Van A naar Klote..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Maus335i

Van A naar Klote..

Bericht door Maus335i » 27 okt 2007, 09:59

Ik denk dat ik al minstens 1000/1500 euro schade heb te claimen bij de gemeente vanwege het "vernieuwen" van onze wegen.

Sinds enkele weken is de A7 op grote delen opnieuw geasfalteerd, in ieder geval tussen Drachten en Groningen en Groningen en de Duitse grens. Het grind van dit asfalt blijft alleen doodleuk op de wegen liggen en omdat er weinig verkeer overheen raast, duurt het ook 2/3 weken voordat het echt weggereden is.

Het resultaat? Ontelbaar aantal putjes in de motorkap, in de spiegels, op de zijkant zelfs en in het voorraam. Tot slot hebben ze op de N31 tussen Drachten en Leeuwarden op enkele plekken ook nieuw asfalt gelegd met wederom die smerige klotegrind.

Is dit normaal of gigantische nalatigheid van de wegwerkers? Dat ze die zooi niet even netjes kunnen schoonvegen. Je kunt namelijk nog zoveel afstand houden met je voorligger, als je een vrachtwagen wil inhalen ben je alsnog de lul of auto's die jou inhalen.

Pescatore

Bericht door Pescatore » 27 okt 2007, 15:09

Komt de gemeente ook daadwerkelijk met een schadevergoeding over de brug?

Hier in E'de hebben ze een paar nieuwe drempels gelegd in een 50km zone, alleen kun je er nèt met 30 over zonder een voorbumper/uitlaatje de grond te laten kussen. Lijkt me niet de bedoeling en de eerste keer dat ik er 's nachts overheen reed werd ik er zelfs wat door verrast; de borden staan maar liefst 1 meter voor de drempel achter een struik verstopt..

RVV

Bericht door RVV » 27 okt 2007, 15:34

Volgens mij heeft het weinig zin om bij de gemeente aan te kloppen, de rijkswegen zijn onder beheer van rijkswaterstaat toch ?

Plaats reactie