Doe even normaal man.
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Estoque
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
De 1e tweet die JP deeld komt van een verschrikkelijk polariserende Trump sympathisant die deze aanslag weer aangrijpt om verder te polariseren.
Mijn probleem is dus dat er een niksnut in de USA zo'n filmpje zit te monteren. (1e link)
Daar heel cheap wat tijdstamps in zet, met beelden die op elke mogelijke manier geknipt kunnen zijn.
"X-minuten voor de aanval kijkt hij al door de scope", alsof dat bewijs is.
De oorspronkelijke beelden kun je van alles van vinden, maar door de timestamps krijgt het filmpje een lading die past bij het motief: "Inside job / vooropgezet / complot etc"
dat gooit zo'n persoon online met een reden.
En dan wordt het hier als motivatie/bewijs aangevoerd dat het een inside job zou zijn.
Ik combineer dat met de politieke kleur die JP doorgaans aan z'n berichten geeft, en dan geef ik hem het stempel wappie.
Uiteraard is het niet fraai hoe ik het uitdruk, maar ik ben zo klaar met al dat complotgedoe.
Toeval bestaat niet meer, alles is in scene gezet en vooropgezet.
Mijn probleem is dus dat er een niksnut in de USA zo'n filmpje zit te monteren. (1e link)
Daar heel cheap wat tijdstamps in zet, met beelden die op elke mogelijke manier geknipt kunnen zijn.
"X-minuten voor de aanval kijkt hij al door de scope", alsof dat bewijs is.
De oorspronkelijke beelden kun je van alles van vinden, maar door de timestamps krijgt het filmpje een lading die past bij het motief: "Inside job / vooropgezet / complot etc"
dat gooit zo'n persoon online met een reden.
En dan wordt het hier als motivatie/bewijs aangevoerd dat het een inside job zou zijn.
Ik combineer dat met de politieke kleur die JP doorgaans aan z'n berichten geeft, en dan geef ik hem het stempel wappie.
Uiteraard is het niet fraai hoe ik het uitdruk, maar ik ben zo klaar met al dat complotgedoe.
Toeval bestaat niet meer, alles is in scene gezet en vooropgezet.
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Ik heb de link niet bekeken, maar ook zonder wappietweets vind ik het best wel een apart verhaal.
Ik sluit een 'inside job' in meer of mindere mate dan ook niet uit.
Ik sluit een 'inside job' in meer of mindere mate dan ook niet uit.
- Hielke
Bied anders even excuses voor je uitspraak aan. Op de man spelen is not done.
En over het linken naar zo'n filmpje, denk dat inmiddels iedereen wel doorheeft dat er geen ongekleurd 'nieuws' meer bestaat.
En over het linken naar zo'n filmpje, denk dat inmiddels iedereen wel doorheeft dat er geen ongekleurd 'nieuws' meer bestaat.
-
Het is geen inside job!
Maar de beveiligers waren denk ik niet de grootste trump aanhangers. Adequate handeling liet wel te wensen over.
Mensen riepen al tegen de politie dat er iemand op het dak lag met een wapen. En dan zou de sniper hem zeker ook niet zien.
Er zijn wel vragen over hoe daar gehandeld is!
Maar de beveiligers waren denk ik niet de grootste trump aanhangers. Adequate handeling liet wel te wensen over.
Mensen riepen al tegen de politie dat er iemand op het dak lag met een wapen. En dan zou de sniper hem zeker ook niet zien.
Er zijn wel vragen over hoe daar gehandeld is!
- JP
Ik wist niet dat ik blijkbaar een politieke kleur aan posts deed potloden, terwijl ik helemaal geen ene zak geef om die politiek. Al zouden we elke dag moeten mogen kiezen, ze doen toch wat ze willen of moeten bukken voor Brussel. Ik deel wel eens een headline van een NL'se krant maar om niet altijd de chocoladeletters te gebruiken van de Telegraaf, kijk ik of dit nieuws ook op AD of zo staat.
Dat hoeft toch niet automagisch te impliceren dat dat ook mijn mening is? Je probeert wel eens een discussie op gang te krijgen.....
We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, alleen de toon waar iemands ongelijk (in andermans ogen) wordt neergehaald toont niet aan dat iedereen hier al volwassen is. Dit geld took in ander niet-politieke draadjes. Termen als "onzin" , "fout" of "bullshit" en termen in diens strekking komen vaker voorbij. Als er iets in jouw ogen niet klopt hoef je niet een anders mening neer te sabelen.
Ik ben hier helemaal klaar mee.

Dat hoeft toch niet automagisch te impliceren dat dat ook mijn mening is? Je probeert wel eens een discussie op gang te krijgen.....
We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, alleen de toon waar iemands ongelijk (in andermans ogen) wordt neergehaald toont niet aan dat iedereen hier al volwassen is. Dit geld took in ander niet-politieke draadjes. Termen als "onzin" , "fout" of "bullshit" en termen in diens strekking komen vaker voorbij. Als er iets in jouw ogen niet klopt hoef je niet een anders mening neer te sabelen.
Ik ben hier helemaal klaar mee.

-
JP zijn allemaal pannenkoeken joh:)
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Maar de vraag rijst weer: was 9/11 een inside job?

