EK voetbal 2024
-
Onlinefrankie
Re: EK voetbal 2024
Voetbal is ook een typische voorspelbare sport 

- Knot
Zometeen even 50k inzetten bij Jacks voor een 1-0 overwinning voor nederland.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Yamal was wél weergaloos. Mbappé niet zozeer.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- JP
Ja dat wordt moeilijk als ze in de halve finale al tegenover elkaar staan 

Het bevestigd bij mij alweer dat AI ons alleen maar dommer maakt en dit ook laat blijken. Ik zie het niet als een toevoeging.AI schreef:Nederland staat zondag volgens kunstmatige intelligentieprogramma's in de finale tegen Engeland
-
OnlineMartijn M
Nog iemand die naar Dortmund afreist? Wij gaan zo die kant op, beetje sfeerproeven 

- Knot
Moedig Depay een beetje aan voor me!
- JP
Misschein een beetje laat om nu nog te vertrekken, het is al een en al files daar, voor de grenzen staan controles en ter plekke zijn maar 2 fanzones. Eentje van 25k en een van 6k fans. Cafés in Dortmund zijn al vol gereserveerd 

-
Viel Vergnügen Martijn M! 'Op noar de Pruus' zou een maat van me uit Wierden zeggen.
Ik begreep dat het Deutsche Volk redelijk op de hand is van Nederland?
Ik begreep dat het Deutsche Volk redelijk op de hand is van Nederland?
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ik ben nu op vakantie in Duitsland, gisteren sprak een man me aan op de parkeerplaats bij de winkel. Hij was voor Nederland en nogal tegen de Engelsen. Zal ook nog wel wat oud zeer zijn.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Het is weer weggezakt tot slappe hap. Mss dat een paar ‘pittige’ wissels helpen. Anders blijft het bij de halve finale.
-
OnlineMartijn_bmw
Valt idd tegen, alleen start met snelle goal was mooi
- JP
Teveel ego’s met of zonder haarband…. 

-
Zeer bedenkelijke penalty en daarna had Nederland de lust tot spelen opeens weer verloren.
Als Spanje Engeland nou zondag even inmaakt. Voor de beleving.
Als Spanje Engeland nou zondag even inmaakt. Voor de beleving.
-
OnlineMartijn M
Niks aan de hand, 13:15 vertrokken uit Wijchen, 15:45 in 't centrum van Dortmund.JP schreef: 10 jul 2024, 12:04 Misschein een beetje laat om nu nog te vertrekken, het is al een en al files daar, voor de grenzen staan controles en ter plekke zijn maar 2 fanzones. Eentje van 25k en een van 6k fans. Cafés in Dortmund zijn al vol gereserveerd![]()
Sfeer was echt prachtig, iedereen in goede stemming en lekker weer tijdens de fan walk. Daarna de afslag naar t Westfalenpark genomen om daar de wedstrijd te kijken. Kwam me toch een plensbui over, iedereen doorweekt maar dat maakte de sfeer eigenlijk alleen maar beter.
Die vroege goal die viel ging echt 't hele veld uit z'n dak, fantastisch. Merkte dat na de gelijkmaker de sfeer inkakte, maar niet zo erg als 't voetbal van onze Oranje vrienden. Na 't fluitsignaal flink doorgelopen naar de auto, om 01:00 waren we weer thuis. Zonde van t resultaat maar wel echt een prachtige dag geweest.
Nu weer genoeg voetbal gezien, op naar 't WK. Competitie voetbal kan me gestolen worden
- Knot
Wel zonde dat het voetbal idd kapot gemaakt wordt door elke actie met een vergrootglas via de VAR te bekijken en beoordelen. Normaal gesproken moet je echt veel meer uithalen om een penalty te krijgen.
Vraag me die beweegredenen van de duitse VAR vent echt af..... De beelden keek hij wel onder de verkeerde hoek volgens mij, schuin van boven. De beelden die we eerst zagen vanaf de grond zag het er net even wat anders uit in voordeel voor ons.
Vraag me die beweegredenen van de duitse VAR vent echt af..... De beelden keek hij wel onder de verkeerde hoek volgens mij, schuin van boven. De beelden die we eerst zagen vanaf de grond zag het er net even wat anders uit in voordeel voor ons.
-
OnlineMartijn M
T leek er ook op Saka eerst hands maakte voor de bal bij Kane kwam. Verder had Kane de bal al geraakt voor Dumfries tegen Kane aan kwam, dus de aanval 'ging gewoon door'. Hele situatie discutabel, maar doe je niks meer aan.
- JP
Gevaarlijk spel want been te hoog soms? maar als je daar een ander been treft doet die toch hetzelfde. Na de afgekeurde goal bij België, na hands van Openda, toen was er sprake dat er in de bal sensoren zouden zitten die hand of bloot lichaamscontact zou detecteren. Deed die bal het dan niet gisteren ? Tuurlijk, achteraf is mooi wonen en voor de rest kan voetbal me gestolen worden, tenzij er track/trace op zit
Verder wel eens dat alle techniek het voetbal kapot heeft gemaakt. Waarom heb je dan nog lijnrechters als de bal de lijnen detecteert.

