Jolanda's premium X5 Premuim reparaties
- Luco
Re: Jolanda's premium X5 slecht starten
Opgave van de garage in Nieuwendijk was net zo duur, dus naar Jonkers gebracht, net weer opgehaald, hebben de wervelkleppen gelijk verwijdert.
Gloeibougies zaten redelijk vast en ze hebben overal de draadtap weer doorheen gehaald, start nu weer fatsoenlijk.
Gloeibougies zaten redelijk vast en ze hebben overal de draadtap weer doorheen gehaald, start nu weer fatsoenlijk.
- Peric
Dan heb je vorige week behoorlijk problemen gehad met starten zeker? Met die kou.
- Luco
Ik had ruimte gemaakt in de schuur, dus kon die even naar binnen, dat scheelde een berg, en Jolanda had voor de sneeuwval voor heel de week boodschappen gedaan, dus hoefde ze niet weg.
-
Blijft een mooie bak.
Zaten die er nog in! Heeft Jonkers een feedback gegeven in welke staat ze verkeerden; net op tijd of valt het mee?
- Luco
Re: Jolanda's premium X5
waren aangekoekt, wat zouden ze nog meer moeten zeggen?
- Luco
Re: Jolanda's premium X5 car options box
Zometeen een car option box laten plaatsen, dan heb je android auto en apple car play op je scherm, te bedienen via de originele knoppen.
Daarna nog iets verzinnen om de dab te laten werken (zit er wel op maar werkt niet) want fm gaat er ook uit.
Daarna nog iets verzinnen om de dab te laten werken (zit er wel op maar werkt niet) want fm gaat er ook uit.
-
Beste topic kick Luco, maar Dab is niet nodig. Spotify of een internet radio app is voldoende.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
DAB heeft geen gigabytjes nodig, een app wel.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Hey Luco welkom terug! 

- Luco
Het werkt wel mooi, alleen radio via dab en carplay kan niet tegelijk, dus wordt de radio app op de mobiel aanzetten als je carplay wilt gebruiken.
- Luco
Ja, en we hebben deze nog steeds, wel tussentijds wat andere dingen gewisseld, maar deze nog nietJeroenT schreef: 14 dec 2023, 12:41 Beste topic kick Luco, maar Dab is niet nodig. Spotify of een internet radio app is voldoende.

- Luco
De X5 is weer goedgekeurd, moest alleen remolie vervangen worden.
Er staat nog wel een terugroepactie open voor de airbags, dat moet bij de dealer, maar eens rondje bellen dan, kan me voorstellen dat ze er niet op zitten te wachten als ze de auto niet in onderhoud hebben.
Er staat nog wel een terugroepactie open voor de airbags, dat moet bij de dealer, maar eens rondje bellen dan, kan me voorstellen dat ze er niet op zitten te wachten als ze de auto niet in onderhoud hebben.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Terugroepactie moeten ze doen, deden ze bij mij niet moeilijk over. Zelfs niet bij het circuit hok.
- Martijn_bmw
Vinden ze ook niet erg, ze kunnen voor terugroep en garantie gewoon factuur sturen naar importeur of fabriek heb ik altijd begrepen.
Dus is gewoon goed betaalde werkplaats vulling.
Dus is gewoon goed betaalde werkplaats vulling.
- Luco
Ja, inmiddels afspraak bij Bergwerff, werd heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan, dus 23 augustus afspraak om de airbags te vernieuwen van de bestuurder en bijrijder.
- Luco
Nou, net de X5 opgehaald bij Bergwerff vanwege de terugroepactie van de airbags.
Auto van binnen en van buiten schoongemaakt en geen rekening voor het vervangen van de batterij van de afstandsbediening.
Mijn mond viel open, wat een service (medewerker zei dat er geen bon klaarlag voor de batterij) nou ja, wel gezegd mail de factuur dan maar.
Maar van de service kunnen veel bedrijven nog wat leren.
Hebben ook heel erg mooi spul staan daar, gelukkig is mijn portemonnee daarvoor niet toereikend
Auto van binnen en van buiten schoongemaakt en geen rekening voor het vervangen van de batterij van de afstandsbediening.
Mijn mond viel open, wat een service (medewerker zei dat er geen bon klaarlag voor de batterij) nou ja, wel gezegd mail de factuur dan maar.
Maar van de service kunnen veel bedrijven nog wat leren.
Hebben ook heel erg mooi spul staan daar, gelukkig is mijn portemonnee daarvoor niet toereikend

- Martijn_bmw
Ik heb inmiddels een auto of 4/5 bij Bergwerff gekocht en weer ingeruild.
Service idd altijd top en goede prijzen zowel aankoop als inruil.
Top tent!
Top tent!