-
OnlineSabberjoch
- Auto: 981C S
Dit klinkt meer als een vraag voor het grote 911 draadje

- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Omdat je van één iemand tegengas krijgt ben je van plan te vertrekken? Come on JP.
- Estoque
Misschien was mijn opmerking wel een inside job vanuit DF 

- RS-Ron
Nee, met de formulering van je reactie vloog je een beetje uit de bocht. Gewoon een reactie als “dat geloof je toch zelf niet” had JP, zoals ik hem een beetje ken, waarschijnlijk ook nog bevestigd. De enige kleur die ik bij JP kan brengen is overigens rood……. De GTI en de FoFo met Mickey Mouse motor waren dacht ik rood. Vind hem eigenlijk politiek gezien vrij kleurloos.
Gr Ron
-
Building 7 bij nine eleven waaide ook om. Hoe zat dat?

-
- Auto: Dikke Bmw
Hele hete brand in de WTC ernaast en gesmolten staal, jet fuel enzo

- Robin
20 minuten voordien vertelt een BBC reporter dat Building 7 (Salomon Building) has collapsed, maar zoals je ziet staat hij er nog, achter haar linker schouder, dat brede hoge gebouw. Hoe kén dat?
Je kunt er alles van vinden, maar 9/11 blijft mysterieus en zeer onduidelijk en gewoon voer voor complotten.
Je kunt er alles van vinden, maar 9/11 blijft mysterieus en zeer onduidelijk en gewoon voer voor complotten.
- 350 Z
Ach feit blijft met veel getuigen dat 2 vliegtuigen de Twin Towers als landingsbaan gebruikten.
-
- Auto: Dikke Bmw
En paspoorten niet door de brand vergingen maar de zwarte dozen wel 

- Luco
Allemaal nep, net als de landing op de maan en dat de aarde rond is, allemaal onzin.
- Philipoo
Als JP weg is, wie deelt dan alle willekeurige nieuwe auto's???
-
- Robin
Interessante filmpjes en info in de comments
https://www.facebook.com/share/r/8ASjcR ... tid=UalRPS
https://www.facebook.com/share/r/8ASjcR ... tid=UalRPS
-
- Robin
Nog meer Amerikuh! En ja de farma industrie hangt vaak van fraude/nep & zwendel en corruptie/smeergeld aan elkaar, maar komop, weer zo'n dwaze jury met dit soort bedragen...zitten in die jury ook 'wetenschappers en deskundigen' of een samenraapsel der maatschappij? Niet dat 't wat uitmaakt hoor...
https://nos.nl/artikel/2530402-jury-ken ... r-babymelk
En ja de serie Painkiller, waargebeurd over de farma industrie ken ik(must see!) zeer indrukwekkend: wat een valse wereld is dat.

https://nos.nl/artikel/2530402-jury-ken ... r-babymelk
En ja de serie Painkiller, waargebeurd over de farma industrie ken ik(must see!) zeer indrukwekkend: wat een valse wereld is dat.
- Robin
Ik denk huh?
https://www.ad.nl/buitenland/colombiaan ... ~a617c9c3/
Bij die foto van Escobar:Wie een foto maakt van dat beeld moet 1000 (US) dollar betalen:
Bullshit, je kunt een foto maken en je betaalt $1000 als in 1000 pesos. Da's 22 eurocent nu . Zo gaat dat.
We waren aantal jaren geleden bij één van de tientallen (deze was beschoten/kogelgaten en in de fik proberen te steken door politie/militairen) vakantiehuizen van Escobar. Die man wordt inderdaad in vooral Medellin omgeving door vele lower class mensen nog als een totale heilige gezien:Hij 'gaf' hun 'geld', een beter leven. Ten koste van. Wel bij mensen thuis geweest daar met een portret van Escobar naast een Mariabeeld op een kastje....
Dus dit verhaal in de link is duidelijk, maar die BS van men MOET US$(er staat geen US, dus is het $=Colombiaanse peso) 1000 betalen als men die foto maakt. Non journalistiek.
Kijk een menukaart van vis, in pesos LOL

https://www.ad.nl/buitenland/colombiaan ... ~a617c9c3/
Bij die foto van Escobar:Wie een foto maakt van dat beeld moet 1000 (US) dollar betalen:
Bullshit, je kunt een foto maken en je betaalt $1000 als in 1000 pesos. Da's 22 eurocent nu . Zo gaat dat.
We waren aantal jaren geleden bij één van de tientallen (deze was beschoten/kogelgaten en in de fik proberen te steken door politie/militairen) vakantiehuizen van Escobar. Die man wordt inderdaad in vooral Medellin omgeving door vele lower class mensen nog als een totale heilige gezien:Hij 'gaf' hun 'geld', een beter leven. Ten koste van. Wel bij mensen thuis geweest daar met een portret van Escobar naast een Mariabeeld op een kastje....
Dus dit verhaal in de link is duidelijk, maar die BS van men MOET US$(er staat geen US, dus is het $=Colombiaanse peso) 1000 betalen als men die foto maakt. Non journalistiek.
Kijk een menukaart van vis, in pesos LOL

- Robin
Wat een extreemrechts fascistenverhaal heeft deze man toch!
https://www.facebook.com/share/r/3eKtik ... tid=UalRPS
En ik ben het 100% met hem eens ook nog eens een keertje!
https://www.facebook.com/share/r/3eKtik ... tid=UalRPS
En ik ben het 100% met hem eens ook nog eens een keertje!