-
JP is meer van 'Trekken Trees!'
- Knot
Lijnrechters en scheidsrechter kunnen straks ook van het veld af, gewoon lampjes in het shirt van elke speler die gaan branden als AI een fout detecteert en een harde zoemer dat het spel stilgelegd moet worden.
- MParallel
- Auto: BMW
Beter verliezen in de halve finale, dan door Spanje van de grasmat te worden geveegd, want dit NL zou never nooit niet de Spanjaarden verslaan.
Penalty discutabel, maar NL had zelf gewoon veel meer moeten scoren. Totaal niet aanvallen gevoetbald.
De échte schuldige daarvoor is Rob Kemps, die via het keer op keer herhalen van "Naar links pom pom pom pom pom pom pom pom, Naar Rechts pom pom pom pom pom pom pom pom, Naar...."
En dat was precies zoals NL speelde. Met nog de nodige ballen naar achteren. Oftewel, alle kanten, behalve daar waar het doel van de tegenstander staat.
Terecht verloren. Gewogen en zoals altijd, net te licht bevonden. Mooi weer terug naar de orde van de dag.
Penalty discutabel, maar NL had zelf gewoon veel meer moeten scoren. Totaal niet aanvallen gevoetbald.
De échte schuldige daarvoor is Rob Kemps, die via het keer op keer herhalen van "Naar links pom pom pom pom pom pom pom pom, Naar Rechts pom pom pom pom pom pom pom pom, Naar...."
En dat was precies zoals NL speelde. Met nog de nodige ballen naar achteren. Oftewel, alle kanten, behalve daar waar het doel van de tegenstander staat.
Terecht verloren. Gewogen en zoals altijd, net te licht bevonden. Mooi weer terug naar de orde van de dag.
Laatst gewijzigd door MParallel op 11 jul 2024, 15:02, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Engeland wordt door Spanje opgerold tenzij er een scheids staat zoals gisteren....
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Eens, dat achteruit voetballen was knap irritant.MParallel schreef: 11 jul 2024, 13:47 Beter verliezen in de halve finale, dan door Spanje van de grasmat te worden geveegd, want dit NL zou never nooit niet de Spanjaarden verslaan.
Terecht verloren. Gewogen en zoals altijd, net te licht gevonden. Mooi weer terug naar de orde van de dag.
-
Spanje mooi gespeeld en verdiend.
Argentinié zeer zeker niet van zondag op maandagochtend tegen Colombia 1-0 in de 112e minuut....: Messi moeten ze in zee flikkeren:) wat een lul is die vent.
Anyway ik kijk nu een half uurtje naar Dames quali EK Noorwegen-NL....0-0 nog steeds, wat een korfbalsters zijn dat eigenlijk allemaal, traag, niet tactisch/strategisch/ inzichtelijk, tuttig. OK Beerenstein vaak wel sterk-achtig maar ziet 't niet. Van de Donk wel ok, Groenen ook zo ballet achtig. Dit is tijd verdoen:)
Argentinié zeer zeker niet van zondag op maandagochtend tegen Colombia 1-0 in de 112e minuut....: Messi moeten ze in zee flikkeren:) wat een lul is die vent.
Anyway ik kijk nu een half uurtje naar Dames quali EK Noorwegen-NL....0-0 nog steeds, wat een korfbalsters zijn dat eigenlijk allemaal, traag, niet tactisch/strategisch/ inzichtelijk, tuttig. OK Beerenstein vaak wel sterk-achtig maar ziet 't niet. Van de Donk wel ok, Groenen ook zo ballet achtig. Dit is tijd verdoen:)
-
Onlinefrankie
Totaal andere sport lijkt het wel. Mijn oudste heeft vorige seizoenen als 14 en 15 jarige tegen profclubs uit de vrouwen eredivisie gespeeld. Elke keer dik gewonnen met minstens 6 doelpunten verschil.