- Luco
Is allemaal veel te jong wat ze hebben staan, op de testarossa en E30 m3 na dan, maar die zijn duurder dan een nieuwe 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Is het niet meer van Thijs eigenlijk?Martijn_bmw schreef: 24 aug 2024, 10:10 Ik heb inmiddels een auto of 4/5 bij Bergwerff gekocht en weer ingeruild.
Top tent!![]()
- Martijn_bmw
Jawel hij is idd nog steeds de eigenaar.Arthur schreef: 24 aug 2024, 10:41Is het niet meer van Thijs eigenlijk?Martijn_bmw schreef: 24 aug 2024, 10:10 Ik heb inmiddels een auto of 4/5 bij Bergwerff gekocht en weer ingeruild.
Top tent!![]()
Voornamelijk bezig met het speciale spul zoals alpina en oldtimers.
Meer “reguliere” verkoop wordt door andere verkopers veelal gedaan.
- Luco
Speciaal spul staat er zat, ook een lagonda van bijna 8 ton.
- Luco
Re: Jolanda's premium X5 Koplampen dof
Nou, met black friday hoop carclean spullen gekocht, waaronder een compleet koplamp restore setje.
Beter gewoon zelf wat schuurpapier en finisch polish los bestellen, is stukken goedkoper.
setje paste net niet op de kleine backplate van de poetsmachine, dus alleen de 800 op de boortol gedaan en de rest gewoon met het handje.
Zometeen nog een keer afplakken voor het polijsten en in de bescherming spuiten en dan is het klaar.
Tot nu toe een kleine 2 uurtjes bezig geweest, dus viel me niet tegen.
Met de 800 zolang geschuurd tot er geen rare plekjes meer inzaten, dat was eigenlijk het meeste werk, daarna is gewoon zorgen dat die steeds gladder wordt.
Beter gewoon zelf wat schuurpapier en finisch polish los bestellen, is stukken goedkoper.
setje paste net niet op de kleine backplate van de poetsmachine, dus alleen de 800 op de boortol gedaan en de rest gewoon met het handje.
Zometeen nog een keer afplakken voor het polijsten en in de bescherming spuiten en dan is het klaar.
Tot nu toe een kleine 2 uurtjes bezig geweest, dus viel me niet tegen.
Met de 800 zolang geschuurd tot er geen rare plekjes meer inzaten, dat was eigenlijk het meeste werk, daarna is gewoon zorgen dat die steeds gladder wordt.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Hoe bevalt de X5 Luco? Je hebt er al aardig wat kms mee weggetikt volgens mij? Bijzondere issues gehad?
Vind een E70 een interessante optie voor mezelf.
Vind een E70 een interessante optie voor mezelf.
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Ga je de koplampen ook nog in een UV werende coating of blanke lak zetten?
- Paskal
- Auto: meerdere
Lekker bezig Luco
Nu weer stapsgewijs afbouwen zodat je straks weer mooie heldere lampjes hebt
. Bij mijn E70 was het niet nodig, maar bij de E53 daarvoor wel....
Volledig geschuurd: Uiteindelijk resultaat: @matthyssie: je zou ook mijn topic eens door kunnen lezen. Heb meer dan 100k afgelegd met mijn toenmalige X5 E70 waarover ik daar ook eea geschreven heb. In het kort: zeer fijne auto die ik relatief goedkoop heb kunnen rijden alhoewel de huidige Cayenne qua onderhoud tot op heden (2 jr in bezit) goedkoper is.

Volledig geschuurd: Uiteindelijk resultaat: @matthyssie: je zou ook mijn topic eens door kunnen lezen. Heb meer dan 100k afgelegd met mijn toenmalige X5 E70 waarover ik daar ook eea geschreven heb. In het kort: zeer fijne auto die ik relatief goedkoop heb kunnen rijden alhoewel de huidige Cayenne qua onderhoud tot op heden (2 jr in bezit) goedkoper is.