor ca. 1.85 - 1.95m.
Vraagprijs €1675,--
Verder ter overname zijn een Fox helm, wat Lezyne verlichting, vloerstandaard en een muurbeugel.